handdator

Visa fullständig version : Om du vann 160 miljoner?

Torsten
2009-09-12, 14:03
Potten på lotto ligger väl på det den här veckan om du prickar in 7 rätt och 2 sista i jokernumret. Visst är chansen mikroskopisk om inte näst intill obefintlig men lämnade ändå in en kupong i dag. Och visst är mycket av det roliga att drömma om vad man skulle göra med så mycket pengar om det osannolika skulle hända? Själv skulle jag köpa en enorm lustjakt och tillbringa resten av mitt liv i lyx i olika hamnar jorden runt. Men som vanligt sitter man väl där i morgon med sina sketna 2 eller högst 3 rätt.:(

sås på slipsen
2009-09-12, 16:32
Jag skulle börja med att åka till jobbet.

Där hade jag bajsat på chefens skrivbord, och torkat mig med hans frus gardiner. :yes:

Torsten
2009-09-12, 17:03
Jag skulle börja med att åka till jobbet.

Där hade jag bajsat på chefens skrivbord, och torkat mig med hans frus gardiner. :yes:Ja det är ju alltid en början.:unsure: Men tänk om du du inte sett rätt på kupongen? Hur pinsamt vore det?:kaffe:

Fortune
2009-09-12, 17:20
Skulle jag bli mycket förvånad eftersom jag inte spelar. :p

Torsten
2009-09-12, 17:35
Skulle jag bli mycket förvånad eftersom jag inte spelar. :pÄh gör det inte själv vanligen. Men den som inte vågar vinner inte heller. Men OK kammar jag hem 160 millar skickar jag en mille till dig.:kaffe:

Fortune
2009-09-12, 17:39
Äh gör det inte själv vanligen. Men den som inte vågar vinner inte heller. Men OK kammar jag hem 160 millar skickar jag en mille till dig.:kaffe:
Det blir ju nästan lika bra som att hitta vinstlotten på gatan, ju. :notworthy:

Torsten
2009-09-12, 18:27
Det blir ju nästan lika bra som att hitta vinstlotten på gatan, ju. :notworthy:Nu ska vi inte vara så negativa. Visst måste dom djävulska kulurna någon gång stundsa min väg :kaffe:.

Fortune
2009-09-12, 21:41
Nu ska vi inte vara så negativa. Visst måste dom djävulska kulurna någon gång stundsa min väg :kaffe:.
Jag var inte ett dugg negativ Frågan är väl hur jag ska vara nu? :unsure:

Torsten
2009-09-12, 21:58
Jag var inte ett dugg negativ Frågan är väl hur jag ska vara nu? :unsure:Nja skaffa en intergralhjälm en moped och en leksakspisol och du fixar din livstidsförörjning på två röda. Bara i Sverige.:D

Fortune
2009-09-12, 22:05
Nja skaffa en intergralhjälm en moped och en leksakspisol och du fixar din livstidsförörjning på två röda. Bara i Sverige.:D

Okay, då vet jag. Inga miljoner till dig idag då. För det kan väl inte vara så att du lurar mig? :scared:

sås på slipsen
2009-09-13, 00:02
Ja det är ju alltid en början.:unsure: Men tänk om du du inte sett rätt på kupongen? Hur pinsamt vore det?:kaffe:

Varför det? :unsure:
Det lurar jag på att göra iallafall. :cooter:

Östen
2009-09-13, 19:13
Jag vet faktiskt inte, egentligen har jag ju allt man kan önska. En Volvo av top of the linemodell, en segelbåt och en hyresrätt i stans bättre kvarter.

Fast något jag drömt om länge är en stor fallfärdig gård med en massa bilvrak och rostiga spisar i trädgården. Så skulle jag kunna sitta på altanen och dricka explorer och päronsoda iförd glesbygskavaj :)

Torsten
2009-09-13, 19:36
Äh det blev bara 3 rätt som vanligt. Men ingen blir lyckligare av pengar så lika bra det. (vilken osann klyscha):kaffe:

Christer
2009-09-13, 21:39
Skit också, jag vann inte heller.

Om jag hade vunnit hade jag sagt upp mig och gått på dagen. Sedan hade jag varit dagdrivare i ett par månader, för att börja söka ett nytt jobb framåt vintern. :)

Gullan
2009-09-14, 06:19
Jag har inte kollat mina rader ännu. Suger på kan-vara-miljonär-karamellen några dagar. (fast det var väl ingen som vann 160-millar?)

Vad skulle jag göra? Gissar att det är hårt jobb att spenda alla de pengarna så det skulle bli mitt nya heltidsjobb. :cool: