![]() |
Citat:
vafan i helvete... 1000 spänn för en spann? Carolina for president! |
Jag anar en affärsidé...
|
Jag har nu kommit fram hur jag skall tjäna pengar. Naturligtvis är bajs en förutsättning för framgången.
Inom en snar framtid kommer jag att börja skriva en barnbok med titeln "Bajsmunnen". Den handlar om min egen hund, och hans lilla svarta mun som ser ut som en smal bajskorv och också gillar att lukta i rumpor. Däremot skall boken gå ut på att lära barn lite hur hundarnas värld ser ut. Rikliga illustrationer kommer finnas i boken, och sedan kommer barn/dagis kunna hyra in mig och bajsmunnen (live) för sagostunder. Vad tror ni om projektet? |
Citat:
Skriv emellanåt att han alltid är naken, inte ens någon badrock, och tycker om att gå omkring naken. han går t o m ut naken, och han är naken när han bajsar. Han står t ex utanför Konsum, helt naken, och tittar på tjejer. |
Bajsmunnen har ju alltid kläderna på....:rant:
Det är i sig lite snuskigt. |
Däremot kan man sälja hans bajskorvar.
Ponera att jag torkar Diesels (en katt) bajskorvar, gör pulver av dem, och sedan säljer "preparaten" som "örter mot impotens". Det är egentligen knark som säljer mest, men jag vill inte tas för en langare, så jag skippar idén. Det andra alternativet är sälja själva sanden som Diesel bajsar i, som tvättmedel för "onda" kläder. :) |
Ibland *slumpbumpas* det fram trådar som inte alls passar mig och då funderar jag på om jag ska skriva eller inte? Vad säger panelen? Och vad ska man skriva om trådtopic inte passar?
|
Det här måste nog hm räknas som ett lite udda sätt att försörja sig. En 270kg tjockis mosar män för 300dollar i timmen.:whoco5:
http://expressen.tv/Galna%2Bklipp/1....man-for-pengar |
Min man tycker jag ska bli telefonförsäljare, det är i mitt tycke ett bisarrt sätt att "tjäna" pengar?! :unsure:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vad som hest tror jag, bara jag tjänar pengar. :unsure: |
Jag, som är så intresserad av att flytta till Spanien - helst till Barcelona, fick ta reda på att det var hos callcenters där nere man fick jobb lättast. (Ja, man jobbar mot svenska marknaden).
IT-jobb är tyvärr svårare utan språkkunskaper, men vettefan om jag ändå ska försöka med ett sånt jobb, bara för att kunna flytta ner. Att jobba med en massa tonåringar låter dock inte lockande. |
Jag har jobbat med TM (telemarketing).
Jag hade en grundlön som var helt okej sen hade man bonus utifrån det. Där jag jobbade hade vi Telia som största kund då handlade det om mobiler fast telefoni och internet. Fast jag jobbade mest åt SPP och sålde pensionsförsäkringar. Det du ska kolla upp är att det finns en fast hyfsad grundlön och att du själv tycker att du kränger okej produkter. Jag ahde aldrig klarat av att sälja trosor eller kallingar. Codeman Jag känner några stycken som är i Spanien och jobbar som säljare åt Tele2. Dom trivs skitbra. Jag hade stuckit direkt om jag inte haft barn. Ett skitjobb i Spanien är fan så mycket bättre än ett skitjobb här hemma. |
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson