Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Övrigt (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Arbetserbjudande? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=893)

Mröff 2008-11-12 22:45

Om startpaketet inte är för dyrt skulle jag köra.
Vad har du att förlora på det då?

Självklart kommer jag själv infinna mig på ett av dina säljpartyn.
Däremot är det inte en grej för mig, eftersom jag inte gillar att sälja saker..:D

Fortune 2008-11-13 00:04

Nu måste jag komma och vara lite neggo också, jag gillade inte produkterna. Ansiktet var torrt som fnöske efter den behandlingen. Och så vill inte jag att mitt ansikte ska vara. Sminkprodukterna kanske var bra, det tänkte jag inte på. Men det var en jäkla massa pysslande bara för att göra rent ansiktet. När det finns vatten och olivolja, liksom. ;)

CodeMAN 2008-11-13 00:27

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 28724)
Gör det inte, ta inte det jobbet. Dina väninnor kommer att sky dig som pesten och vara oroliga för att du skall försöka pracka på dom allt från väldoftande peelingcrème till den stora beautyboxen för fyra tusen spänn.

Helt sant, jag hade tänkt att berätta exakt samma sak som hände mitt ex. En av hennes väninnor hade börjat sälja en grej-pryl, och försökte att få folk att haka på... Mitt ex kommentar efter att ha träffat henne var att hon minsann var en trevlig tjej tidigare, men nu skulle det inte gå att träffa henne igen utan att hamna i samma säljsnack.

Vad hette föresten det där bantningsmedlet som var så poppis för några år sen? Något fiberaktigt grej...

Fortune 2008-11-13 00:53

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 28754)
Helt sant, jag hade tänkt att berätta exakt samma sak som hände mitt ex. En av hennes väninnor hade börjat sälja en grej-pryl, och försökte att få folk att haka på... Mitt ex kommentar efter att ha träffat henne var att hon minsann var en trevlig tjej tidigare, men nu skulle det inte gå att träffa henne igen utan att hamna i samma säljsnack.

Vad hette föresten det där bantningsmedlet som var så poppis för några år sen? Något fiberaktigt grej...

Herbalife? :unsure:

CodeMAN 2008-11-13 01:07

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 28758)
Herbalife? :unsure:

Just det, mitt ex kompis sålde Herbalife.

Som ökenräven skriver så handlar det om trendprylar, för några år sen var det Herbalife, nu är det helt andra saker. Man kan kanske kolla med fd. Herbalife säljare om hur det gick för dem?

Ulvena 2008-11-13 17:39

Jag har bestämt mig för att avstå, tydligen binder man upp sig mot den konsulent som värvar en och eftersom jag inte gillade henne så tror jag att det bästa är att inte ge sig in i något samarbete med henne heller.

Får hitta på något annat.

Tack till alla som svarade. :)

Svimfärdig 2008-11-13 18:00

Jag är seeeeeeeeeeen men tycker du valde rätt madame. Som många andra sagt så blir det lite kompisnasande och man tröttnar efter en eller två ggr. Visst kan grejerna vara bra (inte hört talas om märket men så håller jag inte koll på allt heller) men det blir ofta att man köper det man ska ha i affär iaf till slut.
Any hur som haver så behöver jag ju inte sitta här och åsikta mig då beslutet är fattat. Så jag slutar skr...

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson