Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Skvaller (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=54)
-   -   Kändisspotting (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=904)

Ulvena 2008-12-30 20:54

Har inte sett en kändis på länge nu, de åker väl inte till sina sommarställen när det är kallt och eländigt men vänta ni till i sommar då ska jag frottera mig igen med kändisar i den lokala Konsumbutiken.:D
Ni minns väl att jag stod bredvid Björn Ulveus i somras och stoppade äpplen i påsar? :unsure:

Fortune 2008-12-30 20:56

I lördags såg jag Kevin, Alice och Robin från Idol. Räknas det? :unsure:

Ulvena 2008-12-30 20:58

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 33668)
I lördags såg jag Kevin, Alice och Robin från Idol. Räknas det? :unsure:

Ja, Kevin och Alice är söta, Robin gillade jag inte, fast det skvallras om att Alice och Robin är ett par, hur såg de ut?:unsure:

Fortune 2008-12-30 21:01

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 33669)
Ja, Kevin och Alice är söta, Robin gillade jag inte, fast det skvallras om att Alice och Robin är ett par, hur såg de ut?:unsure:

Jag gillar Alice och Kevin (i nämnd ordning) men inte Robin. Tja, hur såg de ut? De uppträdde på Birsta City utanför Sundsvall och Robin stod som en robot och stirrade rakt fram som vanligt medan både Alice och (framförallt) Kevin bjöd på sig själva. Jag har också hört ryktena men vill helst inte tro på dem. :( Det var iaf inget som märktes där.

Ulvena 2008-12-30 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 33670)
Jag gillar Alice och Kevin (i nämnd ordning) men inte Robin. Tja, hur såg de ut? De uppträdde på Birsta City utanför Sundsvall och Robin stod som en robot och stirrade rakt fram som vanligt medan både Alice och (framförallt) Kevin bjöd på sig själva. Jag har också hört ryktena men vill helst inte tro på dem. :( Det var iaf inget som märktes där.

Alice är ju från din stad, klart du gillar henne. Jag föll som en fura för charmiga Kevin jag, att han dessutom bor i min mans födelsestad gör det bara bättre, även om jag har lite undringar om hur de står till där uppe när man flyttar från Malta (Valetta:unsure:) till Arvidsjaur, skulle ju inte jag gjort direkt, så kär skulle jag aldrig bli.:D

Fortune 2008-12-30 21:14

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 33671)
Alice är ju från din stad, klart du gillar henne. Jag föll som en fura för charmiga Kevin jag, att han dessutom bor i min mans födelsestad gör det bara bättre, även om jag har lite undringar om hur de står till där uppe när man flyttar från Malta (Valetta:unsure:) till Arvidsjaur, skulle ju inte jag gjort direkt, så kär skulle jag aldrig bli.:D

Numera bor både Kevin och hans flickvän i Stockholm hörde jag. Alice är inte från min stad utan från en by tre mil utanför men hon började sin karriär på samma fritidsgård som mina barn besökte. Och jag har ju sett henne tidigare. Men jag gillar hennes röst och tycker att Kevin inte hade i Idol att göra med tanke på vad han utfört i sitt förra hemland. han är en duktig (smör)sångare och kan verklöigen uppträda men han är ju van. Det tycker jag är en aning orättvist gentemot de andra deltagarna.

Ulvena 2008-12-30 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 33672)
Numera bor både Kevin och hans flickvän i Stockholm hörde jag. Alice är inte från min stad utan från en by tre mil utanför men hon började sin karriär på samma fritidsgård som mina barn besökte. Och jag har ju sett henne tidigare. Men jag gillar hennes röst och tycker att Kevin inte hade i Idol att göra med tanke på vad han utfört i sitt förra hemland. han är en duktig (smör)sångare och kan verklöigen uppträda men han är ju van. Det tycker jag är en aning orättvist gentemot de andra deltagarna.

Iofs men han blev ju uttagen att tävla och han var klart bäst tycker jag, Alice var jättebra hon med men Kevin har starquality.
Å andra sidan, som min dotter säger: "Det är bättre att komma 2:a för det har gått bäst för dem sen", hur hon nu vet det? :unsure:

Fortune 2008-12-30 21:30

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 33673)
Iofs men han blev ju uttagen att tävla och han var klart bäst tycker jag, Alice var jättebra hon med men Kevin har starquality.
Å andra sidan, som min dotter säger: "Det är bättre att komma 2:a för det har gått bäst för dem sen", hur hon nu vet det? :unsure:

Hon kan antagligen läsa. :D Frågan är om det gäller i år eftersom reglerna har ändrats om jag förstått saken rätt.

Ulvena 2008-12-30 21:33

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 33676)
Hon kan antagligen läsa. :D Frågan är om det gäller i år eftersom reglerna har ändrats om jag förstått saken rätt.

Jag har en kompis på ett litet musikförlag, han har plockat upp bl.a. Ola och hans musik har ju spelats rätt flitig på radion i år.
Jag tror att dottern fått information från kompisar men,ja, hon kan läsa.:D

Fortune 2008-12-30 21:35

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 33678)
Jag har en kompis på ett litet musikförlag, han har plockat upp bl.a. Ola och hans musik har ju spelats rätt flitig på radion i år.
Jag tror att dottern fått information från kompisar men,ja, hon kan läsa.:D

Tidigare var det ju så att det bara var vinnaren som var knuten till ett speciellt bolag men nu är det visst både vinnaren, tvåan och trean. Jag kan ha fel men har för mig att jag har läst det någonstans. Iom det så blir det ju svårare för dom som inte vann att få ett kontrakt med något annat bolag, eller kanske rent av omöjligt.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson