Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Skvaller (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=54)
-   -   Kändisspotting (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=904)

Ulvena 2009-01-27 22:36

Citat:

Ursprungligen postat av selma (Inlägg 36143)
E ni inte det minsta imponerad av att jag satt precis bakom "bakterie-tanten" (förutom Mröff) på rälsbussen??

Hon satt och läste en tjock lunta papper med en massa staplar och diagram........ Ja jag tjuvläste lite :skamsen: men jag såg inte texten bara staplarna

Jag vet inte vem "bakterietanten" är heller :skamsen: men hon har ju tydligen varit med i TV så hon räknas som kändis, jag är impad! ;)

selma 2009-01-27 22:43

Det var ett program som hette "Rent hus" där två tanter kom hem till folk som hade jättesnuskigt hemma och hjälpte dem städa upp. Den ena kvinnan var helt hänförd av alla bakterier hon hittade med sin tops och drog på en sån där platta man odlar fram bakterier på (kommer inte ihåg vad de heter).

Så här ser de ut. Hon jag såg är den blonda till vänster
http://www.tv-tabla.com/tv-tips/uplo...ile-728195.jpg

Marie-Louise Danielsson Tham, professor i livsmedelshygien på Restauranghögskolan <----Jag googlade

Sven Hedin 2009-01-27 23:09

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 36137)

Däremot undrar jag hur många kvadratmeter och rum Patrik-huset kan tänkas innehålla? :unsure:

Tänk det har jag också funderat på... Men jag tror inte att det är så värst stort, för det sväller ju inte ut någonting på baksidan utan är ungefär så där som det syns på bilden. Nästan halva bottenvåningen är ju dessutom garage och med den taklutningen så försvinner nog ganska så mycket yta på övervåningen. Jag skall kolla upp det och med lite tur så kanske jag kan knäppa en bild på typ hans farsa. :)

Sven Hedin 2009-01-27 23:14

Citat:

E ni inte det minsta imponerad av att jag satt precis bakom "bakterie-tanten" (förutom Mröff) på rälsbussen??

Satt du bakom Mröff på rälsbussen? :o

Mröff 2009-01-27 23:16

BAKTERIETANTEN :w00t:

Det slår alla kändisar man ser i Stockholm med hästlängder.

CodeMAN 2009-01-27 23:20

När jag var på söder häromdagen så gick Björn Borg förbi. Ingen big deal.... Inte dock för killarna bakom mig: :rolleyes:

1:a killen: Kolla, Björn Borg gick just förbi.
2:a killen: Va?
1:a killen: Björn Borg.
2:a killen: Björn vem?
1:a killen: Borg.
2:a killen: Vaddå?
1:a killen: Han gick nyss förbi.
2:a killen: Va?
1:a killen: Faaan.

Sven Hedin 2009-01-27 23:31

Citat:

Jo, jag är impad. Det där är en riktig kändis, åtminstone för mig som nog såg vartenda program. Det var ju en ganska läskig kärring det där.

Fortune 2009-01-28 01:19

Bakteritanten ser ut som Hedvig i Från A till Ö (hette det väl?). :yes:

skumrask 2009-01-28 03:58

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 36137)
2007, jahaja, då var jag ju inte i Sverige och så det är ju inte så konstigt att jag inte har en aning om vem människan är. Är det typ en kändis som kom och föll? Jag brukar ha rätt bra koll på kändisar annars men hon är mig fullkomligt främmande.

Däremot undrar jag hur många kvadratmeter och rum Patrik-huset kan tänkas innehålla? :unsure:

Tror att hon är rätt ointresserad av att bli en kändis. Hon skiter nog helt ärligt talat om du vet vem hon är eller inte.

Du tillhör nog inte riktigt målgruppen. Men visst, heja Patrik Isaksson.

Gullan 2009-01-28 07:37

Den där bakteriettanter är det ganska lustigt att de dragit fram i rampljuset. Hon är en fullständigt omöjlig människa och fick lämna sin anställning vid SLU. Det är en ganska hårig process att säga upp en fast anställning inom staten om det inte handlar om arbetsbrist (vilket inte var fallet här). Jag är inte ett dugg imponerad av bakterietanten. Hon är en skata av värsta sort. Akta er för henne. Tycker att de som varit i närheten ska testa sig för fågelinfluensan. :yes:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson