Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Äta, dricka och träna (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Tjockissjukdom. (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1363)

Kickan 2009-10-24 09:42

Citat:

Ursprungligen postat av pippi (Inlägg 48986)
Jag har ny läkare. Har pratat med henne 3 gånger i telefon och hon är jättegullig.
Jag har dessutom gått ner 5 kg. Idag har jag gått ner 45 kg, för jag har satt ihop en motionscykel, Själv.

Edit: Ja just det ja. Igår köpte jag nya jeans. I en storlek mindre.

Yeahhh, du är inne i ett flow nu :yu:

Kickan 2011-08-15 15:13

Hello fellow fatsos. Hur står det till med BMIn nuförtiden?

Jag försökte räkna ut mitt alldeles nyss, men det blev flera tusen. Måste vara nåt fel.

Gullan 2011-08-15 20:24

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 51897)
Hello fellow fatsos. Hur står det till med BMIn nuförtiden?

Jag försökte räkna ut mitt alldeles nyss, men det blev flera tusen. Måste vara nåt fel.

Säkert. Eller så räknade du ut avståndet till månen? :unsure:

Kickan 2011-08-15 21:05

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 51900)
Säkert. Eller så räknade du ut avståndet till månen? :unsure:

Och hur står det till med BMI:et, från den ena himlakroppen till den andra? :evilgrin39:

Ulvena 2011-08-15 21:13

Eftersom jag vägrar väga mig så kan jag inte räkna ut BMI, jag har gått upp massa kilo och har nog med ångest ändå, det ligger nog på 45 eller så. :D

CodeMAN 2011-08-15 21:54

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 51902)
Eftersom jag vägrar väga mig så kan jag inte räkna ut BMI, jag har gått upp massa kilo och har nog med ångest ändå, det ligger nog på 45 eller så. :D

Vi ska kanske starta en "Gissa min BMI"-tråd där (kvinnliga) medlemmar postar nakna bilder på sig själva, så att forumets hjälpsamma (manliga) medlemmar gissar BMIn?

Missförstå mig rätt, jag vill bara hjälpa till så att du slipper väga dig, och därmed ångesten. :yes:

Edit: Det går också bra att PM:a bilderna, jag lovar att inte visa dem till Christer.

Kickan 2011-08-16 07:27

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 51907)
Vi ska kanske starta en "Gissa min BMI"-tråd där (kvinnliga) medlemmar postar nakna bilder på sig själva, så att forumets hjälpsamma (manliga) medlemmar gissar BMIn?

Missförstå mig rätt, jag vill bara hjälpa till så att du slipper väga dig, och därmed ångesten. :yes:

Edit: Det går också bra att PM:a bilderna, jag lovar att inte visa dem till Christer.

Mitt BMI är 2-siffroigt, så mycket kan jag säga :o

Jag har börjat experimentera med längden för att få fram ett acceptabelt resultat.

Gullan 2011-08-16 16:58

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 51901)
Och hur står det till med BMI:et, från den ena himlakroppen till den andra? :evilgrin39:

Oklart men jag föll jävligt fort när jag hoppade fallskärm i somras! Eller så var det jordens dragningskraft som var extra stark just då och just där. :whistle:

Gullan 2011-08-16 16:59

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 51910)
Mitt BMI är 2-siffroigt, så mycket kan jag säga :o

Jag har börjat experimentera med längden för att få fram ett acceptabelt resultat.

Just så! Du kanske är underlång? Eller överlång?

Christer 2011-08-16 18:50

Visst är det väl så att flest poäng vinner? :unsure:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:29.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson