![]() |
Citat:
|
Citat:
Astronomens mustasch på bilden var däremot lite besvärande. |
Citat:
|
Just astronomer går fettbort. Faktiskt.
För mig känns det som om de gillar rymden, men inte kan bli piloter eller astronauter, och sitter därför på jorden och "utforskar". Det är som om jag skulle sitta i öknen i Afrika och skriva om stilla havet... :rolleyes: |
Pilot kan ju vilken lallare som helst bli. Astronauter är ett mer utvalt släkte och till och med de håller sig ju väldigt nära jorden. De flesta rör sig 6 % längre ut från jordens centrum än vi andra, till internationella rymdstationen. De som rör sig till månen däremot har rört sig ca 6000 % längre bort än oss andra och det kan jag respektera.
|
Astronomer kan inte ens tappa en verktygsväska, de tillåts ju jobba med enorma maskiner, kallade teleskop, som man inte tappar så lätt.
Inga händiga typer direkt. |
Citat:
möjligen kunde man komma tillbaka som en komet vart hundrade år :) |
Jag är rätt händig, jag kan knäppa upp en behå med en hand i totalmörker.
Aldrig testat det i tyngdlöst tillstånd dock, det vore kanske något. |
Citat:
Eller är det nåt jag kan skryta med? :unsure: Jag kan knäppa upp behån fast det är mörkt, trodde jag alla kunde men jag kan ha fel, Skumrask ljuger aldrig. :) |
Alltså när jag eller någon annan har riktigt bråttom sliter jag bara min BH över huvudet och slänger den i ett hörn. Att knäppa upp känns som lite överdrivet finlir i vissa situationer.
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:40. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson