handdator

Visa fullständig version : Gillar du kändisskvaller?

Svimfärdig
2008-07-21, 07:52
Är du den som har koll på kändisarna och lusläser Hänt Extra och allt fan vad dom heter? Kan du allt om Brittan och Brangelina m.fl? Sitter på fikarasten och berättar det senaste du snappat upp osv?

Torsten
2008-07-21, 08:50
Är du den som har koll på kändisarna och lusläser Hänt Extra och allt fan vad dom heter? Kan du allt om Brittan och Brangelina m.fl? Sitter på fikarasten och berättar det senaste du snappat upp osv?Det är nog mest en kvinnogrej att håll koll på kändisrelationer och vilka som gör skönhetsoperationer etc. Vi män har viktigare saker för oss som att t.ex peta oss i naveln eller plocka näshår.

Svimfärdig
2008-07-21, 08:51
Får jag sitta med er och peta och plocka? Jag skiter fullkomligt i vem som fått barn med vem osv...

Torsten
2008-07-21, 09:03
Får jag sitta med er och peta och plocka? Jag skiter fullkomligt i vem som fått barn med vem osv...Äh inget för kvinnor. Att föda barn är en njutning mot att rycka näshår.

CodeMAN
2008-07-21, 09:07
Jag har arbetet som ljudtekniker, och träffat en del artister, men kan tyvärr inte säga att deras liv ser så spännande ut.

En gång träffade jag The Hives på Arlanda, på väg ner till Frankfurt (de skulle till München för en MTV-gala). Alla hade sina fruar och barn med sig, hela gaten såg ut som ett dagis. Sååååå spännande... :|

Koolaid
2008-07-21, 09:13
Uschianemej, det är ju närmast tvångsmatning på skvaller. :mad:

Jag skäms fanimej över att jag vet vem Paris Hilton är ö.h.t.!:skamsen:

Och att man vet hur hon utför vissa sexakter ....:whistle:

Svimfärdig
2008-07-21, 09:24
Äh inget för kvinnor. Att föda barn är en njutning mot att rycka näshår.
Mansgris! :bla: Btw har jag inte fött barn så jag vet inget om den smärtan.

Mröff
2008-07-21, 09:51
Jag gillar skvallär....

Igår läste jag t.ex. att Kate Moss hade trubbel med sin nya "bad boy" och inte hade fått ett modellkontrakt som gick till en yngre modell. Då tog hennes manager och skjutsade ner henne till semester på en gigantisk lyxjakt vid Mallorca. Kalaset kostade en miljon.

Hisnande informationer, eller hur?

Sven Hedin
2008-07-21, 14:32
Jag gillar kändisskvaller... Men oftast så är det ju ganska mesiga grejor som kommer fram. Det där med hockeykillen i Leksand var ju en höjdare men annars så tycker jag det är ganska skralt med både löst sladder och mera handgripligt förtal.
För vem är egentligen intresserad av hur Hur Pernilla Wahlgren delar vårdnaden med sitt ex? Inte jag, jag vill läsa om hur många vändor Berndt Egerbladh gjorde till Vietnam och jag vill frossa i homosexrykten kring folkkära artister. Tore Skogman t.ex.

Mröff
2008-07-21, 14:50
Det har varit väldigt tunt med riktigt smaskiga skvaller, sedan det avslöjades att Selma Lagerlöf var flata och skickade kärleksbrev till en annan mamsell.

En spännande händelse var annars att diplomaten Sverker Åström bestämde sig för att komma ut ut garderoben, när han var över 80 bast.

Att Peter Jöback fick för sig att komma med samma information var ingen nyhet för de flesta med en hjärncell.

Sven Hedin
2008-07-21, 15:26
Har du hört att Britt Bass var transvestitisk gogo-dansös innan Lasse Holmqvist tog henne under sina stora skånska vingars beskydd? Han var visst också lite så där och tillsammans så brukade dom uppträda för grannarna hemma i radhusområdet utanför Klippan.

Koolaid
2008-07-21, 15:32
Det har varit väldigt tunt med riktigt smaskiga skvaller, sedan det avslöjades att Selma Lagerlöf var flata och skickade kärleksbrev till en annan mamsell.

En spännande händelse var annars att diplomaten Sverker Åström bestämde sig för att komma ut ut garderoben, när han var över 80 bast.

Att Peter Jöback fick för sig att komma med samma information var ingen nyhet för de flesta med en hjärncell.

Inte snattra bajs om min mormorsmors kusin! :tjurig:

Mröff
2008-07-21, 15:35
Inte snattra bajs om min mormorsmors kusin! :tjurig:

Ojhhh....inside-information...tell us tell us tell us... :drool:

Koolaid
2008-07-21, 15:40
Ojhhh....inside-information...tell us tell us tell us... :drool:

Jaa, om du tänker på vilken generation släktingar jag nämnde så kan jag nog ursäktas över att jag inte suttit i tant Selmas knä och druckit saft och snaskat bulle(oj, det där lät inte bra!), men iom att släktskap med sidotecknad föreligger så borde det med automatik innebära att kärringen var ett hygglo spektakel till tant :tjurig:

sås på slipsen
2008-07-21, 15:43
Jaa, om du tänker på vilken generation släktingar jag nämnde så kan jag nog ursäktas över att jag inte suttit i tant Selmas knä och druckit saft och snaskat bulle(oj, det där lät inte bra!), men iom att släktskap med sidotecknad föreligger så borde det med automatik innebära att kärringen var ett hygglo spektakel till tant :tjurig:

Absolut. Skicka kärleksbrev gör man bara om man är någorlunda hygglig. :)

Koolaid
2008-07-21, 15:45
Absolut. Skicka kärleksbrev gör man bara om man är någorlunda hygglig. :)

Just så :tjurig:

Mröff
2008-07-21, 16:15
Nu tror säkert farbror Koolaid att jag har något emot flator, och måste därför påpeka att det var etablissemanget under en viss tidsperiod som torde haft vissa svårigheter att acceptera kärlek mellan två kvinnor. :tjurig:

Jag gillar flator, och halvflator som svimmis. Gillar även kanelbullar som flator bakat.

Kärleksbrev är en fin tradition som håller på att försvinna i smsvärldens ett-ord-med-frågetecken kommunikation.

Kickan
2008-07-21, 21:55
Är du den som har koll på kändisarna och lusläser Hänt Extra och allt fan vad dom heter? Kan du allt om Brittan och Brangelina m.fl? Sitter på fikarasten och berättar det senaste du snappat upp osv?
Jag är förunderligt välinformerad om vad diverse "kändisar" har för sig. Detta trots att jag inte har någon aning om varför de är kändisar, vilka filmer de varit med, om dessa filmer var bra osv. Det räcker med nätet och vanliga tidningar, behövs inga "frisörtidningar" för det. :(

Koolaid
2008-07-21, 21:58
Jag är förunderligt välinformerad om vad diverse "kändisar" har för sig. Detta trots att jag inte har någon aning om varför de är kändisar, vilka filmer de varit med, om dessa filmer var bra osv. Det räcker med nätet och vanliga tidningar, behövs inga "frisörtidningar" för det. :(

Just! Och det är det som är så skämmigt - att vara välinformerad om ngt så totalt värdelöst utan egen förskyllan! Typ. :mad:

Mröff
2008-07-21, 22:07
Men men...ack ack....hur tror ni kändisarna skulle må om det inte skvallrades om dem. Då vore de inte kändisar. Vi får visa lite medkänsla här...så de inte tappar arbetet.

För övrigt skall Madonna skilja sig.

Torsten
2008-07-21, 22:14
För övrigt skall Madonna skilja sig.Tanten är väl 50+ eller nåt. Ska hon ragga upp lite nytt lammkött kanske?:cool:

LillaLasse
2008-07-21, 22:23
Nej.

Miriam
2008-07-21, 22:26
Madonna fyller 50 år 16 Augusti läste jag nyss någonstans.
Jag läste även att Ron Wood har skaffat sig en 19 år gammal ryska.

Jo jag skäms att säga det men jag gillar att läsa skvaller särskilt snaskigt skvaller.
Då är FB en guldgruva.

Mröff
2008-07-21, 22:26
Tanten är väl 50+ eller nåt. Ska hon ragga upp lite nytt lammkött kanske?:cool:

Enligt mina glödheta källor är den främste kandidaten Yankees-spelaren Alex Rodriguez. En snubbe som är 32 å och har setts på nattliga visiter i hennes hem. Madonna har också varit och glottat på Yankees-match med sina barn. Herr Alex är gift och har två barn, men har figurerat i en otrohetsaffär med en strippa.

Så han kan nog Madonna hugga, om hon är på det humöret och inte bara är ute efter lite "rajtan-tajtan".

Mröff
2008-07-21, 22:29
Ron Woods fruga ledsnade ju på hans massiva superier och gav honom ultimatim. Det hanterade Ron på ett sådant sätt att han flydde, träffade en 19-åring och fortsatte att supa järnet. Nu skall tydligen en av sönerna och hälsa på farsan och försöka vara förälder åt honom: "ajabaja...så här gör man inte".

Miriam: FB:s skvallertrådar är en guldgruva. Där får du alltid reda på det senaste, och det stämmer för det mesta ...:o

LillaLasse
2008-07-21, 22:32
Ron Woods fruga ledsnade ju på hans massiva superier och gav honom ultimatim. Det hanterade Ron på ett sådant sätt att han flydde, träffade en 19-åring och fortsatte att supa järnet. Nu skall tydligen en av sönerna och hälsa på farsan och försöka vara förälder åt honom: "ajabaja...så här gör man inte".

Miriam: FB:s skvallertrådar är en guldgruva. Där får du alltid reda på det senaste, och det stämmer för det mesta ...:o

The Kid ja. Han måste avgiftas i ett halvår innan varje Stones-turné och komma ner på typ tre pavor vin om dagen för att kunna fungera i bandet.

:D

Miriam
2008-07-21, 22:33
När det gäller Ron Wood tänker men genast på det gamla ordspråket.

Varför knullar rockstjärnor fotomodeller jo för att dom kan.

Mröff
2008-07-21, 22:34
The Kid ja. Han måste avgiftas i ett halvår innan varje Stones-turné och komma ner på typ tre pavor vin om dagen för att kunna fungera i bandet.

Jag är helt fascinerad över att de där gubbarna lever fortfarande.
Keith Richards ser inte heller ut som hälsan själv.

De skulle väl iofs dö om de slutade droga, så det är väl bara att hålla skutan flytande så länge det går.

Miriam: Det är lustigt är att de unga damerna alltid säger att gubbarna är skitbra i sängen. Hur bra kan det vara med en gubbe på 60 bast som jämt är stenplakat? :unsure:

LillaLasse
2008-07-21, 22:38

De skulle väl iofs dö om de slutade droga, så det är väl bara att hålla skutan flytande så länge det går.

Miriam: Det är lustigt är att de unga damerna alltid säger att gubbarna är skitbra i sängen. Hur bra kan det vara med en gubbe på 60 bast som jämt är stenplakat? :unsure:

Keef har ju lagt ner allt drogande numera. Dricker bara vodka-juice dagarna i ända.

:kaffe:

Miriam
2008-07-21, 22:39
Alltså jag är väldigt förtjust i Keith Richards. Efter palmhistorien sa han själv att han är den enda som botat sin bakfylla med hjärnkirurgi.
Då är man cool.
I en annan intervju för en massa år sedan sa han att han numera var helt drogfri han drack bara en flaska JD om dagen.
I samma intervju sa han även säga vad man vill om heroin men jag var inte förkyld på sju år.

LillaLasse
2008-07-21, 22:40
Alltså jag är väldigt förtjust i Keith Richards. Efter palmhistorien sa han själv att han är den enda som botat sin bakfylla med hjärnkirurgi.
Då är man cool.
I en annan intervju för en massa år sedan sa han att han numera var helt drogfri han drack bara en flaska JD om dagen.
I samma intervju sa han även säga vad man vill om heroin men jag var inte förkyld på sju år.

Han är skön han. Men medge att han faktiskt ser ut som det liv han levt?

Mröff
2008-07-21, 22:40
Keef har ju lagt ner allt drogande numera. Dricker bara vodka-juice dagarna i ända.

:kaffe:

Hur ligger det till med den där "skrönan" att han var inlagd på rehab och fick allt blod utbytt eller åtminstone renat genom ngn slags apparat.

Vilken jäkla snubbe.

Koolaid
2008-07-21, 22:41
*host*

Vet hur detta låter, men svär på allt att det är sant!:rolleyes:

När R Wood gjorde en pytteliten Sverige-turné runt -88,-89, -90 så var sidotecknad pyttegubbens bodyguard i ett par dagar.
Ronnie, som vi som är så här med han säger:tjurig:, nådde mig upp till hakan - max.
Och hade en tokblonderad dam med sig som var c:a 1,80 med Ö-kupa och kanske 22-23 år på jorden. Hon bar ständigt på en flaska vodka om Ronnie(så här!)skulle bli törstig. Det blev han relativt ofta.

Jooråsatte :cool:

Miriam
2008-07-21, 22:42

Att tjejerna ljuger eller ägnar sig åt gravt självbedrägeri pga av fördelarna med rock gubbarna är inte så konstigt egentligen.
Men det underliga är att gubbarna tror dom.
Herregud vilken 19-åring hade velat ha Ron Wood om han varit bilmekaniker eller svetsare.

LillaLasse
2008-07-21, 22:44
Hur ligger det till med den där "skrönan" att han var inlagd på rehab och fick allt blod utbytt eller åtminstone renat genom ngn slags apparat.

Vilken jäkla snubbe.

Snack bara. Vare sig horse eller tjack är som farligast i blodomloppet om du inte OD:ar. Däremot gör det illa mot inre organ osv i längden så byta blod tror jag inte på som annat än en rent kortsiktig åtgärd.

Men vafan vet jag. Har han sagt så så stämmer det nog. Keith är en hjälte. Inte för sitt knarkande utan för sitt unika flow på gitarren.

Miriam
Han är skön han. Men medge att han faktiskt ser ut som det liv han levt?

Jo och det tycker jag är värt respekt många andra hade nog lyft och opererat både här och där men inte han.

Men för 20 år sedan var han jävligt het fortfarande.

Mröff
Att tjejerna ljuger eller ägnar sig åt gravt självbedrägeri pga av fördelarna med rock gubbarna är inte så konstigt egentligen.
Men det underliga är att gubbarna tror dom.
Herregud vilken 19-åring hade velat ha Ron Wood om han varit bilmekaniker eller svetsare.

Hahahahahahaha.... :D

Ojoj..här kommer Koolaid med inside information ...mera...:drool:

LillaLasse
2008-07-21, 22:47
Jo och det tycker jag är värt respekt många andra hade nog lyft och opererat både här och där men inte han.

Men för 20 år sedan var han jävligt het fortfarande.

Tycker han är het än idag ja. Vem fan utom han kan välta en 2 miljarders turné bara genom att klättra upp och ramla ner från en palm?

Edit: Utan att bry sig?

Miriam
2008-07-21, 22:51
Jo det har du rätt i och han är het ännu inte lika het som för 20 år sedan.Det finns nog inte någon som ser lika cool ut som honom på scen.

Mröff
2008-07-21, 23:00
Jag har lite svårt för dom där supande gammelgubbarna, och kan liksom inte se att personer i mina föräldrars ålder är coola.
Hur bra dom än är att musicera. Då tycker jag nog de som slutat leva rullan i den generationen, men fortfarande mekar bra musik, är coolare.

Tänk om min farsa skulle trilla ner från palmer och knarka. Det skulle vara lite jobbigt.

Miriam
2008-07-21, 23:03
Det gjorde typ min pappa han ramlade inte ner för någon palm men från många andra underliga ställen.

Det är kanske därför jag gillar dom gamla gubbarna dom påminner om pappa.

sås på slipsen
2008-07-21, 23:04
Nu tänker jag på "It's raining men". :kaffe:

Kickan
2008-08-19, 17:12
Vadvardetjagsa?

Fick äckelvibbar när Jennifer Anistons nye kille sökte pressen och förklarade "varför han dumpat henne" och vilken jättefin människa hon är, och att han inte tänker uttala sig.
Nu säger Anistons vänner att det är hon som dumpat honom, att han var kändiskåt. Tänk, det fattade jag med tårna.

sås på slipsen
2008-08-19, 17:17
Vadvardetjagsa?

Fick äckelvibbar när Jennifer Anistons nye kille sökte pressen och förklarade "varför han dumpat henne" och vilken jättefin människa hon är, och att han inte tänker uttala sig.
Nu säger Anistons vänner att det är hon som dumpat honom, att han var kändiskåt. Tänk, det fattade jag med tårna.

Vilket sammanträffande!Och jag som kunde spela labyrintspel med tårna när jag gick i högstadiet! Fram och tillbaka!

Jag funderar på att annektera Jennifer mha lämplig religion. Jag tror den stackaren skulle må bra av att vara gift med mig. :unsure:

Mröff
2008-08-19, 20:41
Jennifer verkar behöva en rejäl myskille....tror jag.
Pitt verkar ju lite tråkig, och tycks behöva ett rivjärn a la Jolie för att få arslet ur vagnen.

Tror Jennifer måste åka och söka upp ngn rejäl karl från de nordligare delarna av Sverige, som ger blanka fan i om hon är kändis eller inte.

Idag såg jag förresten Babsan...osminkad...

Kickan
2008-08-19, 21:33
Idag såg jag förresten Babsan...osminkad...
Vilken hudtyp hade han?

Mröff
2008-08-20, 02:37
Naturligtvis kollade jag upp saken, där jag satt bekvämt på en stol utanför en sk. "turkkiosk" gömd bakom ett ställ med vykort.

Nu är det svårt att ge några snabba svar på sådana frågor, om de inte djupanalyseras.

Som det såg ut verkar Babsan ha sminkat sig lite väl mycket i sina dagar. Huden hade därför en liten rodnad, vilket kan tyda på en viss överkänslighet mot just de produkter han använder när han fixar till sig som Babsan.

Förmodligen kör han också med antiage-kräm som kanske irriterar huden mer än det hjälper. Rodnaden kan också tyda på det. Karln går omkring med en ständig kemisk pealing i ansiktet.

Mitt råd till Babsan är att använda skonsamma produkter för ansiktet, med mycket fukt och återuppbyggande essensiella oljor. Sedan skall ha naturligtvis också tänka på vilken slags produkter han använder när han sminkar sig som Babsan.

Det var det korta svaret...:proud:

Ulvena
2008-09-04, 19:39
Jag är ju intresserad av kändisspotting och jag måste säga att min närmaste Konsumaffär inte alls är dålig på den fronten.
Ni minns att jag plockade äpplen bredvid Björn Ulveus i somras, idag gick jag sida vid sida med Krister Henriksson.
Antingen är han här ute för att vila sig eller så är det skilsmässa på gång. Han såg grymt sliten ut, köpte färdigmat till en person, dessutom hade han kavaj och sandaler med bara fötter i dem.

Fortune
2008-09-04, 19:46
Jag är ju intresserad av kändisspotting och jag måste säga att min närmaste Konsumaffär inte alls är dålig på den fronten.
Ni minns att jag plockade äpplen bredvid Björn Ulveus i somras, idag gick jag sida vid sida med Krister Henriksson.
Antingen är han här ute för att vila sig eller så är det skilsmässa på gång. Han såg grymt sliten ut, köpte färdigmat till en person, dessutom hade han kavaj och sandaler med bara fötter i dem.
Vem är Krister Henriksson? :unsure:

Ulvena
2008-09-04, 20:05
Vem är Krister Henriksson? :unsure:

Han har bl.a. spelat Kurt Wallander.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Krister_Henriksson

sås på slipsen
2008-09-04, 20:29

Han är en luffare privat. :)

Ulvena
2008-09-04, 20:43
Han är en luffare privat. :)

Låt mig säga så här, det kunde man tydligt se.
Undrar vad han gjorde härute förresten? :unsure:

Mröff
2008-09-04, 21:23
Låt mig säga så här, det kunde man tydligt se.
Undrar vad han gjorde härute förresten? :unsure:

Har inte han seriösa alkoproblem?

Ulvena
2008-09-04, 21:27
Har inte han seriösa alkoproblem?

Ärligt talat så såg det så ut, han verkade inte onykter eller så men han såg sluskig och sliten ut. Han var dessutom enormt intresserad av en artikel i Aftonbladet ang. en känd författares svåra alkoholproblem, han tjuvläste först sen köpte han den. :D

Han såg väldigt ensam och ledsen ut faktiskt och trött.

Sven Hedin
2008-09-04, 21:29
Jag har mött samma kille på våran lilla väg här utanför för några år sen. Men jag tror jag vet vad han gjorde här.

Mröff
2008-09-04, 21:33
Vad gjorde Krister Henriksson hos dig Jan?

Sven Hedin
2008-09-04, 21:37
Han var förmodligen och hälsade på en annan kändis som bor en bit bort. Han åkte förresten i en röd Volvo med en kvinna som körde.

Mröff
2008-09-04, 21:39
Han var förmodligen och hälsade på en annan kändis som bor en bit bort. Han åkte förresten i en röd Volvo med en kvinna som körde.

Då är han alkoholist.
Dessutom har han förmodligen blivit av med körkortet också.

Sven Hedin
2008-09-04, 21:41
Ungefär så har jag också tänkt. Han var säkert full som en spruta.

Fortune
2008-09-04, 21:43
Han har bl.a. spelat Kurt Wallander.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Krister_Henriksson (http://www.obsklassen.se/redirector.php?http%3A%2F%2Fsv.wikipedia.org%2Fwik i%2FKrister_Henriksson)

Jahaaa, heter han så. :skamsen:

Sven Hedin
2008-09-04, 21:49
Jag var och bytte termostater hemma hos Frank Baude, han i KPML(r) ni vet. Han hade det ganska så stökigt hemma och på bokyllegavlarna så satt det maskinskrivna A4-ark.

skumrask
2008-09-05, 02:46
Jag var och bytte termostater hemma hos Frank Baude, han i KPML(r) ni vet. Han hade det ganska så stökigt hemma och på bokyllegavlarna så satt det maskinskrivna A4-ark.

Jag har snott han son Håkans docksides och slängt dem i en brunn.

Sedan kan jag berätta ett och annat om Kent Andersson, bodde på samma gård som honom och hans "livskamrat".

sås på slipsen
2008-09-05, 10:44
Då är han alkoholist.
Dessutom har han förmodligen blivit av med körkortet också.

Sherlock Mröff drar en en elementär slutsats. http://i19.photobucket.com/albums/b200/slipsen/flinos/clap.gif

Sven Hedin
2008-09-05, 10:50
Jag vill höra om Kent Andersson och hans livskamrat. :w00t:

Mröff
2008-09-05, 11:43
Sherlock Mröff drar en en elementär slutsats. http://i19.photobucket.com/albums/b200/slipsen/flinos/clap.gif

Hahaha... :lol:

Du anar inte hur många år av fördomsfulla generaliseringar som ligger bakom en sådan där snabb, snitsig slutsats..

PS: Jag vill också höra om Kents bögande.

Sven Hedin
2008-09-05, 12:37
Jag känner en kille som var, eller kanske är kompis med en av hans döttrar. När Kent var bortrest så hade dom FF-fest i deras lägenhet och då lyckades dom spräcka badkaret. När Kent kom hem så skrockade han bara och sa att det brukade gå mycket värre till på hans tid. Jo, jag tackar jag...

skumrask
2008-09-05, 12:46
Jag vill passa på att säga att Kent var en mycket uppskattad hyresgäst på gården och samtidigt mycket generös, och aldrig sen att ge en varm komplimang om han såg något stiligt eller om hans känsliga näsa uppfattade ett för honom oemotståndligt rakvatten.
En gång gick jag med kvinnligt sällskap över gården där Kent satt och intog kaffe i vårsolen, och Kent sken upp och formligen slukade oss med blicken.
Sedan fångade hans känsliga konässörsögon skymten av en ganska färglad och bjärt sjal som min moatjé bar kring halsen, och han sken upp, synbarligen upphetsad och förkunnade med sin mest teatraliska röst:

"Tänk en sånn daaeer, harrr JAG aaaalllltiiid velat haaa!

En annan gång hittade honom stående i portvalvet iförd full galamundering inväntande en droska som tydligen beställts fram till honom dagen till ära. Han hade visst blivit hedersdoktor här i stan, och nu skulle han iväg till den ståtliga ceremonin, det stod en del om det i tidningen när det begav sig.
Och för Kent dög förstås enbart det bästa, kråmade sig gjorde han i den stiliga fracken och omtalte med darr på rösten:

"Idag, skall jag promoveeeras!"

För en arbetargrabb som Kent, utan formell utbildning vad jag tror, var detta naturligtvis en stor sak och källa till mycken och rättfärdig stolthet.

Sedan bodde han ju de senare åren med en spansk vän där i lägenheten, eller ja de talade spanska med varandra. Vad jag förstår följde denna även med ned till kanarieöarna där han hade hus också även om där också ryktas om en kvinna.
Sedan dog han ju tyvärr efter en längre tids sjukdom, och vännen syntes där ofta gå omkring, tröstlöst sörjande sin hädangångne vän.
Som en trofast hund vilande på sin husbondes gravsten.

Svimfärdig
2008-10-30, 16:40
Mer skvaller!!! Tack. Jag som inte gillar skvaller ens. :unsure:
Kan bjussa på att jag kände en proggare som var pedofil. Han är död nu, därav "kände". JÄTTEDÖD!

Sven Hedin
2008-10-30, 21:23
Men berätta då! Vem var det?

Svimfärdig
2008-10-30, 21:27
Men berätta då! Vem var det?
Naaae. Vill inte.

Sven Hedin
2008-10-30, 21:39
Det kunde ju ha varit Hans Wigren... Nu lever ju han, men annars så.

Östen
2008-10-31, 11:32
Jag kissade i samma ränna som Fredrik Lindström på en krogtoalett i Gamla stan en gång för många år sen. Är det någon som är imponerad?

CodeMAN
2008-10-31, 11:34
Jag kissade i samma ränna som Fredrik Lindström på en krogtoalett i Gamla stan en gång för många år sen. Är det någon som är imponerad?
Nej, just Fredrik Lindström verkar vara överallt. Jag sjöng karaoke med honom på Hård Rock Café i Stockholm. :kaffe:

Östen
2008-10-31, 11:41
Sen stod jag på samma scen som Leif "Loket" Olsson under en prisutdelning i slottskogen när jag gick på mellanstadiet, lite läskigt så här i efterhand med tanke på alla rykten som florerar om honom och småpojkar....

Miriam
2008-10-31, 11:58
Jag har blivit kallad vacker och fått en puss och en kram av Thorsten Flink.
Jag har sprungit rätt in i Tommy Körberg sen har jag varit på efterfest med Ola från solstollarna samt Rosa Körberg och lite annat löst folk.

Så hängt med kändisar av rang har jag inte gjort.

Men när jag var 17 år sög jag av Thin Lizzys ljudtekniker det ni.

Ulvena
2008-10-31, 11:58
Jag träffade kungen en gång när jag var ute och red vid Drottningholm, han var ute och joggade med sin livvakt, vi hejade.

:proud:

skumrask
2008-10-31, 12:02
Loket har dömt en pingismatch mellan mig och en snubbe:D
Eller om han bara var speaker, jag minns inte.

Sedan har jag pissat i urinoaren bredvid Ivan Lendls

CodeMAN
2008-10-31, 12:16
Så hängt med kändisar av rang har jag inte gjort.

Men när jag var 17 år sög jag av Thin Lizzys ljudtekniker det ni.
Nja, vad är fel med ljudtekniker, förvisso icke-kända, men rang har dem? :D

/En fd. ljudtekniker.

Östen
2008-10-31, 12:27
Loket har dömt en pingismatch mellan mig och en snubbe:D
Eller om han bara var speaker, jag minns inte.

Sedan har jag pissat i urinoaren bredvid Ivan Lendls

Kan tänka mig att Ivan har en riktig falukorv :)

Mröff
2008-11-06, 13:41
OMG...kunglig katastrof...:o

Prins C-P verkar vara singel...

http://www.aftonbladet.se/wendela/article3707342.ab
http://www.finest.se/ladylike

Nu spekuleras det tydligen vilt om vem som gjorde slut.

Östen
2008-11-06, 13:58
Jag väntar på att CP ska komma ut ut garderoben snart. För visst verkar han vara extremt gay?

Miriam
2008-11-06, 14:13
Jag tror aldrig det kommer att hända men om man läser skvallertråden om kungabarnen på FB så är han ju gay.

Undrar om det finns några kungligheter som är öppet gay.

Östen
2008-11-06, 14:17
Gurra V var ju en smygbög av rang så CP kanske har det i generna...

Mröff
2008-11-06, 17:13
Njae...jag tror inte han är bög. Även om förmodligen hela bögsverige jublar över om han är singel.

Svimfärdig
2008-11-06, 21:34
Idag är det "svettbilder" på kändisar på Aftonbladet (kollar sidan varje dag bara för att känna att jag försöker hänga med i det som händer). Det känns mycket viktigt att veta vem som svettas si eller så. :unsure: Imponerad över att sånt säljer.

Mröff
2008-11-07, 11:40
Hej svallrisar.

Idag dementerar E Pernald att det är uppbrott med prinsen. Riktigt trevligt initiativ, som tyder på en jordnära inställning.

Miriam
2008-11-07, 11:45
I går läste jag att Hannah Graaf ska ha barn igen.
Hon har tydligen två sen tidigare.
Om jag inte minns fel har hon ett av barn med han i idoljuryn.
Han som är lite snygg jag minns inte vad han heter.

skumrask
2008-11-07, 11:48
I går läste jag att Hannah Graaf ska ha barn igen.

Det var inte jag, även om jag de facto drömde om det.

http://obsklassen.se/showpost.php?p=27858&postcount=15

Mröff
2008-11-07, 11:56
Haha..du behöver alltså inte genomgå ett faderskapstest, Skummis. :D

Hon verkar vara lyckligt gift med en snubbe nu och skaffa barn i harmonisk kärlek. Jag tycker det är roligt att höra sådana historier, och de verkar inte alltför sällsynta.

De tidigare två barnen verkar ha varit "hoppsan", med både jobbigheter och glädje som det kan innebära. Måste vara skönt att ha en snubbe nu att dela ansvaret med.

Jag tycker systrarna graaf verkar vara trevliga filurer. De är två av de få med bimbo-stämpel som fått cred för arbete med barn i utvecklingsländer av tidningen Times. Det är väl bara i Sverige de har våpstämpeln kvar.

Om jag var kille, skulle jag vara glad att ha henne som mamma till mitt barn. Vad jag förstår av uttalanden etc från ex.

Miriam
2008-11-07, 12:01
Jag håller med dig Mroeff när man läser intervjuer eller ser någon av systrarna på tv säger dom oftast vettiga saker och verkar ha sunda åsikter.

Dom bodde tydligen här i stan under en period när dom var barn deras mamma jobbade på korskyrkan här.
Har jag hört av en av mina troende bekanta.

skumrask
2008-11-07, 12:07
Jag tycker också att de verkar rätt coola. Hamnade väl bara på fel plats vid rätt tillfälle gissar jag. Sedan var Hannah förfärligt mysig, men hade en egenhet, när man bet henne lite i halsen blev hon törstig. Påstod att det var ett arv från hennes far.
Så hon skickade upp mig att hämta vatten. När jag kom tillbaka låg det frysta jordgubbar och lime i glaset. In my dreams of course.

Mröff
2009-01-29, 13:44
Jag fick just reda på att T*ld* Fr*li*g har varit T*m*s Bo*dstr**s älskarinna under ett år...:w00t:

Östen
2009-01-29, 13:53
Tur kanske att det inte var Lennart? :unsure:

Sven Hedin
2009-01-29, 13:55
Eller Eva... :unsure:

Kickan
2009-01-29, 15:12
Jag fick just reda på att T*ld* Fr*li*g har varit T*m*s Bo*dstr**s älskarinna under ett år...:w00t:
Från säker källa? :o

Mröff
2009-01-29, 16:30
Ja, källan verkar pålitlig.

Sven Hedin
2009-01-29, 16:52
Han gillar tydligen yngre.... undrar om dom rökte på?

Mröff
2009-01-29, 17:36
Jag blir mest leds på att alla maktgubbar skall ha/har haft älskarinnor...:trist:
Så förutsägbart!

Koksade inte hon ett tag? Sedan brann väl hennes lägenhet upp vid ett tillfälle?

Ulvena
2009-01-29, 18:52
Jag blir mest leds på att alla maktgubbar skall ha/har haft älskarinnor...:trist:
Så förutsägbart!

Koksade inte hon ett tag? Sedan brann väl hennes lägenhet upp vid ett tillfälle?

Jo, hon koksade och hennes lägenhet brann upp.

Fast det är ju inte bara maktgubbar som söker sig till yngre, det verkar de flesta "äldre" män göra vare sig de har makt eller inte, det är kanske bara så att de med makt är lyckosammare i sitt sökande? :unsure:

skumrask
2009-01-29, 19:01
Troligen.

Sedan kan jag avslöja en sak, yngre kvinnor ser faktiskt bättre ut nakna.

Äldre män ser nog inget vidare ut men det verkar inte spela så stor roll.
Det tycker jag är jättebra.

Christer
2009-01-29, 20:27
Tur kanske att det inte var Lennart? :unsure:
Hyland? :unsure:

Mröff
2009-01-29, 21:01
Troligen.

Sedan kan jag avslöja en sak, yngre kvinnor ser faktiskt bättre ut nakna.

Äldre män ser nog inget vidare ut men det verkar inte spela så stor roll.
Det tycker jag är jättebra.

Yngre killar är lite mentalt jobbigt att vara med, eftersom de är lena som barnrumpor så känns inget vidare. Äldre män är mer sandpappersliknande och bättre, och jag fattar inte varför inte det skulle vara bättre för herrar att vara med sandpapperstanter. Dessutom kan man alltid i smyg skratta åt "gammelgubben" om man är med ngn äldre...:tihihi:

Skulle nog själv inte ha ngt emot att vara med T********s B*****************m, om han var ogift. Enligt ngn bekantings(kommer inte ihåg vem) snubbe - som spelat med TB i fotbollslaget - är han synnerligen välutrustad. Däremot nuppade TB och en till fotbollsnubbe samtidigt med varsin dam i ett hotellrum. Var väl lite beige, tycker jag.

skumrask
2009-01-29, 21:43
Tycker faktiskt att det verkar som om många kvinnor tvärtom föredrar om killarna de drar i säng inte ser ut som grekiska statyer, verkar får dem att känna sig mer avslappnade om något. Har man skaffat sig en liten ölkagge efter nån veckas hårt festande så är det den de vill somna med handen på.

Kanske är något oidipalt dock men det vill jag inte veta.

Kickan
2009-01-30, 11:07
Hela grejen är ju, att män åldras betydligt snabbare än kvinnor. Alltså behövs det sociala system och värderingar, för att överbrygga detta pinsamma faktum. I stil med att kvinnor bryr sig inte om hur män ser ut. Notera också att denna "sanning" alltid framsägs av en man. :)

Vänlige Viktor
2009-01-30, 12:45
Äldre män är mer sandpappersliknande och bättre,

Bättre kan jag förstå, men sandpappersliknande? :mad:

Däremot nuppade TB och en till fotbollsnubbe samtidigt med varsin dam i ett hotellrum. Var väl lite beige, tycker jag.

Du menar att en ormgrop hade varit lite mer stilfullt?

Vänlige Viktor
2009-01-30, 12:47
Hela grejen är ju, att män åldras betydligt snabbare än kvinnor. Alltså behövs det sociala system och värderingar, för att överbrygga detta pinsamma faktum. I stil med att kvinnor bryr sig inte om hur män ser ut. Notera också att denna "sanning" alltid framsägs av en man. :)

Precis! Vi ljuger aldrig. :whistle:

Att vi skulle åldras snabbare är heller inte sant.
Vi åldras med stil och värdighet, vilket är en bättre beskrivning av processen.

Mröff
2009-01-30, 12:54

:lol:

Bättre kan jag förstå, men sandpappersliknande?
Du menar att en ormgrop hade varit lite mer stilfullt?

Haha...ja det är skäggstubb, hår, liktornar och fnasig hud. Den mänskliga motsvarigheten till sandpapper. :tihihi:
Vi kvinnor har för länge sedan kommit på att vi kan avlägna stickande hår, smörja in kroppen och fila fötterna.

Nja...tycker det mest gentlemannamässiga hade varit att de hade varsitt rum. James Bond har t.ex. aldrig förekommit i en ormgrop.
Hur roligt är att att höra sin kompis stöna i sängen intill, men det kanske är en sådan där konstig manlig grej det också.

skumrask
2009-01-30, 17:48
Nu tappade jag er, hävdar män att deras utseende inte spelar någon roll och menar ni då tvärtom att det gör det visst? Var inte så brudigt dubbeltydiga..

Jag tror nog att utseende spelar roll men den allmänna känslan är väl att det inte är lika viktigt med perfektion, i alla fall underkastas män inte samma krav som de kvinnor ålägger sig själva.

Att män skulle åldras snabbare finner jag märkligt, det är väl snarare tvärtom, i takt med att livstilsmönstrena jämnas ut och män inte lever lika farligt som de gjorde under tidigare generationer och därav helt enkelt dog tidigare.

Tvärtom kan man ju se att kvinnor börjar tappa stilen redan i trettioårsåldern medan män i allmänhet bara blir snyggare. Visst är det härligt att ligga på topp!

Ulvena
2009-01-30, 18:17
Jag har svårt att tro det om T**** B. han verkar ju vara en sån hellyllekille hela han.
Är du säker Mröff? :unsure:

Mröff
2009-01-30, 19:33
Ja, det är säkra källor.
Enligt dessa är också Mi***E*l P**s*r**t och T*************s B**************m dessutom buksvågrar.

Fatta vilket ego en kille som TB skall ha, klart han utnyttjar det. Speciellt om han är lite till sig i brallan av att t.ex. få mekat ihop grejer med jänkarnas hemliga tjänst.

skumrask
2009-01-30, 22:30
Undrar vem som var bäst.

Nu har jag en mejlkonversation med A....s L...O, jag bad honom just att byta ansikte och sluta härma mig.