Visa fullständig version : Fislukt
sås på slipsen
2008-10-26, 18:09
...är tydligen nyttigt! :o
http://www.expressen.se/halsa/1.1345090/fisar-bra-for-blodtrycket
Sniffa på bara. :D
Ja, det är både nyttigt för en själv och för omgivningen. Det är fantastiskt.
Christer
2008-10-26, 18:49
Lumpen var med andra ord en 12-månaders hälsokur! :yes:
Flatulens var för övrigt ett nytt ord för min del.
Jag har inte gjort lumpen. Kommer jag att dö för tidigt? :(
Nu måste jag utsätta mig för fislukt, men frågan är hur. Mitt eget fis kan knappast jämföras med det kollektiva fisandet på lumpen... :crybaby:
Jag har inte gjort lumpen. Kommer jag att dö för tidigt? :(
Nu måste jag utsätta mig för fislukt, men frågan är hur. Mitt eget fis kan knappast jämföras med det kollektiva fisandet på lumpen... :crybaby:
Du kan kanske gå med i nån tyngdlyftnings eller brottarklubb? :unsure:
Eller åtminstone tillbringa några timmar om dan i deras omklädningsrum.
:D
Stäng in tre brudar + dig själv i ett rum.
Tjejer fiser också, speciellt om de är snygga och är i grupp. :evilgrin39:
Christer
2008-10-26, 19:53
Tjejer fiser också, speciellt om de är snygga och är i grupp. :evilgrin39:
Det gör dom inte alls, det vet ju alla. :no:
Du kan kanske gå med i nån tyngdlyftnings eller brottarklubb? :unsure:
Eller åtminstone tillbringa några timmar om dan i deras omklädningsrum.
:D
Någonstans mellan Rinkeby och Tensta vore ju optimalt, eller hur? :rolleyes:
Jag har alltså inte g-j-o-r-t lumpen, fis- och svettlukt på en gång kan nog vara rätt upphetsande... :tunga:
ökenräven
2008-10-26, 19:57
Jag har noterat att torra ökenklimat absorberar fislukt utmärkt.
En av de få fördelarna. Man behöver inte ens tänka på att anfalla i motvind.
Jag har noterat att torra ökenklimat absorberar fislukt utmärkt.
En av de få fördelarna. Man behöver inte ens tänka på att anfalla i motvind.
Jag ska tipsa Montgomery om det.
Svimfärdig
2008-10-27, 03:23
/me gillar sina fisar ibland. Har nån slags hat/kärlek till dom. :unsure:
Ett ex älskade fisar. Det var jobbigt! JOBBIGT I TELL YOU!
sås på slipsen
2008-10-27, 09:13
/me gillar sina fisar ibland. Har nån slags hat/kärlek till dom. :unsure:
Ett ex älskade fisar. Det var jobbigt! JOBBIGT I TELL YOU!
Han lär ju inte haft några problem med blodtrycket iaf. :whistle:
Han var nog bara omtänksam, för fisar skall tydligen vara bra för omgivningen också.
Svimfärdig
2008-10-27, 15:33
Han lär ju inte haft några problem med blodtrycket iaf. :whistle:
Nej det hade han nog inte. :D Det enda han inte hade problem med....
Han var nog bara omtänksam, för fisar skall tydligen vara bra för omgivningen också.
Ja och så var han före sin tid.