![]() |
Citat:
|
Citat:
Skulle nån ställa upp i "Du är vad du äter"? |
Jag skulle aldrig ställa upp i ett realityprogram, oavsett vad programmet handlar om. Så mediakåt kommer jag aldrig bli.
|
Citat:
|
Ja, herre Jesus....min skapare....Gud i höjden.
Sådana där program är inte roliga att se på. Fusk så det stänker om det. Satt själv en dag och resonerade med en granne om vi skulle vilja vara med i reality-teve. Rent krasst skulle jag vilja att något heminredningsprogram kom och fixade i ordning min lägenhet, men bara under premisserna att jag fick ha en påse på skallen och de förvrängde min röst. |
Anna Skipper är en vidrig människa. Å om hon nu är så jävla hälsosam, varför ser hon ut som hon är minst 50 år???? Jävvla skata säger jag :mad:
|
Citat:
|
Ah, nu blev det ett av mina älsklingämnen: den fuskande Anna Skipper.
Ja, hon är åldrad i förtid, äter och lever osunt, har tre nummer för små kläder och budgetblondering, och predikar (troligen) hälsofarliga idéer om kost. (Har ni tänkt på att hon aldrig nånsin deltar själv i gympaprogrammen och aktiviteterna hon ordinerar? Det vore väl naturligt att vara med och coacha nån gång.) Ändå har jag sett några förmildrande drag på sistone. Den empati hon visar vissa av kvinnorna som verkligen lider verkar äkta, och när hon pratade med tjejen med ätstörningar igår framkom värme och hon gav vettiga råd. På den psykologiska sidan tycker jag inte hon är helt snett ute. |
Citat:
Men programmet är alltför budget för mig :tjurig:. Jag skulle kunna svulla hur mycket som helst utan att de upptäckte det. |
Citat:
Själv hade jag inte tagit i hennen med tång, iklädd rymddräkt, men i vissa vinklar ser hon ut att ha en relativt imponerande byst. Det måste man väl ändå se som en tämligen förmildrande omständighet gällande hennes tillkämpat auktoritära uppträdande? |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson