![]() |
Citat:
Citat:
|
Han var ruskigt söt. Ett litet åååååh-djur. :yes:
|
Jazzgossen har kissat och bajsat på sin låda nu. Sin första bajs!
Natten har varit lugn, iallafall för honom. Själv har jag vaknat 5 gånger. |
Citat:
Hur verkar bajset? Det avslöjar ju en del om kattens hälsa. Berätta gärna i detalj. |
[quote=CodeMAN;16770]Nu kommer alla att tro att jag är på bajshumor, men icke...
Hur verkar bajset? Det avslöjar ju en del om kattens hälsa. Berätta gärna i detalj.[/quote Bajset var inte ok. Men kan bero på att han inte får så bra mat just nu. Ska byta till bättre foder successivt. Just nu racear han järnet. Han är pigg idag, Jazzgossen. |
Nu vill jag höra hur det går med Jazzgossen.
Var sover han?...:tihihi: |
Jazzgossen sover helst på pippis bröst. Och så tittar han på mig kärleksfullt och bräker.
Han är som galnast på morgonen. Då är han piggelino lille jazzgossen. Gör saker som han inte får, så som att spatsera runt på spisen och i min stekpanna. Han är ett litet yrväder och jag älskar honom. |
Nu hänger han i mitt hår.
|
Vad tycker ungarna om honom?
Han verkar jättegullig, jag vill också ha en katt. *avundsjuk* |
Min lille grejar med honom hela tiden. Den store håller sig mer lugn och klappar honom när han lägger sig jämte.
Försökte ta kort på honom nu när han var lite olydig men telefonen ville inte.:( Han satt bakom min skärm och bara tassen dök fram för att sno en nål jag har i musmattan. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:32. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson