![]() |
Citat:
http://3quarksdaily.blogs.com/3quark...ages/fat_1.jpg Men lite då och då måste vara nyttigt, har jag räknat ut. |
Det där tror jag inte på.
Häftigt att köra med trippar som bryter mot en dödssynd - frosseri. Jag som minsann sett filmen Seven, vet att man kan sprängas inifrån. För att inte tala om Monty Pythons Meningen med livet...:tjurig: Det verkar skitläskigt både för en själv och omgivningen. |
Citat:
|
Citat:
Du spelar inte i samma liga som Kickan. Jag däremot är mer bekant med "trash"-knarket, och vill nu hitta andra kickar. |
Den här tråden har inget i mitt delforum att göra.
Knark är KNARK och inget "trams"! Flyttas till "Övriga frågor". Enjoy. /Mod. |
*slumpetibump
Ingen som har trippat på sistone? :unsure: |
jag har satt i mig en och en halv grillbricka med tjocka grillkorvar en gång
det var säkert lithells och det blir ungefär 14-15 stycken di är asgoa och jag kan minnas mig hur välgrillade de var och tillsammans med pulvermos samt kosterfiskarns västkustsallad och ett par sofiero starköl så gjorde det mig proppmätt jag sket illa i ett par dagar efter det och fez som en galning, men det var det värt:kaffe: oj jag glömde att jag intog detta i ensamhet på min altan, endast i sällskap av ett par katter som åt upp di andra korvarna, de som var kvar |
En kompis till mig snortade wasabi en gång. Ska jag be honom om en tripprapport? :)
|
Citat:
Jag har en kompis, Mållgan, som har snortat Salubrin. :whistle: |
Ibland når jag högre höjder av att sniffa på det där skrapet man petar fram under tånaglarna :)
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson