![]() |
Jag köper ALDRIG htc igen. Inte efter att dottern fick syn på den för några år sedan och sa att precis den, den ville hon ha. Jag köpte den och sen satt vi och kämpade för att se youtubeklipp men det funkade inte och vi trodde vi var idioter. Ringde Htc-supporten som upplyste oss om att "den modellen kan ingenting, det är inte ens ett riktigt operativsystem, sorry you suckers (mitt tillägg).
Sen dess har jag liksom inte velat köpa nån mobiltelefon till henne. |
Citat:
:D |
OK, Iphone här också, å det blir krig snart.
Vi ska kanske skapa två nya delforum (modernisera forumet lite) där man får prata hur mycket som helst kring den feleton man diggar. Förslag på namn på delforumen: "HTC suger hästb*lle" och "Iphone rockar fetaste!". Vad tycker ni om mina namnförslag? :dramaqueen: |
Iphone är rätt b tycker jag!
:tihihi: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson