![]() |
Citat:
Jag var på jakt efter en bulle efter den, men hittade ingen jag ville ha. Sen kom annat emellan.. |
Citat:
Men du, om du får tag på en bulle så vet jag en lada med minst tre stycken kompletta i delar. :) |
Citat:
Just nu är det mest aktuellt med garage. Jag sitter och ritar på ett just nu.. |
Citat:
Själv blir jag alltid lika irriterad på MC-parkeringarna. De står bara där helt tomma, ofta bra placerade, medan vi bilister |
Uppe i Götene så har dom en KD-ledarmot som åker runt och smygfotograferar felparkerare. Jag är nästan säker på att han hade lagt ut en bild på en motorcykel som bredde ut sig lite väl mycket på en sån där ruta. Ett sånt oskick!
|
Citat:
MC-parkering är guds gåva till hojåkare då det inte kostar att parkera där, oavsett antal timmar. Varför ska det förpestas av bilar? :tjurig: Jag har ju dessutom aldrig kritiserat folk som kör fort... :cool: |
Citat:
:rant: |
Citat:
:whistle: |
Citat:
Dina inlägg ligger under chattråden. :whistle: |
Citat:
Jag är en bilägartyp. Tant i liten röd bil. Vem vågar beskriva den... :devil: |
Citat:
Det kan nog vara .... en... http://www.caradvice.com.au/wp-conte...8hondajazz.jpg |
Alldeles korrekta antaganden. MEN! Jag måste nu fråga. Den där bilen... är det någon särskild anledning till att du valde just den? För du vet väl vad den hette i skapelsestadiet, innan man tvingades ändra namn på den? :whistle:
http://www.automotorsport.se/nyhetsm...p?version=3162 Och nej, jag har inte en sån. :cool: |
|
jag vill ha en sån, men vågar inte.. :blush:
|
Citat:
|
Jag har en kompis som i sin tur har en polare på nån firma som säljer Honda i Alingsås. Dom där två försökte få fram orginalemblemen till bilen men det var lygens! Det visade sig att den inte längre hette det ens hemma i Japan.
|
Jag vill ju då ha större bil än karln.
Håller han sig inte inom skaklarna mosar jag helt enkelt hans bil med min Dodge RAM...:cool: Man skulle kunna kalla den bilägartypen för den-som-roar-grannarnaföraren. Den typen borde det finnas många av i landets villakvarter. T.ex. föraren som blir överkörd av sin egen bil. Den otursförföljde föraren. En rolig anekdot från storskogarna är föraren som det alltid går fel för. En man som: ...skulle in och köpa kanelbullar på ett fik uppe på en kulle. När han kom ut var bilen borta, och en gubbe stod och tittade med stora ögon nedför slänten. Den otursförföljde föraren hade glömt att lägga in handbromsen och växel, så bilen hade rullat ner i älven. |
Citat:
Tycker den-som-roar-grannarnaföraren är en generös typ. *gillar* |
Citat:
|
Citat:
En väghyvel bör finnas i varje feminists garage. :yes: |
Citat:
|
Jag vill bara säga att jag har träffat bilägare, som har stannat vi fel röttljus, två gånger i mitt liv. Första gången för några år sen, och för den andra gången, idag.
I det första fallet handlade om japaner, men idag var det nog en svensk (budbil?) som körde... eller snarare, stannade vid fel trafikljus. Till er som undrar: Trafikljusen på vänstra sidan gäller inte, såvida det inte finns ett till på högra sidan. :tihihi: |
Bilägartyper?
Har någon nämnt "mannen i klimakteriet" än? :skamsen: *hoppas inte göra män arga* Körde på söderleden med en väninna. Vid en av påfarterna gled alla bilar in sådär käckt varannan, eftersom det var tät trafik i båda motorvägsfilerna. Men bilen som skulle slinka in bakom mig blev helt vansinnig då jag inte flyttade mig över till vänsterfil. När han nesligen bromsat och klämt sig in bakom, slängde han sig ut i vänsterfilen bredvid oss, visade långfingret, tutade och skrek. Han var i 45-60-årsåldern, lila i ansiktet och med gråvit anskitsbehåring. Vid följande avfart svängde han av, han skulle tydligen inte längre. Frågade min väninna om hon skulle tagit åt sig av dylik incident. Hon svarade lakoniskt nej, eftersom hon kände igen bilförartypen. |
Citat:
Det är dock rätt roligt att observera bilister som hetsar upp sig genom att köra om mig, för att sedan upptäcka att det är röttljus längre fram. |
Har jag svarat i den här tråden tro? Jag är nämligen en vidrig bilist, jag hatar alla som kör för sakta, inte blinkar och helt plötsligt bara bromsar in och stannar för att de ska läsa kartan.
Jag bor ju på ett ställe där det kommer mängder av turister på sommaren och det är ju kul men faan så synd att de inte kan köra bil. Herregud, så jobbiga de är och vägen är lite smal så man kan inte köra fortare än 60, trots att det är 70 och jag har åkt där i snöstorm utan problem. Ja, just det jag kör en Chevrolet Transport som mejar sig fram överallt, skitbra bil för att vara amerikansk. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:39. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson