![]() |
Jag har inget att bidra till själva topic, men kan visa hur en emu ser ut:
http://www.jdmpics.com/animals/emu-2.jpg |
Jag har nöjet att meddela att aloe vera-krämen verkar fungera.
En behaglig känsla sprider sig på axlarna, och utslagen har faktiskt gått ner. Nu skall det bara undersökas om effekten håller i sig. Gelen är kladdig (spermaaktig) när man kletar på den, men sjunker in i huden snabbt utan att lämna ngt fettigt lager eller andra otrevligheter. Utslagen kom efter den massiva testo-doping jag genomgått i bodybuildande syfte. Psst...litet skämt trots en allvarlig fråga. Aloekrämen är också testad på råttan Beppe, för att se om läkandet av hans "hål i kinden" påverkas. Ingen negativ påverkan hittills har upptäkts hittills. Var däremot försiktig när ni inhandlar aloe-kräm. Den skall vara certifierad, så det inte är Kemikaliske Ali i fd Irakiska regeringen som mixtrat med krämen för att ev. kunna döda några tusental kurder. |
Ingenting om inte Becel, den dyra varianten med växtsteroler räknas. Kalcium borde jag börja med och vitamin D. Sånt ska gamla kärringar äta för att mildra osteoporos och förhindra handleds- och lårbensbrott.
Berocca kör jag med emellanåt och aloevera är kanonbra på brännsår och hudirritationer. Jag har tom en tandkräm med aloevera... men den smakar urgel. Rekommenderas alltså inte. |
*slumpbump*
Är uppenbarligen inte gammal kärring ännu... eller så har jag bara inte fått tummen ur och köpt kalcium och vitamin D. Tror dock att jag borde... Kör med en Berocca om dagen, hoppas att den gör att jag klarar ev grispest bättre, eller klarar mig helt. Becel, den dyra varianten, har jag slutat med eftersom jag inte (såvitt jag vet) har höga blodfetter. Funderar på om jag ska ge mig på Artrox, sak ju vara bra för, eller kanske snarare mot, artros som jag ju har lite överallt tydligen. |
Kalcium + D = Bra skit.
|
Citat:
|
Citat:
Bye bye lårbenshals- och handledsbrott. :cool: |
Jag tycker ni ska dricka Blutsaft. Allihopa. Seså, gör det nu.
|
Jag tror att ni skall satsa på strandvattenlinjekost. Dvs det marina gojs proppfullt med omega3 och troligen annat också, som vi fick i oss massor av när vi utvecklades till människor.
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:10. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson