Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   h@XX0r och teknik- och spelstofiler (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Frågor om antivirus [/mod] (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=214)

Mröff 2008-07-17 22:27

oCH DEN JÄVLA MASKINEN HAR EN CAPS LOCK-FUNKTION...eN KNAPP MAN ALLTID KOMMER ÅT.

Christer 2008-07-17 22:29

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 4682)
oCH DEN JÄVLA MASKINEN HAR EN CAPS LOCK-FUNKTION...eN KNAPP MAN ALLTID KOMMER ÅT.

Nä, tacka vet jag Mac. :)

Mröff 2008-07-17 22:30

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 4687)
Nä, tacka vet jag Mac. :)

Ja det är jobbigt när en gammal relation tar slut, och man skall in i en ny..:tjurig:

Christer 2008-07-17 22:33

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 4694)
Ja det är jobbigt när en gammal relation tar slut, och man skall in i en ny..:tjurig:

Förmodligen är det enklare och billigare att skiljas än att byta från Mac till PC...

Svimfärdig 2008-07-18 09:49

Hur kommer det sig att det bidde en PC Muffan? :unsure:

Mröff 2008-07-18 10:04

Citat:

Ursprungligen postat av Svimfärdig (Inlägg 4857)
Hur kommer det sig att det bidde en PC Muffan? :unsure:

Den kostade ju så lite...budgetprodukter...:cool:

Svimfärdig 2008-07-18 10:10

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 4863)
Den kostade ju så lite...budgetprodukter...:cool:

Ja det är skäl nog faktiskt. :) Pengar växer inte på träd...hur mycket man än önskar det.

Torsten 2008-07-18 10:46

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 4643)
Ja, redan på en halv dag har det nog dykt upp ca 50 varningsrutor.

"Är du säker på att du vill göra detta, det kan gå käpprätt åt helvete"...bara man startar upp maskinen. :mad:

Om det är vista du kör så går det att stänga av användarkontroll. Kör själv XP men tror man ska högerklicka på sin användare.

Mröff 2008-07-18 11:06

Tackar Torsten.

Japp, det är vista jag kör. Skall pillra i användarkontrollen.

Är riktigt nöjd med budgetmaskinen för 4000 pix.

HP 530

2 gb ram
1.73 Ghz
120 gb hdd

trådlöst nätverk
dvdbrännare.

Torsten 2008-07-18 11:11

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 4888)
Tackar Torsten.

Japp, det är vista jag kör. Skall pillra i användarkontrollen.

Är riktigt nöjd med budgetmaskinen för 4000 pix.

HP 530

2 gb ram
1.73 Ghz
120 gb hdd

trådlöst nätverk
dvdbrännare.

Ha ha köpte precis samma burk på Dustin förra veckan. Kampanj och 1Gb extaminne för 3000kr är ett klipp. Fick dock bara 1.5 Gb ram tot. Är ändå nöjd hittils .:)


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson