Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Foliehatten (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Women Think About Sex At Work 34 Times A Day (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=590)

Miriam 2008-09-07 11:08

Det jag ville säga med mitt svar är att jag tror på den undersökningen men jag tror inte att det innebär att ni män behöver vara ängsliga för att bli attackerade helt oprovocerat på jobbet. Jag tror inte heller att visa pillen på jobbet alltid fungerar men i bland kanske.

Mröff 2008-09-07 11:52

Citat:

Ursprungligen postat av elbastardo (Inlägg 17320)
Jag har blev attackerad och fick kuken sugen en gång när jag stod och drack kaffe - dock inte på jobbet - och det skall tilläggas att det var fan inte lätt att dricka kaffe då inte.

Tur att det inte hände i fikarummet under arbetstid.

Jag tänker inte på sex så där många gånger per dag. I sådana fall omedvetet.

Gullan 2008-09-07 13:27

Citat:

Ursprungligen postat av elbastardo (Inlägg 17320)
Jag blev 'attackerad' och fick kuken sugen en gång när jag stod och drack kaffe - dock inte på jobbet - och det skall tilläggas att det var fan inte lätt att dricka kaffe då inte. Så om man skall kombinera arbete (kaffedrickande) och sex (pappersvänsterprassel) så blir det till att ta det försiktigt.

Jag vill så tillägga att jag genast önskar svar på varför vissa tvivlar på ovan nämnda undersökning.

För att kunna bedöma validitet och reliabilitet av relaterade undersökning önskar jag se metod, urval samt diskussioner kring dessa. Gärna även ställda frågor, enkät eller hur nu undersökningen gick till.

/vissa

Mröff 2008-09-07 13:44

Frågorna är säkert ställda vid en företagsfest, där mycket alkohol konsumerats..:cool:

Gullan 2008-09-07 13:57

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 17335)
Frågorna är säkert ställda vid en företagsfest, där mycket alkohol konsumerats..:cool:

Och ställda till 25-åriga singelbrudar.

Har en smula svårt att tänka mig att Jenny 33, som stressar till jobbet via dagis där hon lämnar Ludvig och Tindra. Gör sina åtta timmar och stressar tillbaka till dagis och snor förbi Konsum på vägen hem tänker så väldigt mycket på sex på jobbet. Inte annars heller för den delen. :kaffe:

Fortune 2008-09-07 14:01

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 17335)

Näe, alla fick bara EN mugg alkohol. :kaffe:

Mossbelupen 2009-02-24 13:56

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 17288)
Att man tvingas att byta jobb, "helst så snart som möjligt"?

Beror ju förstås på hur stor arbetsplatsen är, men i mitt fall så skulle jag nog inte våga öht. Är dock chef numera, och det kanske ingår i rollen att "sextrakassera" folk? :unsure:

Är du chef ? Men oavsett om du är kvinna eller man så passa på !!! Vem vågar anmäla dig i dessa tider av arbetslöshet! Se bara till att inte kasta dig över vederbörande just vid kaffeautomaten, det kan ju tänkas att någon förbipasserande tar anstöt av aktiviteterna.....

En som aldrig gjort det förr....

Stortån 2009-05-01 15:10

Klart som fan man tänker på sex. Vad skulle man annars tänka på?

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:23.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson