Visa fullständig version : Budgetleksaker. (hemmapyssel)
Svimfärdig
2008-07-21, 07:05
Åh dessa djuuur!
Ibland råkar man på en hund eller katt och av nån orsak så finns det inget roligt att tillgå. Vi ponerar att man ska spendera några timmar inomhus och vill busa med djuret. Vi har ju klassikerna med godis eller nåt gömt i en toarulle. Ett garnnystan. Ihopknycklat papper.
Vad har ni för bra tips för hund, katt eller gnagare? Vilket litet djur som helst.
Man ska kunna knåpa ihop det med saker man (troligtvis) har hemma.
Sugrör är en hit hos en del katter kan jag säga. Piprensare med. Mjölkpaketsflärpar.
Diesel blir otroligt galen på snöre som hänger, eller som följer efter hussen. Det måste jagas, fångas och trampas på. Han låter det passera, för att sedan springa efter och fånga och "döda" det.
Och laserpekare. Laserljuset på svansen kan innebära att man börjar jaga sin egen svans, i minuter.. tihihihi...:evillaugh:
Här behövs det bara en tom toapappersrulle eller en kotte för att få igång flamsandet.
Gamla tubsockar med istoppat papper i brukar gå hem hos hundar. Kanske hos katter oxå om man gör den mindre, Har ej testat.
Svimfärdig
2008-07-21, 09:21
Här behövs det bara en tom toapappersrulle eller en kotte för att få igång flamsandet.
Ja du är förjävla lättroad. :p
Svimfärdig
2008-07-21, 09:22
Diesel blir otroligt galen på snöre som hänger, eller som följer efter hussen. Det måste jagas, fångas och trampas på. Han låter det passera, för att sedan springa efter och fånga och "döda" det.
Och laserpekare. Laserljuset på svansen kan innebära att man börjar jaga sin egen svans, i minuter.. tihihihi...:evillaugh:
Laserpekare har jag fått för mig ska vara bökigt för deras ögon. Myt? Missförstånd? Klurat på att skaffa en för det verkar mycket poppis hos dom små liven.
Åh dessa djuuur!
Ibland råkar man på en hund eller katt och av nån orsak så finns det inget roligt att tillgå. Vi ponerar att man ska spendera några timmar inomhus och vill busa med djuret. Vi har ju klassikerna med godis eller nåt gömt i en toarulle. Ett garnnystan. Ihopknycklat papper.
Vad har ni för bra tips för hund, katt eller gnagare? Vilket litet djur som helst.
Man ska kunna knåpa ihop det med saker man (troligtvis) har hemma.
Sugrör är en hit hos en del katter kan jag säga. Piprensare med. Mjölkpaketsflärpar.
Sex? :unsure:
Fast då krävs det eltejp om det handlar om en gnagare. Har jag hört. :whistle:
Svimfärdig
2008-07-21, 09:25
Sex? :unsure:
Fast då krävs det eltejp om det handlar om en gnagare. Har jag hört. :whistle:
Usch, håll dig borta från min tråd! :mad:
Usch, håll dig borta från min tråd! :mad:
:hiya:
Men det finns djyyyr som gillar att sitta och titta på sex...
Sexdårar...våjörer...man får stänga dörren.
Min schäferhanne, som valp, morrade och blev aggressiv mot min ev.(!?)6partner.
Mkt störande för en del :D
Min schäferhanne, som valp, morrade och blev aggressiv mot min ev.(!?)6partner.
Mkt störande för en del :D
Ja, jävlar.
Toaborsten sitter tittar och funderar. Sedan hoppar han upp och skall trösta mig för att jag blir "dominerad".
Man får stänga dörren, men efteråt har han fått sig en tankeställare angående herarkin och blir väldans tjenis med partnern.
Eller mer tjenis skall man väl säga, om det nu är möjligt.
Svimfärdig
2008-07-21, 09:41
Jaha det är så ni leker med era djur. PERVON! :hmm:
Hhihihi Toaborsten - aaaahhh!
Det var lite jobbigt första gångerna då min tjeefer raskt skuttade upp i sängen och lade sig på min mage, om jag låg på rygg, vilket blev besvärande nära kroppsdel inblandad i sexet. ;)
Plus att han blängde bistert och morrade lite lömskt åt honan i rummet.
:mad: <----- så såg han ut, fast mindre gul!
Laserpekare har jag fått för mig ska vara bökigt för deras ögon.
Det är nog ingen fara, svansen sitter ju, som bekant, på andra ändan... :p
Men det finns djyyyr som gillar att sitta och titta på sex...
Usch, jag låter INTE Diesel titta. Han är ju en kille, man får böööög-vibbar så snart han dyker upp i sammanhanget. :confused:
Jaha det är så ni leker med era djur. PERVON! :hmm:
En av min vovves stora glädjeämnen är att jucka på en mjukiskrokodil som är större än honom själv. Den är över en meter lång.
Har inte märkt att det skulle vara något sexuellt dock, utan mer dominans. Han lägger sig tillslut ner, efter frenetisk aktivitet, och har böjt upp krokodilens mun och håller fast huvudet med sin skräckinjagande lilla mun
En crocodile hunter..
Svimfärdig
2008-07-21, 10:50
En av min vovves stora glädjeämnen är att jucka på en mjukiskrokodil som är större än honom själv. Den är över en meter lång.
Har inte märkt att det skulle vara något sexuellt dock, utan mer dominans. Han lägger sig tillslut ner, efter frenetisk aktivitet, och har böjt upp krokodilens mun och håller fast huvudet med sin skräckinjagande lilla mun
En crocodile hunter..
Hahaha ja han är lethal den där lilla söta. :D
Cody: Mmm men om man skulle råka lasra katten i ööögat! Vad händer då?
Mooooaaaahaaahaaa!!!! :devil:
sås på slipsen
2008-07-21, 10:59
Man kan ju måla små munnar och ögon på tårna, så har man ju någon att prata med också.
Det skulle inte hända ett skit. Det är inte laser som i "springa runt med lasersvärd laser" Fan kärring. :tjurig:
Svimfärdig
2008-07-22, 11:49
Mooooaaaahaaahaaa!!!! :devil:
:tjurig:
Det skulle inte hända ett skit. Det är inte laser som i "springa runt med lasersvärd laser" Fan kärring. :tjurig:
:skamsen: