![]() |
Mysigt.....:blä:
Jag har inga stenar i min golvbrunn...men jag kissar ju inte i duschen så.... |
Jag visste väl att du skulle gilla det. :)
|
Pissoarer är under min värdighet...:proud:
|
Hann du se den som låg under marknivå i Brunnsparken? Åh, ett sånt ställe det var... Fantastiskt tjusigt kakel och en massa snygga trädetaljer. Jag tror den var byggd på tjugotalet, eller kanske ändå tidigare, och där fanns nog en damtoalett också.
Edit: Det sägs att den finns kvar under ett par luckor och alltså aldrig blev igenfylld. Jag vet inte om det stämmer, men sicken UE-utflykt det hade kunnat bli. |
Den har jag nog missat.:(
|
Jag skall se ifall det inte går att ordna några bilder.
|
Citat:
|
Jag har en polsk städtant som använder någon skum "icke-godkänt-i-EU-men-det-skiter-väl-polacker-i" såpa. Mitt ex tyckte att det inte var riktigt klokt, men det sket vår städtant i.
Badrummet blir skinande rent iaf. Och då ska man inte klaga om någon j-a såpa. Å nej... :) |
Citat:
http://img297.imageshack.us/img297/2184/16764od.jpg Bilden är från 1940, så observera särskilt den mobila vaktkuren som säkert var till för att vakta själva anläggningen. Ett fantastiskt och kulturhistoriskt intressant ställe... |
Rektalkulinariska anrättningar och vintips är flyttade till en ny tråd. Dr fotpalls vintips./frk.
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson