handdator

Visa fullständig version : Är du nöjd med dina julklappar?

Torsten
2008-12-27, 11:01
Läste att 50% byter sina klappar så många är det inte. Själv fick jag mest hygiengrejor typ Axe och liknande (tycker dom jag luktar?) och två dubbeltriss som naturligtvis inte ens gav 25kr tillbaka. Hur nöjd är du med dina klappar?

Svimfärdig
2008-12-28, 14:09
Jättenöjd! Jag hatar klappar för jag köper inga själv.
Fick en limpa cig och ett presentkort på kläder. Ska på bröllop på nyår så kortet kom väl till pass. Det var iofs tanken med det... Ska se om jag hittar nåt nytt att dra på mig.

Sven Hedin
2008-12-28, 15:29
Jo, jag är väl nöjd, men det hade känts bättre ifall jag hade köpt dom själv.

Svimfärdig
2008-12-28, 17:04
Jo, jag är väl nöjd, men det hade känts bättre ifall jag hade köpt dom själv.
Why?

Sven Hedin
2008-12-28, 17:07
Why?

Jag vill ju inte ha några julklappar då va... Utan jag vill helst komma ifrån den där smörjan. Men det var ändå jättebra grejor.

Svimfärdig
2008-12-28, 17:09
Jag vill ju inte ha några julklappar då va... Utan jag vill helst komma ifrån den där smörjan. Men det var ändå jättebra grejor.
Hahaha know the feeling. Mamma sa just att jag skulle sluta känna skuld för att jag fick julklappar.
Jag la ner skiten för ett gäng år sen. Bara kidsen som behöver få saker.

Sven Hedin
2008-12-28, 17:11
Usch ja... men nu är det ett helt år kvar till nästa gång. :)

Svimfärdig
2008-12-28, 17:13
Usch ja... men nu är det ett helt år kvar till nästa gång. :)
Så jävla GÖTT!
Jag är så jävla grinch (stava?). :D

Sven Hedin
2008-12-28, 17:20
Jo men det stämmer. I utlandet så heter han Der Grinch. :D

Svimfärdig
2008-12-28, 17:22
Jo men det stämmer. I utlandet så heter han Der Grinch. :D
My man! :p

Fortune
2008-12-29, 19:44
Jag är mer än nöjd med julklappspengarna jag fick. (1100kr) framförallt eftersom jag inte hade väntat mig någonting och heller inte vill ha något egentligen men pengar går ju alltid åt så jag lät mig övertalas. :D Just det, fick en cd med .....ähhh skitsamma med vem.....av min systerson också.

Torsten
2008-12-29, 19:54
Jag är mer än nöjd med julklappspengarna jag fick. (1100kr) framförallt eftersom jag inte hade väntat mig någonting och heller inte vill ha något egentligen men pengar går ju alltid åt så jag lät mig övertalas. :D Just det, fick en cd med .....ähhh skitsamma med vem.....av min systerson också.Ja det är perfekt. Om alla gav pengar till varandra i stället för grejor som ändå byts så går det nästan jämnt upp. :innocent:

Fortune
2008-12-29, 20:12
Ja det är perfekt. Om alla gav pengar till varandra i stället för grejor som ändå byts så går det nästan jämnt upp. :innocent:

Fast himla onödigt att byta pengar ju. Jag har inte gett bort någonting i år heller. Och är det någon/några som ger mig så får dom ju skylla sig själva att dom inte får nåt tillbaks eftersom jag V Ä L D I G T T Y D L I G T har sagt att jag inte vill ha eller tänker ge bort några klappar. :p

Ulvena
2008-12-29, 20:34
Jag är mycket, mycket nöjd mest med mitt nya duntäcke, det är så varmt och gosigt och ändå så lätt att det inte tynger ner en.

Helt underbart perfekt, vilket jag påpekar för min man varje dag, ibland får han komma under och prova men då tycker han det är för varmt men fatta att jag kunnat sova väldig avklädd och utan dunsockor på mig på sistone. :heart:

Vi har bara 20-21 grader i sovrummet, alldeles för kallt enlig mig men med det nya täcket är det perfekt. :)

Fortune
2008-12-29, 20:39
Jag är mycket, mycket nöjd mest med mitt nya duntäcke, det är så varmt och gosigt och ändå så lätt att det inte tynger ner en.

Helt underbart perfekt, vilket jag påpekar för min man varje dag, ibland får han komma under och prova men då tycker han det är för varmt men fatta att jag kunnat sova väldig avklädd och utan dunsockor på mig på sistone. :heart:

Vi har bara 20-21 grader i sovrummet, alldeles för kallt enlig mig men med det nya täcket är det perfekt. :)

Men? Täcken ska ju vara tunga så att man känner det på kroppen. :yes:

Igår var jag och hälsade på min pappa, hemma hos honom var det runt 19 grader och då var det mitt på dagen, han har säkert inte mer än kanske 17 på natten. Skönt.:D

Ulvena
2008-12-29, 20:54
Men? Täcken ska ju vara tunga så att man känner det på kroppen. :yes:

Igår var jag och hälsade på min pappa, hemma hos honom var det runt 19 grader och då var det mitt på dagen, han har säkert inte mer än kanske 17 på natten. Skönt.:D

Nej, täcken ska vara lätta och varma, som att sova i ett varmt moln.
Gradantalet i din pappas hus gränsar mot misshandel enligt mig, jag HATAR att frysa och jag fryser lätt.
Jag propagerar för minst 24 grader inomhus men det är bara jag i familjen som gillar det. :mad:

Nu har vi en kompromiss på runt 20-22 grader, jag går runt rejält påpälsad medan de andra gärna går i shorts och bar överkropp, jag är född i fel land.:(

Fatta vad Afrika hade passat mig. :D

Fortune
2008-12-29, 20:56
Nej, täcken ska vara lätta och varma, som att sova i ett varmt moln.
Gradantalet i din pappas hus gränsar mot misshandel enligt mig, jag HATAR att frysa och jag fryser lätt.
Jag propagerar för minst 24 grader inomhus men det är bara jag i familjen som gillar det. :mad:

Nu har vi en kompromiss på runt 20-22 grader, jag går runt rejält påpälsad medan de andra gärna går i shorts och bar överkropp, jag är född i fel land.:(

Fatta vad Afrika hade passat mig. :D
Jag tycker nog att du ska ta dig ner dit snarast möjligt. Jag som trivs i kylan stannar kvar och håller ställningarna. :D

Eftersom vi inte har varit hemma på en vecka så har jag ungefär 18 grader inne just nu och här sitter jag i kjol och t-shirt. Och naturligtvis trosor och bh men inget annat. :p

Ulvena
2008-12-29, 21:01
Jag tycker nog att du ska ta dig ner dit snarast möjligt. Jag som trivs i kylan stannar kvar och håller ställningarna. :D

Eftersom vi inte har varit hemma på en vecka så har jag ungefär 18 grader inne just nu och här sitter jag i kjol och t-shirt. Och naturligtvis trosor och bh men inget annat. :p

Vi är olika helt enkelt, det var 6 minus ute idag, jag höll på att frysa ihjäl (nåja ;)) och då var jag rejält påpälsad ändå.

De flesta i Sverige verkar tycka att kyla är okej men jag har en bundsförvant i min svärfar och han är ändå från nån liten håla utanför Piteå, han och jag gillar värme.:)

Vänlige Viktor
2008-12-29, 22:23
I got a sweater for Xmas.

Would have prefered a moaner or a screamer.

Sven Hedin
2008-12-29, 22:28
Haha! :D

Miriam
2008-12-29, 22:36
Haha dubbel Haha:D

sås på slipsen
2008-12-30, 12:14
Jag är då förhelvete inte nöjd alls.
Jag funderar på att trösta mig idag. :cool:

Gullan
2008-12-30, 19:22
Jag är inte nöjd. Jag fick nästan inga. :(

Ett par strumpor, en ljuslykta och ett kilo äcklig choklad. Det var nog allt. Jag har också försökt trösta mig men med mycket klent resultat.

selma
2008-12-30, 21:40
Jag fick en jättefin musikmobil av min son....... en råååååsa :heart: