![]() |
Citat:
Men tillbaka till miljöbilarna! Nu skall jag leta upp direktiven för godkännande.... *rotar* Edit: så här är det: den enda officiella beskrivningen som finns är det som berättigar till "miljöbilspremien". Och det kan ändras över tid. Men jag hittar inte den där epokgörande definitionen som alla tillverkare väntar på, som tydligen skall spikas vid årsskiftet. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ja, jag kom på att cåbojs också var fjollor efter att ha sett Brokeback Mountain. Det tog ett tag att få dit manuella växellådan (fixade det naturligtvis själv)...men det var det värt. :cool: |
:lol:
Citat:
|
Citat:
|
Min bil är automatväxlad, herregud så bekvämt det är, innan jag provade var jag också så där, automat larvigt.
Jag har ändrat mig, vill aldrig mer köra manuellt. Automat is the shit! :proud: |
Nu var jag tvungen att kolla om jag var högsta hönan i det här forumet, men det var jag inte. Hade jag varit det så hade jag sagt till om att hålla topic som är miljöbilar. Men nu är jag inte det så då låter jag bli.
|
Nä, det är ju mröff som är det, tänk om hon gått off-topic, då får hon moderera sig själv. :D
|
Nu finns inte miljöbilspremie längre, utan bara skattebefrielse. Detta till de bilar som uppfyller kravet för miljöbilspremie. :rolleyes:
http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordon/Fordonsskatt/Miljobilspremie/ Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:56. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson