Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Skvaller (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=54)
-   -   Gillar du kändisskvaller? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=251)

Christer 2009-01-29 20:27

Citat:

Ursprungligen postat av Östen (Inlägg 36219)
Tur kanske att det inte var Lennart? :unsure:

Hyland? :unsure:

Mröff 2009-01-29 21:01

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 36231)
Troligen.

Sedan kan jag avslöja en sak, yngre kvinnor ser faktiskt bättre ut nakna.

Äldre män ser nog inget vidare ut men det verkar inte spela så stor roll.
Det tycker jag är jättebra.

Yngre killar är lite mentalt jobbigt att vara med, eftersom de är lena som barnrumpor så känns inget vidare. Äldre män är mer sandpappersliknande och bättre, och jag fattar inte varför inte det skulle vara bättre för herrar att vara med sandpapperstanter. Dessutom kan man alltid i smyg skratta åt "gammelgubben" om man är med ngn äldre...:tihihi:

Skulle nog själv inte ha ngt emot att vara med T********s B*****************m, om han var ogift. Enligt ngn bekantings(kommer inte ihåg vem) snubbe - som spelat med TB i fotbollslaget - är han synnerligen välutrustad. Däremot nuppade TB och en till fotbollsnubbe samtidigt med varsin dam i ett hotellrum. Var väl lite beige, tycker jag.

skumrask 2009-01-29 21:43

Tycker faktiskt att det verkar som om många kvinnor tvärtom föredrar om killarna de drar i säng inte ser ut som grekiska statyer, verkar får dem att känna sig mer avslappnade om något. Har man skaffat sig en liten ölkagge efter nån veckas hårt festande så är det den de vill somna med handen på.

Kanske är något oidipalt dock men det vill jag inte veta.

Kickan 2009-01-30 11:07

Hela grejen är ju, att män åldras betydligt snabbare än kvinnor. Alltså behövs det sociala system och värderingar, för att överbrygga detta pinsamma faktum. I stil med att kvinnor bryr sig inte om hur män ser ut. Notera också att denna "sanning" alltid framsägs av en man. :)

Vänlige Viktor 2009-01-30 12:45

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 36243)
Äldre män är mer sandpappersliknande och bättre,

Bättre kan jag förstå, men sandpappersliknande? :mad:

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 36243)
Däremot nuppade TB och en till fotbollsnubbe samtidigt med varsin dam i ett hotellrum. Var väl lite beige, tycker jag.

Du menar att en ormgrop hade varit lite mer stilfullt?

Vänlige Viktor 2009-01-30 12:47

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 36257)
Hela grejen är ju, att män åldras betydligt snabbare än kvinnor. Alltså behövs det sociala system och värderingar, för att överbrygga detta pinsamma faktum. I stil med att kvinnor bryr sig inte om hur män ser ut. Notera också att denna "sanning" alltid framsägs av en man. :)

Precis! Vi ljuger aldrig. :whistle:

Att vi skulle åldras snabbare är heller inte sant.
Vi åldras med stil och värdighet, vilket är en bättre beskrivning av processen.

Mröff 2009-01-30 12:54

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 36257)

:lol:

Citat:

Ursprungligen postat av Vänlige Viktor (Inlägg 36261)
Bättre kan jag förstå, men sandpappersliknande?
Du menar att en ormgrop hade varit lite mer stilfullt?

Haha...ja det är skäggstubb, hår, liktornar och fnasig hud. Den mänskliga motsvarigheten till sandpapper. :tihihi:
Vi kvinnor har för länge sedan kommit på att vi kan avlägna stickande hår, smörja in kroppen och fila fötterna.

Nja...tycker det mest gentlemannamässiga hade varit att de hade varsitt rum. James Bond har t.ex. aldrig förekommit i en ormgrop.
Hur roligt är att att höra sin kompis stöna i sängen intill, men det kanske är en sådan där konstig manlig grej det också.

skumrask 2009-01-30 17:48

Nu tappade jag er, hävdar män att deras utseende inte spelar någon roll och menar ni då tvärtom att det gör det visst? Var inte så brudigt dubbeltydiga..

Jag tror nog att utseende spelar roll men den allmänna känslan är väl att det inte är lika viktigt med perfektion, i alla fall underkastas män inte samma krav som de kvinnor ålägger sig själva.

Att män skulle åldras snabbare finner jag märkligt, det är väl snarare tvärtom, i takt med att livstilsmönstrena jämnas ut och män inte lever lika farligt som de gjorde under tidigare generationer och därav helt enkelt dog tidigare.

Tvärtom kan man ju se att kvinnor börjar tappa stilen redan i trettioårsåldern medan män i allmänhet bara blir snyggare. Visst är det härligt att ligga på topp!

Ulvena 2009-01-30 18:17

Jag har svårt att tro det om T**** B. han verkar ju vara en sån hellyllekille hela han.
Är du säker Mröff? :unsure:

Mröff 2009-01-30 19:33

Ja, det är säkra källor.
Enligt dessa är också Mi***E*l P**s*r**t och T*************s B**************m dessutom buksvågrar.

Fatta vilket ego en kille som TB skall ha, klart han utnyttjar det. Speciellt om han är lite till sig i brallan av att t.ex. få mekat ihop grejer med jänkarnas hemliga tjänst.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson