Visa fullständig version : Varför är ryggmärkesmännen så feta?
Som rubriken lyder: varför är de så feta?
(jag visste inte om jag skulle lägga detta under fordon, eller kanske mat, eller kanske allvarliga frågor)
De äter så jävla mycket skitmat, och kompenserar det genom att låtsas vara fräna genom att vara med i ett motorcykelgäng. Det kan däremot stå vad som helst på ryggen om man tittar riktigt noga.
Det kan däremot stå vad som helst på ryggen om man tittar riktigt noga.
Vad menar du nu? Att tjockisar går omkring med en väst med valfri text enbart för att förklara bort fetman?
Sven Hedin
2008-08-10, 21:09
Jag tror att det beror på att dessa män över en natt byter till en i nästan alla avseenden laidback tillvaro, en tillvaro som i mångt och mycket kan liknas vid Henrik XIII's, och detta efter att i åratal ha varit jagade springschasar under sin prövotid eller i värsta fall dessutom suttit av ett fängelsestraff eller två. Antagligen så tar dom igen en del förlorat, så eftersom den här typen av verksamhet inte sällan består av grillfester och öl så blir deras kroppshyddor därefter. Har dom suttit på kåken och ägnat sig åt kroppsbyggeri så blir dom säkert ändå fetare när dom skördar frukten av sitt i mitt tycke ganska märkliga strävande.
Vad menar du nu? Att tjockisar går omkring med en väst med valfri text enbart för att förklara bort fetman?
:lol: :lol:
Fan vad välformulerat! Känner att vi är närmare sanningen än någon svensk polis nånsin varit.
Jag tror att det beror på att dessa män över en natt byter till en i nästan alla avseenden laidback tillvaro <...>
Sågott som alla lider även av psykrelaterad arbetsoförmåga och hårbottenproblem...:hmm:
Jag känner att vi är nåt stort och viktigt på spåren.
Har ni fest eller? Men var e brudarna?
http://blogs.reuters.com/photo/files/2008/01/hells-angel.jpg
<bild på en tjockis>
Där ser du!!!!
Erru tjock? Nemas problemas, tatuera "CHOPPERS" på magen så är problemet "löst"!
Vaddå choppers, vilken chopper, vems chopper? Den där bilden skulle passa under "mongo"-forumet.
Någon som lagt på sigblivit ryggmärkesman/kvinna på sistone?
skumrask
2008-12-22, 10:28
Jag har blivit bilist, kan det förslå?
Jag såg en idag som hade ett harley davidson-ryggmärke på en tshirt. Loggan var skriven på thailändska. Är han månne fet och sexköpare?
Jag såg en idag som hade ett harley davidson-ryggmärke på en tshirt. Loggan var skriven på thailändska. Är han månne fet och sexköpare?
Nu blev de fel där i sista meningen och skulle vara = tror jag.
:evillaugh:
Sven Hedin
2008-12-22, 22:48
Klart han är. Feta HD-snubbar som åker till Thailand liksom... Vad skulle dom annars göra där? Titta på tempel?
Precis min tanke. HD-wannabeen satt förresten och smaskade på en gigantisk bit chokladtårta. HD - Choklad - Thailand...:whistle:
Sven Hedin
2008-12-23, 00:31
Han sa säkert som den där vedervärdiga idolkillen; att han var into brown sugar. Jag kan sorten, och förmodligen så satt han med en rykande färsk biljett under västen.
Det kan ju förresten betyda precis vad som helst...
http://www.shaine.net/images/HD_Thai_Shirt.jpg
Det kan ju t.ex. betyda att han söker en bikerkille som kan stoppa upp packväskorna från en Hydraglide, eller så kan det stå att han har haft sex med fjorton katöjjer på nån tutt-bar och fått tröjan som bevis på det. Ja, varianterna är oändliga.
Precis min tanke. HD-wannabeen satt förresten och smaskade på en gigantisk bit chokladtårta. HD - Choklad - Thailand...:whistle:
Vilken obildad typ. Ska man äta chokladtårta med lite klass på ska det göras i Frankrike. :rolleyes:
Sven: Är inte det där en sån Hard Rock Cafe-tröja?
Sven Hedin
2008-12-23, 10:15
Ja du ser... Det kan betyda precis vad som helst.
...som "ta mig i tvåan?"...
Sven Hedin
2008-12-23, 12:50
I synnerhet det... Men det är nog bara ifall tröjan är, som det heter, prison-made.
:lol:
Om jag ser killen med HD-tröjan fler gånger (stan är ju inte så stor) skall jag säga åt honom att det står "Jag har varit på bögbar" på tröjan...
Öhhh....hu få ja över mine HD till Tajjaland??
E ju en masa vaten i vegen juh?
Öhhh....hu få ja över mine HD till Tajjaland??
E ju en masa vaten i vegen juh?
Hmm...det är nästan en sådan fråga som upptäcktresande Hedin måste besvara....bästa vägen med en HD till Thailand (eller Siam som det kallades på den gamla goda kolonialtiden)...:hmm:
sås på slipsen
2008-12-23, 14:25
Frågan är väl snarare om det på ett märkligt och mystifikt sätt bildas ett märke på ryggen såhär i jultider?
Blir märket lite suddigt först eller börjar det som väldigt litet?
Jag drog just i mig ett gäng pepparkakor och se på fan, jag hittade röda och vita trådar på ryggen. :|