Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Filosofiska forumet (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=55)
-   -   Frågor som besvaras av en annan.Fatta. (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=874)

Mröff 2008-11-06 22:42

Hur är svimmis i sängen?

Gabriel Knight skall svara.

Sven Hedin 2008-11-07 00:38

Citat:

Ursprungligen postat av Svimfärdig (Inlägg 27941)
Sven Hedin ska svara på frågan: Vilket är Codys bästa sexminne?

Codys bästa och starkaste sexminne är från en gång på ön Corfu då han hamnade i lag med en äldre kvinna.

Det var en kväll i juni när temperaturen hade stigit till outhärdliga femtiotre grader som den då bara tjugoåriga Cody steg in på den luftkonditionerade telefonstationen. Tanken var att för en näve Drachmer kunna ringa hem och be sina föräldrar om mera pengar, men ödet ville annorlunda och när samtalet var kopplat så fick han stiga in i ett sånt där bås som dom hade på den tiden.

När han vek upp dörren, det var en sån där med gångjärn på mitten, så fann han sig stå öga mot öga med den tidigare användaren av telefonen. Hon hade tydligen dröjt sig kvar och stod nu och slickade sig om munnen. Det var en stadig grekiska med skarpa drag, en kvinna som i mångt och mycket påminde om en knubbig Mararetha Krook, och Cody han tänkte att nu så var det nog äntligen dags...
Det tog inte många sekunder innan grekiskan hade dragit igen dörren bakom honom, och innan Cody hade förstått vad som hände så satt hon på knä framför honom. Det var det skönaste han varit med om och när hon med teckenspråk förklarade att hon ville avsluta det i tvåan så nekade han inte det heller. Hon var trång som synden och het som en vulkan och efter bara ett par sekunder så tömde han sig djupt inne i sin nyfunna partner.
Lika raskt som Codys knappförsedda gylf alldeles nyss hade åkt upp så var kvinnan borta. Han tittade på sin slaknade manlighet med en känsla av tillfredställelse och förnöjsamhet, och när han för att torka av det värsta sträckte sig efter efter kvinnans kvarlämnade kvitto så kunde han läsa Ελληνική Ελ Δημοκρατία, som ju för oss andra som förstår grekiska betyder ungefär; Thank you for your call, Mister Papadopoulus...

Svimfärdig 2008-11-07 00:41

Hahahahaha underbart. :heart:

skumrask 2008-11-07 05:20

Det här var osedvanligt korkad tråd, även för att vara obsklassen.

Totalt färglös historia dessutom.

Gullan 2008-11-07 06:26

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 27988)
kunde han läsa Ελληνική Ελ Δημοκρατία, som ju för oss andra som förstår grekiska betyder ungefär; Thank you for your call, Mister Papadopoulus...

Jo just det! :lol:

Svimfärdig 2008-11-07 10:10

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 28004)
Det här var osedvanligt korkad tråd, även för att vara obsklassen.

Totalt färglös historia dessutom.

Men vad du är tråkig då. :unsure: Vad roar herrn?

pippi 2008-11-07 10:33

Jag väntar ju på min diagnos! Hallå! Ge mig den för fan. :pippi:

skumrask 2008-11-07 11:18

Citat:

Ursprungligen postat av Svimfärdig (Inlägg 28011)
Men vad du är tråkig då. :unsure: Vad roar herrn?

Jag var på osedvanligt dåligt humör, efter att blivit väckt mitt i natten och tvingad att sätta mig i en taxi. Sedan blev min mobil krossad också.

Svimfärdig 2008-11-07 11:23

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 28016)
Jag var på osedvanligt dåligt humör, efter att blivit väckt mitt i natten och tvingad att sätta mig i en taxi. Sedan blev min mobil krossad också.

Du är förlåten. Hmm trist med mobilen. Sömn kan man ta igen men trasig mobil är värre. :|

skumrask 2008-11-07 11:24

Citat:

Ursprungligen postat av pippi (Inlägg 28012)
Jag väntar ju på min diagnos! Hallå! Ge mig den för fan. :pippi:

Du har ej fullständigt gymnasiebetyg.
Du hade svårt att sitta still i skolan. Du blev lätt uttråkad av skoluppgifter som du fann tråkiga och under din förmåga.
Du hade rätt tidig sexualdebut.
Du har haft många olika typer av jobb, en del i vårdyrken.
Du har 1-2 barn, du är inte vän med fadern direkt.
Du har rökt men gör det inte längre. Kanske snusar du?
Du har ställt upp på privata nakenbilder.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson