Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Volvo 245 (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=34)
-   -   Vad är detta - till bilen kanske? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1390)

Fortune 2009-07-06 09:03

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 46105)
Tjusig!
Men nuförtiden är en såpass lycklig bandom väldigt få förunnad. Själv fick jag under mina första levnadsår hålla tillgodo med en Renault 16.

Stackars dig! :tihihi:


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:08.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson