![]() |
Det gjorde typ min pappa han ramlade inte ner för någon palm men från många andra underliga ställen.
Det är kanske därför jag gillar dom gamla gubbarna dom påminner om pappa. |
Nu tänker jag på "It's raining men". :kaffe:
|
Vadvardetjagsa?
Fick äckelvibbar när Jennifer Anistons nye kille sökte pressen och förklarade "varför han dumpat henne" och vilken jättefin människa hon är, och att han inte tänker uttala sig. Nu säger Anistons vänner att det är hon som dumpat honom, att han var kändiskåt. Tänk, det fattade jag med tårna. |
Citat:
Jag funderar på att annektera Jennifer mha lämplig religion. Jag tror den stackaren skulle må bra av att vara gift med mig. :unsure: |
Jennifer verkar behöva en rejäl myskille....tror jag.
Pitt verkar ju lite tråkig, och tycks behöva ett rivjärn a la Jolie för att få arslet ur vagnen. Tror Jennifer måste åka och söka upp ngn rejäl karl från de nordligare delarna av Sverige, som ger blanka fan i om hon är kändis eller inte. Idag såg jag förresten Babsan...osminkad... |
Citat:
|
Naturligtvis kollade jag upp saken, där jag satt bekvämt på en stol utanför en sk. "turkkiosk" gömd bakom ett ställ med vykort.
Nu är det svårt att ge några snabba svar på sådana frågor, om de inte djupanalyseras. Som det såg ut verkar Babsan ha sminkat sig lite väl mycket i sina dagar. Huden hade därför en liten rodnad, vilket kan tyda på en viss överkänslighet mot just de produkter han använder när han fixar till sig som Babsan. Förmodligen kör han också med antiage-kräm som kanske irriterar huden mer än det hjälper. Rodnaden kan också tyda på det. Karln går omkring med en ständig kemisk pealing i ansiktet. Mitt råd till Babsan är att använda skonsamma produkter för ansiktet, med mycket fukt och återuppbyggande essensiella oljor. Sedan skall ha naturligtvis också tänka på vilken slags produkter han använder när han sminkar sig som Babsan. Det var det korta svaret...:proud: |
Jag är ju intresserad av kändisspotting och jag måste säga att min närmaste Konsumaffär inte alls är dålig på den fronten.
Ni minns att jag plockade äpplen bredvid Björn Ulveus i somras, idag gick jag sida vid sida med Krister Henriksson. Antingen är han här ute för att vila sig eller så är det skilsmässa på gång. Han såg grymt sliten ut, köpte färdigmat till en person, dessutom hade han kavaj och sandaler med bara fötter i dem. |
Citat:
|
Citat:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Krister_Henriksson |
Citat:
|
Citat:
Undrar vad han gjorde härute förresten? :unsure: |
Citat:
|
Citat:
Han såg väldigt ensam och ledsen ut faktiskt och trött. |
Jag har mött samma kille på våran lilla väg här utanför för några år sen. Men jag tror jag vet vad han gjorde här.
|
Vad gjorde Krister Henriksson hos dig Jan?
|
Han var förmodligen och hälsade på en annan kändis som bor en bit bort. Han åkte förresten i en röd Volvo med en kvinna som körde.
|
Citat:
Dessutom har han förmodligen blivit av med körkortet också. |
Ungefär så har jag också tänkt. Han var säkert full som en spruta.
|
Citat:
Jahaaa, heter han så. :skamsen: |
Jag var och bytte termostater hemma hos Frank Baude, han i KPML(r) ni vet. Han hade det ganska så stökigt hemma och på bokyllegavlarna så satt det maskinskrivna A4-ark.
|
Citat:
Sedan kan jag berätta ett och annat om Kent Andersson, bodde på samma gård som honom och hans "livskamrat". |
Citat:
|
Jag vill höra om Kent Andersson och hans livskamrat. :w00t:
|
Citat:
Du anar inte hur många år av fördomsfulla generaliseringar som ligger bakom en sådan där snabb, snitsig slutsats.. PS: Jag vill också höra om Kents bögande. |
Jag känner en kille som var, eller kanske är kompis med en av hans döttrar. När Kent var bortrest så hade dom FF-fest i deras lägenhet och då lyckades dom spräcka badkaret. När Kent kom hem så skrockade han bara och sa att det brukade gå mycket värre till på hans tid. Jo, jag tackar jag...
|
Jag vill passa på att säga att Kent var en mycket uppskattad hyresgäst på gården och samtidigt mycket generös, och aldrig sen att ge en varm komplimang om han såg något stiligt eller om hans känsliga näsa uppfattade ett för honom oemotståndligt rakvatten.
En gång gick jag med kvinnligt sällskap över gården där Kent satt och intog kaffe i vårsolen, och Kent sken upp och formligen slukade oss med blicken. Sedan fångade hans känsliga konässörsögon skymten av en ganska färglad och bjärt sjal som min moatjé bar kring halsen, och han sken upp, synbarligen upphetsad och förkunnade med sin mest teatraliska röst: "Tänk en sånn daaeer, harrr JAG aaaalllltiiid velat haaa! En annan gång hittade honom stående i portvalvet iförd full galamundering inväntande en droska som tydligen beställts fram till honom dagen till ära. Han hade visst blivit hedersdoktor här i stan, och nu skulle han iväg till den ståtliga ceremonin, det stod en del om det i tidningen när det begav sig. Och för Kent dög förstås enbart det bästa, kråmade sig gjorde han i den stiliga fracken och omtalte med darr på rösten: "Idag, skall jag promoveeeras!" För en arbetargrabb som Kent, utan formell utbildning vad jag tror, var detta naturligtvis en stor sak och källa till mycken och rättfärdig stolthet. Sedan bodde han ju de senare åren med en spansk vän där i lägenheten, eller ja de talade spanska med varandra. Vad jag förstår följde denna även med ned till kanarieöarna där han hade hus också även om där också ryktas om en kvinna. Sedan dog han ju tyvärr efter en längre tids sjukdom, och vännen syntes där ofta gå omkring, tröstlöst sörjande sin hädangångne vän. Som en trofast hund vilande på sin husbondes gravsten. |
Mer skvaller!!! Tack. Jag som inte gillar skvaller ens. :unsure:
Kan bjussa på att jag kände en proggare som var pedofil. Han är död nu, därav "kände". JÄTTEDÖD! |
Men berätta då! Vem var det?
|
Citat:
|
Det kunde ju ha varit Hans Wigren... Nu lever ju han, men annars så.
|
Jag kissade i samma ränna som Fredrik Lindström på en krogtoalett i Gamla stan en gång för många år sen. Är det någon som är imponerad?
|
Citat:
|
Sen stod jag på samma scen som Leif "Loket" Olsson under en prisutdelning i slottskogen när jag gick på mellanstadiet, lite läskigt så här i efterhand med tanke på alla rykten som florerar om honom och småpojkar....
|
Jag har blivit kallad vacker och fått en puss och en kram av Thorsten Flink.
Jag har sprungit rätt in i Tommy Körberg sen har jag varit på efterfest med Ola från solstollarna samt Rosa Körberg och lite annat löst folk. Så hängt med kändisar av rang har jag inte gjort. Men när jag var 17 år sög jag av Thin Lizzys ljudtekniker det ni. |
Jag träffade kungen en gång när jag var ute och red vid Drottningholm, han var ute och joggade med sin livvakt, vi hejade.
:proud: |
Loket har dömt en pingismatch mellan mig och en snubbe:D
Eller om han bara var speaker, jag minns inte. Sedan har jag pissat i urinoaren bredvid Ivan Lendls |
Citat:
/En fd. ljudtekniker. |
Citat:
|
OMG...kunglig katastrof...:o
Prins C-P verkar vara singel... http://www.aftonbladet.se/wendela/article3707342.ab http://www.finest.se/ladylike Nu spekuleras det tydligen vilt om vem som gjorde slut. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:32. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson