![]() |
Jag gjorde det en (1) gång i mitt liv, det var inte alls besvärligt. Det finns ju sånahär fönsterputsarmojs som man använder, och då går det fort.
Dock ser jag ingen anledning till det, man kan ju se igenom all smuts, så why bother? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men ååååh, jag vill ha vår! |
Citat:
|
Citat:
Det är roligare att göra sånt hos andra. Samma med städning. Märkligt det där. |
Citat:
|
Citat:
Hmm mamma fyller år snart... Tack för ett bra tips. Jag har ont om pengar men jag har 2 armar och ett hjärta av bomull vad gäller henne. Dessvärre har hon måååååååååååååååååååååååååååååååååånga fönster men vafan. |
Citat:
Såna saker brukar uppskattas. Framförallt om vederbörande av någon anledning inte klarar av det själv. Och du kan säkert dela upp presenten på ett par dagar så slipper du ta alla fönster samtidigt. *ännu ett gratistips* :D |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:39. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson