Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   h@XX0r och teknik- och spelstofiler (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Frågor om antivirus [/mod] (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=214)

Fortune 2009-09-09 14:46

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 48073)
www.nod321.cn :whistle:

Eller www.nod325.com

Torsten 2009-09-09 15:59

Äh inget funkar numera. Kör på AVG som är gratis men är gratis verkligen att lita på?:unsure:

Fortune 2009-09-09 16:18

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 48079)
Äh inget funkar numera. Kör på AVG som är gratis men är gratis verkligen att lita på?:unsure:

Vad märkligt, sonen var in på den länken jag gav för bara ett par timmar sen.

Fortune 2009-09-09 16:18

Jodå den fungerar, den var bara en aning seg.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:48.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson