Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   h@XX0r och teknik- och spelstofiler (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Ny mobiltelefon (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1554)

Kickan 2011-08-08 20:24

Jag köper ALDRIG htc igen. Inte efter att dottern fick syn på den för några år sedan och sa att precis den, den ville hon ha. Jag köpte den och sen satt vi och kämpade för att se youtubeklipp men det funkade inte och vi trodde vi var idioter. Ringde Htc-supporten som upplyste oss om att "den modellen kan ingenting, det är inte ens ett riktigt operativsystem, sorry you suckers (mitt tillägg).

Sen dess har jag liksom inte velat köpa nån mobiltelefon till henne.

Ulvena 2011-08-08 20:55

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 51784)
Jag köper ALDRIG htc igen. Inte efter att dottern fick syn på den för några år sedan och sa att precis den, den ville hon ha. Jag köpte den och sen satt vi och kämpade för att se youtubeklipp men det funkade inte och vi trodde vi var idioter. Ringde Htc-supporten som upplyste oss om att "den modellen kan ingenting, det är inte ens ett riktigt operativsystem, sorry you suckers (mitt tillägg).

Sen dess har jag liksom inte velat köpa nån mobiltelefon till henne.

Min dotter älskar min HTC och upptäcker nya saker varje dag som hon försöker lära ut till sin teknikointresserade mor med stort tålamod, hon vill gärna ha en men eftersom hon tappar bort telefoner, badar med dem eller att de alltid "blir" trasiga får hon nöja sig med våra avlagda, just nu kör hon en gammal Ericsson xperia.

:D

CodeMAN 2011-08-09 00:24

OK, Iphone här också, å det blir krig snart.

Vi ska kanske skapa två nya delforum (modernisera forumet lite) där man får prata hur mycket som helst kring den feleton man diggar.

Förslag på namn på delforumen: "HTC suger hästb*lle" och "Iphone rockar fetaste!".

Vad tycker ni om mina namnförslag? :dramaqueen:

Ulvena 2011-08-15 21:22

Iphone är rätt b tycker jag!

:tihihi:


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson