Obsklassen - Forumet för dig som kräver lite extra stöd.  

Gå tillbaka   Obsklassen Allvarliga frågor Filosofiska forumet

Notiser

Filosofiska forumet Tråden för abstrakt tänkande kring tillvaron.

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  (#31) Gammal
pippi
Nu ännu tjockare
 
pippis avatar
 
Inlägg: 1 709
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Villa Svullekulla
2008-11-08, 10:52

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Sven Hedin: Du har fått tag i en dykarklocka i metall från förra seklet och får lite snuskiga fantasier kring denna. Vem tar du med dig i klockan och vad händer.

Pippi får svara på frågan.
Iomed att Sven hittade den en vacker morgon när han letade snäckor på stranden så var ju den kvinnliga badvakten där. Frun var hemma med tjuriga barn och Sven ville vara för sig själv en liten stund. Han började med att spankulera runt dykarklockan lite och se intresserad ut samtidigt som han kliade sig fundersamt på hakan.
Klonkade på den lite med en pinne för att höra om det var nån tuff resonans. Detta lockade ju givetvis till sig badvakten (vilket den sluge Sven redan räknat ut).
- Du kan la krypa in där, säger Sven.

Vilket hon gör.
Sven: Skrik något.
Badvakten: iiiiiiih
Sven: Äh jag får komma in och hjälpa till.

Så bökar han sig in. Trångt som en marknad på Kviberg blev det så Sven måste lägga händerna på Badvaktens boppar. Hahaha hon vill det!
Han får ju alltid till det den där Sven. Sen smeker han henne till extas. Sen kryper han ut. Och går hem.


Ja Nej
pippi är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#32) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 694
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2008-11-08, 11:20

Jag är så fylld av...någonting så jag vet inte till mig... Vilken story!
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#33) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-08, 11:22

Imponerande Pippi.
Jag ger mig sjutton på att Sven genast tar bilen för att leta upp en dykarklocka.

Torsten: Du har varit och inhandlat en ny datapryl. När du kommer hem ser du att försäljaren packat ner en vibrator i påsen (som du inte har betalat för). Hur tolkar du det och vad gör du?

Miriam får svara.



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.




Senast redigerad av Mröff den 2008-11-08 klockan 11:27.
Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#34) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 694
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2008-11-08, 11:35

Ulvena: När du kommer hem från gymmet så står Ulven och pratar i telefon. När han har lagt på luren så kliar han sig på hakan och förklarar att han just har tackat ja till ett swinger-party i Upplands Väsby. Det är en dryg vecka kvar och dina förväntningar stegras för varje dag som går, men sånt där kräver ju både mentala och praktiska förberedelser... Hur ser det kommande programmet ut?

Mroeff får svara.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#35) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-08, 11:47

Eftersom ett träningsprogram skall läggas upp tar Ulvena genast upp telefonen och ringer PTM. Hon berättar om projektet hon vill att han skall leda, och han tackar med glädje ja.

PTM har nämligen under en längre tid smygtittat på Ulvenas rumpa som blir mer och mer vältränad. Ibland brukar han ta på den. Han säger att det är för att hon skall få en bra ställning så hon slipper skador. Det är det inte dock, utan när Ulvena åkt hem så går han in på sitt lilla kontor och drömmer om allt han vill göra med den rumpan, eller hela Ulvena närmare bestämt. Han brukar ha eftermiddagen fri från övriga uppdrag för att ge sig tid att drömma, utbildad i sk. mindfulness som han är.

Ulvena åker målmedvetet till PTM och programmet sätter igång. Först är det mental träning där Ulvena skall visualisera sig vara med en annan man än Ulven. PTM ser hur Ulvena blir lite blossande röd på kinderna. Det verkar gå hem tänker PTM. Han har ju tidigare introducerat Mindfulness och att stanna kvar i nuet för henne. Och han är den ende som är där nu. PTM är en muskelkille, men faktiskt riktigt smart trots det.

Sedan är det dags för mer konkreta övningar. Eftersom Ulvena är en lite romantisk typ, och det har PTM räknat ut, så mjukstartar programmet med att hångla. "Professionellt" tar PTM på sig den andra rollen.

När de tus läppar möts säger det PANG, och de fortsätter att kyssas på gymmet. Sedan brottar de ner varandra bredvid träningsbollen, och fortsätter att hångla. Utan att bry sig det minsta om vad alla andra i gymmet tycker. Vad som sedan händer, när de går inte på PTMs kontor vet ingen.

Det vet däremot jag, men det säger jag inte.

Ulven får ställa in swingerspartyt i Upplands Väsby. För Ulvena har börjat "swinga" på egen hand med PTM. Träningskostnaderna minskar, för de får hon gratis och hur ofta hon vill. Det tycker Ulvena är att slå två flugor i en smäll, för då kan hon handla en massa andra saker för de pengarna.



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.




Senast redigerad av Mröff den 2008-11-08 klockan 11:52.
Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#36) Gammal
Östen
Bajs är livet
 
Östens avatar
 
Inlägg: 992
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-08, 12:18

Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin Visa inlägg
Mroeff: Har du någonsin umgåtts med tankar på att inta ungefär hälften av din föda rektalt?

Östen får svara på det.
Det tror jag nog, hon verkar ju vara rätt analfixerad åtminstone. Flytande föda borde man väl kunna få ut lite näring ur om man intar den bakvägen
Är det någon som testat att ta en fylla den vägen med spritindränkt tampong?
Östen är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#37) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 694
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2008-11-08, 12:21

Gullan: Du har beslutat dig för att besöka Old Style Weekend i Uddevalla nästa höst. Du är lite orolig för att inte smälta in så för att vara på den säkra sidan så köper du inte bara en 750-sida utan du tänker låta tatuera dina underarmar... och skaffa en del piercing. Vad väljer du för klassiska motiv och kommer det att bli någonting intimt?

Fortune får svara.

Senast redigerad av Sven Hedin den 2008-11-08 klockan 12:48.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#38) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2008-11-08, 12:59

Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin Visa inlägg
Gullan: Du har beslutat dig för att besöka Old Style Weekend i Uddevalla nästa höst. Du är lite orolig för att inte smälta in så för att vara på den säkra sidan så köper du inte bara en 750-sida utan du tänker låta tatuera dina underarmar... och skaffa en del piercing. Vad väljer du för klassiska motiv och kommer det att bli någonting intimt?

Fortune får svara.

Självklart blir det en tatuering som är ett självporträtt, nånting i stil med den här:




Alla piercingar blir intimpiercingar, så att dom bara känns.
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#39) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-11-08, 14:13

Hahaha ett gäng våta drömmar!

Ser ingen bild Fortune, var tog den vägen?


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat
  (#40) Gammal
Evert
Grillat är godast!
 
Everts avatar
 
Inlägg: 690
Reg.datum: Aug 2008
2008-11-08, 15:19

Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig Visa inlägg
Hahaha ett gäng våta drömmar!

Ser ingen bild Fortune, var tog den vägen?
Vem ska svara då ditt pucko? Någon annan svarar

Mröff svarar på denna
Evert är inte uppkopplad
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB code is
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp