![]() |
Vad står TPB för? Och går det att installera W7 på en helt ny HD? Alltså att boota från CD.:unsure: Gissar på The pirate bay?
|
Citat:
Alla Windows 7-filer är ISO-filer, dvs. disk-"avbildningar" som går att boota från. http://thepiratebay.org/search/windows%207/0/99/300 Där finns det både 32-bitars (x86) och 64-bitars (x64)) Windows: http://thepiratebay.org/torrent/5047...uage_pack_Msdn http://thepiratebay.org/torrent/5047...uage_pack_Msdn Själva OS:et på engelska, men "Language Packs" innehåller filer som byter språk på hela OS:et, bl a till svenska. |
Lite bakis i dag och då står det lite still i skallen ibland. Hittade en RC version som jag laddar hem nu. Tack för hjälpen.:)
|
Citat:
Registreringsnycklar för RC finns det gott om, det är lika att börja med det. Sen, när jag får tag i en sån "Volume License"-nyckel så kan jag nog PM:a dig den... :whistle: |
Gick segt som sirap att hämta så hittade en version 7100 64 bit på Microsoft hemsida i stället. Är den något att ha?:innocent:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
CodeMAN, du som är haj på datorer. Om vi ska ha nätverk här hemma, ska vi uppgradera från Windows 3.1 till Windows 3.11 då? :unsure:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:23. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson