handdator

Visa fullständig version : Mystiska MC-förare och klubbar.

Mröff
2008-07-15, 18:10
Just i detta nu står en mystisk MC utanför den lokala loserpuben.
Det sitter en man med HA-klädsel på uteserveringen.
PÅ styret hänger en hjälm som inte har visir.

Hur skall detta hanteras. Skall man gå förbi och låtsas om ingenting?

sås på slipsen
2008-07-15, 18:13
Just i detta nu står en mystisk MC utanför den lokala loserpuben.
Det sitter en man med HA-klädsel på uteserveringen.
PÅ styret hänger en hjälm som inte har visir.

Hur skall detta hanteras. Skall man gå förbi och låtsas om ingenting?

Har han en hink betong med sig? :unsure:

Mröff
2008-07-15, 18:16
Nä, inte vad jag kan se, men personalen på haket ser väldigt glada ut..:unsure:

Kickan
2008-07-15, 18:19
Har han ryggmärke?
I så fall: vad står det på det?

sås på slipsen
2008-07-15, 18:21
Nä, inte vad jag kan se, men personalen på haket ser väldigt glada ut..:unsure:

Hysteriskt, tillgjort glada ut eller bara tja, glada? :unsure:

Mröff
2008-07-15, 18:28
De ser naturligt glada ut. Kanske tänker det att om mer HA kommer dit, så kanske de får sälja mer öl.

Såg bara framsidan på skinnvästen, och den hade sådana där små vita textremsor på.

sås på slipsen
2008-07-15, 18:42
De ser naturligt glada ut. Kanske tänker det att om mer HA kommer dit, så kanske de får sälja mer öl.

Såg bara framsidan på skinnvästen, och den hade sådana där små vita textremsor på.

Ingen fara. Motorcykeln är bara en pant för bira till en av stammisarna, och mannen i västen är Leif Blomman Blombergs brorsa. Han ärvde västen tillsammans med det vita märkena du ser. Det står "Organiserad? JAVISST!" och "Facket och Jag" på dem.

Andas ut. Andas in. Andas ut. :)

Mröff
2008-07-15, 18:46
Jag tror du är något på spåret. Det brukar alltid hänga en snubbe där som förr hade väst, men inte nu längre. Han är tatuerad i ansiktet och ser lite läskig ut.

Kan det vara så att han har slut pengar, därför tog han med sig en polare från HA så han skulle få öl gratis. :hmm:

sås på slipsen
2008-07-15, 18:54
Jag tror du är något på spåret. Det brukar alltid hänga en snubbe där som förr hade väst, men inte nu längre. Han är tatuerad i ansiktet och ser lite läskig ut.

Kan det vara så att han har slut pengar, därför tog han med sig en polare från HA så han skulle få öl gratis. :hmm:

Du vill bra gärna att det ska vara en HA-medlem va? :evilgrin39:

Jag tror inte det är någon HA, om det inte är en förklädd spelhåla eller porrklubb därinne. http://i19.photobucket.com/albums/b200/slipsen/flinos/sign42.gif

Mröff
2008-07-15, 18:58
Du vill bra gärna att det ska vara en HA-medlem va? :evilgrin39:

Jag tror inte det är någon HA, om det inte är en förklädd spelhåla eller porrklubb därinne. http://i19.photobucket.com/albums/b200/slipsen/flinos/sign42.gif

Ja, det vill jag..:blush:

Nä, det finns på sin höjd en toalett där inne. Inte ens en för damer och en för herrar. Däremot finns det spelmaskiner..:hmm:

CodeMAN
2008-07-15, 19:00
Jag tror inte det är någon HA, om det inte är en förklädd spelhåla eller porrklubb därinne.
Håller med, HA-medlemmar är affärsmän nuförtiden, de skulle inte lalla runt utan någon som helst anledning.