Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Hus och Hem (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=53)
-   -   Händiga hörnan (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=417)

Svimfärdig 2009-02-28 04:56

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 39205)
Tänk om det kommer en sexualdåre då? En sån där ohyvlad en som bara slinker in under täcket och sen smyger ut samma väg som han kom.

:lol:

Mröff 2009-02-28 11:51

Citat:

Ursprungligen postat av tokyo (Inlägg 39232)
Nu blev astronomen glad!

Vad säger du om honom förresten? Astronomikonferenser är troligen fruktbar raggningsmark och kan de bara överföra sin passion för nebulosor till passion för kvinnor så kommer det bli en jävla resa.

Jag har inget emot astronomer eller naturvetenskapsnördar i allmänhet. De brukar dock ha lite svårt att fatta inviter, senast var jag väldigt explicit och började diskutera strandmaskars sexualliv, men han blev bara generad. Trots att han forskade kring det. Det är ju som att en genusvetare skulle bli generad över ordet "kön".

Astronomens mustasch på bilden var däremot lite besvärande.

tokyo 2009-02-28 11:57

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 39255)
Astronomens mustasch på bilden var däremot lite besvärande.

Jag tyckte den var lite lik en viss medlems mustasch...

CodeMAN 2009-02-28 12:00

Just astronomer går fettbort. Faktiskt.

För mig känns det som om de gillar rymden, men inte kan bli piloter eller astronauter, och sitter därför på jorden och "utforskar".

Det är som om jag skulle sitta i öknen i Afrika och skriva om stilla havet... :rolleyes:

tokyo 2009-02-28 12:14

Pilot kan ju vilken lallare som helst bli. Astronauter är ett mer utvalt släkte och till och med de håller sig ju väldigt nära jorden. De flesta rör sig 6 % längre ut från jordens centrum än vi andra, till internationella rymdstationen. De som rör sig till månen däremot har rört sig ca 6000 % längre bort än oss andra och det kan jag respektera.

CodeMAN 2009-02-28 12:21

Astronomer kan inte ens tappa en verktygsväska, de tillåts ju jobba med enorma maskiner, kallade teleskop, som man inte tappar så lätt.

Inga händiga typer direkt.

Kickan 2009-03-01 20:40

Citat:

Ursprungligen postat av tokyo (Inlägg 39258)
Pilot kan ju vilken lallare som helst bli. Astronauter är ett mer utvalt släkte och till och med de håller sig ju väldigt nära jorden. De flesta rör sig 6 % längre ut från jordens centrum än vi andra, till internationella rymdstationen. De som rör sig till månen däremot har rört sig ca 6000 % längre bort än oss andra och det kan jag respektera.

Låter som du skulle respektera allra mest, att man räknade totalt fel och fjuttades ut i ett kast som förde en ut ur solsystemet,

möjligen kunde man komma tillbaka som en komet vart hundrade år :)

skumrask 2009-03-01 20:44

Jag är rätt händig, jag kan knäppa upp en behå med en hand i totalmörker.

Aldrig testat det i tyngdlöst tillstånd dock, det vore kanske något.

Ulvena 2009-03-01 21:50

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 39292)
Jag är rätt händig, jag kan knäppa upp en behå med en hand i totalmörker.

Fast det kan ju vilken 15-åring som helst samt alla kvinnor som använder behå så det är väl inget märkvärdigt.
Eller är det nåt jag kan skryta med? :unsure:
Jag kan knäppa upp behån fast det är mörkt, trodde jag alla kunde men jag kan ha fel, Skumrask ljuger aldrig. :)

Miriam 2009-03-01 22:06

Alltså när jag eller någon annan har riktigt bråttom sliter jag bara min BH över huvudet och slänger den i ett hörn. Att knäppa upp känns som lite överdrivet finlir i vissa situationer.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:40.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson