![]() |
Jag var på liten Marcus Starberger-tillställning häromkvällen med Henrik Järrel, Thabo Mbeki, Josef Fares och lite andra skådisar och halvkändisar som jag nu glömt av eller inte kunde namnet på. :)
|
Ojoj....här har vi en på forumet som står på inbjudningslistorna hos festfixarna. Nu kan det komma fram snaskigheter.:tihihi:
|
Citat:
Det är ju en sak att få inbjudningar och en annan att gå dit. Så det blir nog inte så mycket skvaller. :kaffe: |
När jag var på Willys och handlade för några veckor sen så såg jag en tjej som verkade bekant. När jag kommit ut ur affären kom jag på att jag kände igen henne från en erotisk film jag såg för ett tag sen sen. Vet inte vad vare sig tjejen eller filmen heter men jag minns iallafall att hon sög av två killar i en skåpbil.
Guillou ska förresten vara 174 cm lång, det har han åtminstone påstått själv. Han ska dessutom vara en hejare på armbrytning, även det om han får säga det själv. |
Janne Lucas Persson, ni vet växeln hallå hallå har vyssat mig till sömns när jag var liten.
Sedan har Loffe Carlsson rökt hasch med min pappa. Min pappa blev förskräckligt illamående men började rita väldigt udda teckningar som tydligen skall finnas bevarade. |
Jag har varit på en studentmiddag där Lena Olin och Lasse Hallström också var gäster.
|
Men hallå!
Är detta en Jag mötte Lassietråd eller? Isåfall. Trollkarlen Truxa drog ner brallorna på mig när jag var runt 10-12 år. Den jäveln. Skönt att fanskapet är död. :yes: |
Det är roligt med mer aktuell kändisspotting. :D
|
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson