![]() |
oCH DEN JÄVLA MASKINEN HAR EN CAPS LOCK-FUNKTION...eN KNAPP MAN ALLTID KOMMER ÅT.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur kommer det sig att det bidde en PC Muffan? :unsure:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tackar Torsten.
Japp, det är vista jag kör. Skall pillra i användarkontrollen. Är riktigt nöjd med budgetmaskinen för 4000 pix. HP 530 2 gb ram 1.73 Ghz 120 gb hdd trådlöst nätverk dvdbrännare. |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson