Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Fråga oraklet (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=57)
-   -   När kommer de? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1205)

Evert 2009-03-22 23:28

Här finns lite mer info om utomjordingar. Kan det vara den som hade skandinavisk accent som var hos Gullan tro? :cry:

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1507521/utomjordingar-hade-skandinavisk-accent

"Dokumenten är från perioden november 1987–april 1993. Hela 1 200
anmälningar om ufon kom in till Storbritanniens försvarsdepartement, som
faktiskt har en "UFO desk" (ett ufo-kontor).
Uppgifter om utomjordingar, varav en med skandinavisk accent, och ufon på 80- och
90-talen togs på så stort allvar att de hamnade på
brittiska ministrars bord. Det framgår av dokument vars hemligstämpel
hävdes i helgen."

Fortune 2009-03-23 00:13

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 41295)
Visst är den fin, landningsbanan? :proud:

Väntar du stora utomjordingar? Min landningsbana är gjord för dvärgutomjordingar. :cool:

Gullan 2009-03-23 07:27

På stenåldern bodde jag i en håla som heter Las Cruces. Om man tar väg 70 och åker österut så tar det inte särskilt lång tid innan man kommer till Roswell...

Fortune 2009-03-23 10:40

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 41333)
På stenåldern bodde jag i en håla som heter Las Cruces. Om man tar väg 70 och åker österut så tar det inte särskilt lång tid innan man kommer till Roswell...

Nu luras du allt, USA fanns inte på stenåldern. :p

Christer 2009-12-10 12:26

*Bump*

Har det landat något märkligt hos Gullan än? :unsure:

Mröff 2009-12-10 18:42

De finns redan mitt ibland oss...:scared:

Christer 2009-12-10 18:43

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 49912)
De finns redan mitt ibland oss...:scared:

Tänker du på Gunnar Brogren? :unsure:

Mröff 2009-12-10 18:46

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 49914)
Tänker du på Gunnar Brogren? :unsure:

Nä, han är nog mer en gengångare från svunna tider. Verkar lite mossig den karln...:wheelchair"

Gunnar Brogren 2009-12-10 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 49916)
Nä, han är nog mer en gengångare från svunna tider. Verkar lite mossig den karln...:wheelchair"

Icke, jag är vid bästa vigör! Men jag har insett att ALLTING var bättre förr, se bara på borggårdstalet, då fanns det politiker med ryggrad. Se bara på Göran Hägglund, och den skall vara frireligiös, tvi vale!

Gullan 2009-12-12 08:50

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 49888)
*Bump*

Har det landat något märkligt hos Gullan än? :unsure:

Näe... inte än. Fast snart är det nog dags att sätta ut landningsbanan igen. Dagge har pimpat den lite så en del lampor lyser med blått ljus, andra med rött. :rolleyes:


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:23.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson