Visa fullständig version : BS ligger nere, vad har hänt?
Gabriel Knight
2008-09-14, 12:27
BS ligger nere, vet någon vad som har hänt, är forumet hackat? :unsure:
http://www.belowsurface.se/
Gabriel, du är alltid så dramatisk.:tihihi:
Det verkar finnas lite info i följande trådar på Flashback och Moderskeppet:
https://www.flashback.info/showthread.php?t=626327
http://www.moderskeppet.net/showthread.php?t=1439
Sven Hedin
2008-09-16, 10:06
Nu funkar det igen, men eftersom jag fortfarande inte kan komma in från jobbet så vilar postandet nu på er andras späda axlar.
elbastardo
2008-09-16, 16:02
de gömde sig nog under ytan bara
Alltid roligt om småforumen lyckas leva vidare. Såg även att dom börjar sakna Mröffen på MS.
Det är kanske ett bra sätt att promota ett forum, dvs. att låta det ligga nere ett par dagar... :innocent:
*Cody noterar idéen för att ta upp på nästa lednings-fika-möte*
Det är kanske ett bra sätt att promota ett forum, dvs. att låta det ligga nere ett par dagar... :innocent:
*Cody noterar idéen för att ta upp på nästa lednings-fika-möte*
Du har förklarat konspirationen som jag inte hajat förrän nu,
visst fan så stängs forum och trackers ner för gratis publicitet ett par dagar :evilgrin39:
Vilken insikt, mina chackran glöder.
På allvar alltså :)
Svimfärdig
2008-11-22, 23:19
de gömde sig nog under ytan bara
Nä, Bakom Galler. Höhö..höh...hö...
Sven Hedin
2012-03-22, 21:53
Moderskeppet är tydligen inte längre.
Moderskeppet är tydligen inte längre.
Ja, det verkar så.
Mycket intressanta människor träffade man där.
Sven Hedin
2012-03-31, 20:59
Äh det var ett högst mediokert ställe. Obsklassen har det alltid varit både bättre och intressantare. :)
Mröff och jag har en överenskommelse. Vi lägger inte ner Obsklassen oavsett aktivitetsnivån. Det kommer alltid att finnas folk som kräver lite extra stöd. :yes:
Sven Hedin
2012-04-01, 09:06
I sanning en rättskaffens och ansvarfull inställning. :yes:
Christer
2012-04-13, 00:26
Jag känner mig just nu i behov av stöd.:)
Det var tre dagar sen. Har det gått över?
Annars kan du bo i min katts bur, han är bortrest. Du får t o m använda hans låda. :yes:
Var så god:
https://encrypted-tbn2.google.com/images?q=tbn:ANd9GcRz9iz8ZU2ClC8Lc4XGRvzsOZZjMQkeD ufiFRFfsCgc-vsgjibQOw
Christer
2012-04-21, 10:01
Tack för stödet. Jag hade en livskris en stund när jag insåg att mina favvisflingor var slut. Men nu är jag på banan igen!
Christer....inte skämta om ordet kriiiis....:dask:
Christer
2012-06-15, 21:52
Christer....inte skämta om ordet kriiiis....:dask:
:skamsen:
Sven Hedin
2014-09-02, 20:39
Nu är det så igen. :)
Vafför då?
Ärre ekonomin?
:wheelchair"
Finns det liv nånstans i universum, undrar jag?
Sven Hedin
2014-09-10, 18:35
Vafför då?
Ärre ekonomin?
Inte en aning men jag gissar på nån kombo. Dåligt betalda räkningar och sju-åtta års uteblivna uppdateringar, plus säkert nåt mera, det straffar sig nog till slut. Men vadå... jag förutsåg ju det här för flera år sen och startade eget. :)
Finns det liv nånstans i universum, undrar jag?
Nej det är en seglivad myt, ivrigt påhejad av ZOG.
Men vem behöver BS när Obsklassen finns? :)
Sven Hedin
2014-09-21, 21:05
Precis, BS är gay. :)
Sven Hedin
2016-10-26, 21:24
Nu är det borta och kommer aldrig någonsin mera åter. Domänen bjuds ut till försäljning i morgon.
Nu är det borta och kommer aldrig någonsin mera åter. Domänen bjuds ut till försäljning i morgon. Bara bolt som lider. Skönt att alla pinsamma inlägg och trådar man bidrog med där försvinner in i glömskan. :cool:
Sven Hedin
2016-10-31, 22:32
Ja jag tycker nog det. Fast egotrippad som jag är så skrev jag ut många av mina bästa på riktigt papper redan för ett par år sen, plus att jag har sparat lite i PM till mig själv på GK och har ett par dumpar. :)
Christer
2016-12-07, 23:18
Ja jag tycker nog det. Fast egotrippad som jag är så skrev jag ut många av mina bästa på riktigt papper redan för ett par år sen, plus att jag har sparat lite i PM till mig själv på GK och har ett par dumpar. :)
Kanske dags för en bok: "Svenne's Greatest Hits"?! :)
Sven Hedin
2016-12-08, 20:24
Den går i tryck nu i januari. :)
Christer
2017-01-06, 22:28
Den går i tryck nu i januari. :)
ÄNTLIGEN! :)
Ja jag tycker nog det. Fast egotrippad som jag är så skrev jag ut många av mina bästa på riktigt papper redan för ett par år sen, plus att jag har sparat lite i PM till mig själv på GK och har ett par dumpar. :) Blir spännande att läsa men vet egentligen inte mycket om dig själv? Tror aldrig att du ens nämnt något om dina närmaste eller om din familj men visst valet är ditt.
Sven Hedin
2017-01-18, 22:20
Blir spännande att läsa men vet egentligen inte mycket om dig själv?
Vet massvis om mig själv. :)
Vet massvis om mig själv. :) Mycket snack och lite verkstad. Väntar med förväntan. :unsure:
Sven Hedin
2017-01-22, 14:25
Jag fick det första utkastet refuserat hos Bonniers och har nu drabbats av skrivkramp. Förskottet fick jag betala tillbaka och min agent vill inte längre veta av mig. Uppepå detta kommer nu din aggressiva kommunikation och allmänt dominanta beteende som inte gör saken lättare. Men lidande föder konst och jag tänker försöka med Tidens senare i år.
Christer
2017-04-01, 21:08
Jag fick det första utkastet refuserat hos Bonniers och har nu drabbats av skrivkramp. Förskottet fick jag betala tillbaka och min agent vill inte längre veta av mig. Uppepå detta kommer nu din aggressiva kommunikation och allmänt dominanta beteende som inte gör saken lättare. Men lidande föder konst och jag tänker försöka med Tidens senare i år.
Kanske en bildsamling? Du har säkerligen en väl tilltagen samling av bilder på Zundappmoppar och betongbunkrar. Kansle ett fotoreportage från din och Mröffans besök på erotikmässan i Ludwigshafen 1997? :)
Sven Hedin
2017-04-10, 21:45
Jag funderar på en pekbok. :)
Christer
2017-04-10, 22:15
Jag funderar på en pekbok. :)
Väl rutet! :)
Gamla BS visst var det en frisk fläkt när Flashback låg som en kvävande filt över nätet. Många minnesvärda inlägg där som bara tyvärr i dag är luft. Må forumets skapare vila i frid.
Sven Hedin
2021-05-05, 18:29
Jag har en del skärmdumpar sparade. Den här nedanför är bara ett exempel på all känslig information som jag säkerhetskopierade. :tunga:
https://forumbilder.com/images/2021/05/05/skarmdumpen1---Copy.png
BS kommer nog alltid att ligga nere. För evigt. Vilket skitställe det var, med alla påhopp och anklagelser jag fick utsättas för. Idioten har dött, vet inte ens varför.
Sven Hedin
2022-07-26, 12:25
Ja senast jag kollade var det nån trist firma som sålde väskor och smink på belowsurface.se :)