Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Hus och Hem (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=53)
-   -   Är du märkestrogen? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1402)

sås på slipsen 2009-07-28 10:50

Jag är märkesotrogen.
Om det inte gäller kaviar eller deodorant. :)

Östen 2009-07-28 19:13

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 46896)
Jag har fanemej en Tandberg DVD/VHS-spelare bara ett par meter ifrån mig. :)

Jag som trodde att det märket gick i graven långt innan DVD kom. I mitt föräldrahem fanns det i min barndom en riktigt läcker VHS-spelare från Telefunken med tysk text på knapparna.

Sven Hedin 2011-03-01 09:41

Citat:

Ursprungligen postat av Östen (Inlägg 46925)
Jag som trodde att det märket gick i graven långt innan DVD kom >

Nu har det nog gått i graven... När jag skulle titta på ett avsnitt av Mission Impossible från 1967 i går kväll så började den bära sig väldigt konstigt åt. En massa konstiga pixlar dök upp och sen så stannade den.

Kickan 2011-04-11 18:00

Någon som vet nåt om "Sonera"?

En person påstod idag att det var ett klassiskt gammal finskt tevemärke. :rolleyes:

Östen 2011-04-15 21:15

Salora för bövelen!

Sven Hedin 2018-12-29 14:15

Väl rutet!


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:32.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson