![]() |
Citat:
|
Det var ett program som hette "Rent hus" där två tanter kom hem till folk som hade jättesnuskigt hemma och hjälpte dem städa upp. Den ena kvinnan var helt hänförd av alla bakterier hon hittade med sin tops och drog på en sån där platta man odlar fram bakterier på (kommer inte ihåg vad de heter).
Så här ser de ut. Hon jag såg är den blonda till vänster http://www.tv-tabla.com/tv-tips/uplo...ile-728195.jpg Marie-Louise Danielsson Tham, professor i livsmedelshygien på Restauranghögskolan <----Jag googlade |
Citat:
|
Citat:
|
BAKTERIETANTEN :w00t:
Det slår alla kändisar man ser i Stockholm med hästlängder. |
När jag var på söder häromdagen så gick Björn Borg förbi. Ingen big deal.... Inte dock för killarna bakom mig: :rolleyes:
1:a killen: Kolla, Björn Borg gick just förbi. 2:a killen: Va? 1:a killen: Björn Borg. 2:a killen: Björn vem? 1:a killen: Borg. 2:a killen: Vaddå? 1:a killen: Han gick nyss förbi. 2:a killen: Va? 1:a killen: Faaan. |
Citat:
|
Bakteritanten ser ut som Hedvig i Från A till Ö (hette det väl?). :yes:
|
Citat:
Du tillhör nog inte riktigt målgruppen. Men visst, heja Patrik Isaksson. |
Den där bakteriettanter är det ganska lustigt att de dragit fram i rampljuset. Hon är en fullständigt omöjlig människa och fick lämna sin anställning vid SLU. Det är en ganska hårig process att säga upp en fast anställning inom staten om det inte handlar om arbetsbrist (vilket inte var fallet här). Jag är inte ett dugg imponerad av bakterietanten. Hon är en skata av värsta sort. Akta er för henne. Tycker att de som varit i närheten ska testa sig för fågelinfluensan. :yes:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:37. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson