Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Hus och Hem (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=53)
-   -   Brukar du gömma dig för dina grannar? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=454)

Ulvena 2008-08-21 18:18

Nej, mina grannar bor inte så nära att vi ses dagligen.

LillaLasse 2008-08-21 18:23

Nej det gör jag inte trots att jag har mycket folk runtikring här.

Mröff 2008-08-21 20:09

Jag funderar varför Christer skriver detta ämne under sex-tråden.
Vill du ha sex med grannarna, fantiserar du om att du har det eller har du haft det? :o

Sven Hedin 2008-08-21 20:42

Ja, jag gömmer mig för mina grannar. Dom är idioter.

sås på slipsen 2008-08-21 20:49

Citat:

Ursprungligen postat av Jan Troell (Inlägg 13680)
Ja, jag gömmer mig för mina grannar. Dom är idioter.

Utveckla! :D

Christer 2008-08-21 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 13673)
Jag funderar varför Christer skriver detta ämne under sex-tråden.
Vill du ha sex med grannarna, fantiserar du om att du har det eller har du haft det? :o

Jag tänkte att det kanske har med relationer, i ett vidsträckt perspektiv, att göra.

Tur att broder Jan Troell finns. Innan han skrev kände jag mig som att jag skrivit till en sexspalt och ställt en pinsam fråga, men i stället för standardsvaret att "det är fullt normalt" fick jag bekräftat att jag är ensam i hela världen om problemet och förmodligen bindgalen....

Dr_Quin 2008-08-21 23:03

:puh:Jadu christer.. Jag tävlar to.m till porten om jag ser en granne kommer efter .. så jag hinner springa in i lägh innan grannen hinner in.. Det bästa man kan göra är att sopa igen porten framför näsan på dem.... som man inte hade sett dem.. så man hinner in och låsa.... inte fasen vill man hälsa heller...Har inte betalt för att vara trevlig emot grannar...

Christer 2008-08-21 23:13

Citat:

Ursprungligen postat av Dr_Quin (Inlägg 13730)
:puh:Jadu christer.. Jag tävlar to.m till porten om jag ser en granne kommer efter .. så jag hinner springa in i lägh innan grannen hinner in.. Det bästa man kan göra är att sopa igen porten framför näsan på dem.... som man inte hade sett dem.. så man hinner in och låsa.... inte fasen vill man hälsa heller...Har inte betalt för att vara trevlig emot grannar...

Välkommen till Obsklassen, kära doktorn! Ett starkt första inlägg!

Det känns onekligen som att du har förstått grejen! Grannar är skitläskiga och bör undvikas. :yes:

Jag sätter upp dig på min kompislista omedelbums. Men försök för den skull inte hälsa på mig om vi ses på stan. :skamsen:

Mröff 2008-08-21 23:14

Jan Troell: Kan inte du berätta om dina grannar inför hela klassen. Det vore jättespännande att läsa.

Sven Hedin 2008-08-21 23:16

Citat:

Ursprungligen postat av sås på slipsen (Inlägg 13685)
Utveckla! :D

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 13736)
Jan Troell: Kan inte du berätta om dina grannar inför hela klassen. Det vore jättespännande att läsa.

Nja... Men utan att lämna ut alltför mycket så kan jag nämna den ohyggligt tjatiga fåntratten, han som tycks tro att vi delar något slags motorintresse eftersom han har köpt en ny SUV och så den för jämnan överförfriskade pensionären som vill prata om några andra och mer avlägsna grannars vägförening. Sen så tillkommer det en förmodat perverterad och jävligt obehaglig familjefar, en dumdryg hantverkare och en annan som nog är helt ok. Men det är dumt att chansa.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:06.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson