Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Filosofiska forumet (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=55)
-   -   Ibland vill man bara vara med sig själv. (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1032)

Svimfärdig 2009-01-13 23:43

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 35014)
Vem har sagt att hon surar? :unsure: Hon vill ju bara umgås med den trevligaste människa hon känner, sig själv. :p

Jag sa det.
Hon vet inte sitt eget bästa. Hade hon velat umgås med den trevligaste hon känner hade hon bjudit över mig. :mad:

Fortune 2009-01-13 23:53

Citat:

Ursprungligen postat av Svimfärdig (Inlägg 35016)
Jag sa det.
Hon vet inte sitt eget bästa. Hade hon velat umgås med den trevligaste hon känner hade hon bjudit över mig. :mad:

Men varför sa du det? Är du pippiexpert, eller? :kaffe:

Svimfärdig 2009-01-13 23:55

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 35020)
Men varför sa du det? Är du pippiexpert, eller? :kaffe:

Ja, det är jag. :proud:

Fortune 2009-01-13 23:57

Citat:

Ursprungligen postat av Svimfärdig (Inlägg 35022)
Ja, det är jag. :proud:

Men då ska jag inte strida med dig, jag tänkte bara att genom mig själv känner jag andra men så var det tydligen inte. :tunga:

Svimfärdig 2009-01-13 23:58

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 35024)
Men då ska jag inte strida med dig, jag tänkte bara att genom mig själv känner jag andra men så var det tydligen inte. :tunga:

Strid på, I like it! :D Hon brukar alltid säga "Nu ska jag sura!". Det kommer sig därav.

Fortune 2009-01-14 00:08

Citat:

Ursprungligen postat av Svimfärdig (Inlägg 35025)
Strid på, I like it! :D Hon brukar alltid säga "Nu ska jag sura!". Det kommer sig därav.

Men jag ooorkar ju inte strida idag, jag är ju konvalecent.....eller jag har iaf varit och fått akupunktur idag och har fått en jäkla huvudvärk. KAN det vara så att hon stack hål på spånbehållaren? :unsure:

Mröff 2009-01-14 00:09

Jag sitter också ensam här, och vill bara ladda ner film. Stör inte för jag tittar på staplarna med "pieces".

Svimfärdig 2009-01-14 00:17

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 35030)
Men jag ooorkar ju inte strida idag, jag är ju konvalecent.....eller jag har iaf varit och fått akupunktur idag och har fått en jäkla huvudvärk. KAN det vara så att hon stack hål på spånbehållaren? :unsure:

Aouch. Ja det kan vara så illa. :D Krya på skallen.

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 35031)
Jag sitter också ensam här, och vill bara ladda ner film. Stör inte för jag tittar på staplarna med "pieces".

Visst är det spännande! Önskar att jag kunde sitta bredvid dig och störa dig lite medan du tittade.

Fortune 2009-01-14 00:19

Citat:

Ursprungligen postat av Svimfärdig (Inlägg 35035)
Aouch. Ja det kan vara så illa. :D Krya på skallen.

Jag VISSTE att jag inte borde ha ställt upp på galenskaperna. Nu har jag ju ingenting i skallen. :(

Svimfärdig 2009-01-14 00:33

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 35038)
Jag VISSTE att jag inte borde ha ställt upp på galenskaperna. Nu har jag ju ingenting i skallen. :(

Det kommer nog tillbaka... :unsure:...

...om du har tur. :D

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson