![]() |
Citat:
Han flög upp i vanlig ordning. Han börjar bli van nu iomed att han brukar trilla i badkaret oxå. Hade jag hunnit sätta mig hade man kunnat lägga till krosskador på Jazzgossen oxå. Han slapp det denna gången. Ang kräkset så spydde han i 2 dagar, sen slutade det. Nu har jag bytt foder oxå och han verkar bli piggare, galnare och gladare. Han fick ost nyss Gullan. Hörde du??? Jag matade honom med ost! Den hungjige stackarn. |
Jazzgoooossen.:heart:
Vad gillar han för musik nu? Hur många saker har gått sönder?..:D |
Jag har inte lyssnat på musik sen jag hämtade honom.:o
En blomma har åkt i golvet och nu är den lessen. En porslinsgrej har oxå åkt i golvet och gått sönder lite i kanterna. Han har även tuggat på blombladen.:tjurig: Sen har trollen i fönstret åkt ner ett antal gånger men dom är tåliga. |
Då är han inte sämre än en reguljär finska.
Hade en vän på besök, efter en sek hade hon fällt ner en parfymflaska i handfatet. Det var bara ren tur att inte det också sprack, flaskan gled ner i badkaret som också sprak...:trist: |
Jazzgossen har tittat på mineralvatten idag. Spännande bubblor som rörde sig.
Nu leker han i badkaret. Han har sovit så nu är han pigg Jazzgossen. Sen har vi lekt "jaghopparupppåbordetsåmatteblirarg leken". Sen hoppar vi ner och jamar och tittar surt på matte och så börjar vi om. |
Citat:
Då får man knipa illa kvickt |
Stålande! Jazzgossen vill ha räkor också. Såna som du skalar, färdigskalade är trista. :yes: Plantera kattgräs till honom, kissar behöver gräs att bita i och äta av och då slipper du perforerade blomblad.
|
Haha Skumrask, där får du bra knipövningar på köpet. :D
Gullan, Jag funderade på kattgräs häromdagen faktiskt. Ska införskaffa det. Men varför måste dom käka gräs? Tror katter att dom är kor eller?:sneaky: |
Tror dom behöver det för att dom skall kräkas upp alla hårbollar de slickar i sig. Sedan kanske de får i sig lite vitaminer på köpet också.
|
Varför kräks katter hårbollar?
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:20. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson