![]() |
Här finns lite mer info om utomjordingar. Kan det vara den som hade skandinavisk accent som var hos Gullan tro? :cry:
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1507521/utomjordingar-hade-skandinavisk-accent "Dokumenten är från perioden november 1987–april 1993. Hela 1 200 anmälningar om ufon kom in till Storbritanniens försvarsdepartement, som faktiskt har en "UFO desk" (ett ufo-kontor). Uppgifter om utomjordingar, varav en med skandinavisk accent, och ufon på 80- och 90-talen togs på så stort allvar att de hamnade på brittiska ministrars bord. Det framgår av dokument vars hemligstämpel hävdes i helgen." |
Citat:
|
På stenåldern bodde jag i en håla som heter Las Cruces. Om man tar väg 70 och åker österut så tar det inte särskilt lång tid innan man kommer till Roswell...
|
Citat:
|
*Bump*
Har det landat något märkligt hos Gullan än? :unsure: |
De finns redan mitt ibland oss...:scared:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:23. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson