![]() |
Citat:
Platt-TV har införskaffats, sonen har en, och de har faktiskt sämre bild än det stora tunga aset. Så varför byta om det blir till något sämre? Sen har finns en 21 tums (som vi haft i sovrummet) och en 26 tums (ungarnas spel-TV) som står i övre hallen och som ingen tittar på. Tjockisar båda två. |
En 28-tums Grundig av tjock modell. Jag har aldrig sett bajsporr på den.
|
Jag har en modern televisions-mottagare och -bildvisare av senaste modell.
|
Tvenne feta as, en uppe och en nere. Philips är de båda två.
|
Jag har en hederlig tjock-tv i kanske 20 tum av märket nokia, sedan har jag en till som jag inte vet vad det är för märke. De har jag när jag tittar på Idol.
Jag skulle kanske inte banga för en liten platt-tv istället men jag skulle aldrig skaffa någon om inte de andra brakade ihop. |
Här är den teven jag inte visste vad det var för någon. Så nu vet ni det.
http://i198.photobucket.com/albums/a...k/IMG_3373.jpg |
Citat:
Filmen hette Sperrgebiet, och en googling leder till facktermer såsom scat och kaviar, men till mitt försvar kan sägas att jag kom över den i en fyndlåda och att fodralet helt saknade illustrationer och nästan inte hade någon text. Det var som titeln antyder en ganska så tysk rulle... Den var inspelad på ett Autobahn-hotell och handlingen kretsade kring två par, ett i Mercedes och det andra i en Ford, vilka träffades på en vårsolig rastplats för att sedan åkte vidare till ett plast- och vaxduks-draperat hotellrum. |
Citat:
|
Men herregud, var fick du luft ifrån?
Jag tittar inte på tv. |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:27. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson