Visa fullständig version : Är du full posta här
Nja lite påstruken tyvärr. Orsak frisörbesök vilket för mig är en pina varje gång. Så för att klara av skiten blev jag tvungen att stärka mig med ett par öl och en näve sobril. Så nu är det lugnt fram till nästa gång man måste genomlida pinan. Men även om Obsklassen mest består av mogna stadgade damer och några herrar/damer som inte gjort bort sig ännu är väl en sådan här tråd bara kanske mest för mig själv? Nej allvarligt är det sällan jag dricker mer än lämpligt men tyckte ändå att kanske någon annan behövde lätta på trycket vid behov.:D
skumrask
2009-01-09, 19:24
Jag festar just till det med en Mariestads klass III, kommer mer per bud inom den närmaste timmen.
Jag festar just till det med en Mariestads klass III, kommer mer per bud inom den närmaste timmen.Alltid en början om inte du däckar före mej. (vilet inte är helt otroligt) Men frissörtortyren är över så här är det no limit än så länge.:kaffe:
Vänlige Viktor
2009-01-09, 19:58
Två stora Dry Martini.
98% Gin, 2% Vermuth.
4 oliver i varje.
Skall jag ta en till eller skall jag gå över till iskalla Leffe?
skumrask
2009-01-09, 19:59
Jag tycker du skall ta en leffe nu och sedan kan du ta en draja till när det blir dags att knyta ihop säcken.
Vänlige Viktor
2009-01-09, 20:05
Jag tycker du skall ta en leffe nu och sedan kan du ta en draja till när det blir dags att knyta ihop säcken.
Tackar för detta utmärkta förslag!!!
Så får det bli!!
Tack Skumrask!!
Vänlige Viktor
2009-01-09, 20:51
:unsure:
Du kan också få smaka, Kickan!! :kaffe:
Du kan också få smaka, Kickan!! :kaffe:
Ja... jo... :|
dricker ju vin just nu, iofs..
Jag har druckit 1 Norrlands Guld 2,8 till middagen. Det får räcka, jag tror jag ska åka till gymmet i morgon och träna bort den. :)
Usch vad ni är präktiga här. Inte ens på en fredag orkar ni med lite normalt raitan taitan? Men å andra sidan vem skrattar i morgon?:kaffe:
Sven Hedin
2018-12-18, 19:30
Hur hanterar du frisörbesöken nuförtiden, så här snart tio år senare? :)
satsumas
2019-01-05, 16:49
Jag var otroligt full inatt, känns lite skumt fortfarande.
Alltså, alla mina trådar där jag luftar saker, bearbetar och lägger bakom mig är borta.
Det här känns inte bra alls.
Hela min terapisoffa är lämnad till myrornas, och ingen frågade mig.:(
Att dricka alkohol så att man blir berusad kanske kan ses som en kul grej, men i längden är det också något som skadar kroppen - och knoppen. Måste man verkligen alltid dricka för att ha kul - ställ er den frågan. Och måste man dricka bara för att kompisarna gör det? Det tuffa är att våga stå emot grupptryck och själv våga vara nykter, för det är faktiskt roligare i längden!