![]() |
|||
| |||
|
|||||||
| Notiser |
| Filmtajm och tevesoffan Från Grötbögen till Sex and the City. |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
(#21)
|
(#22)
|
|
Kristdemokrat
Reg.datum: Jul 2008
|
2008-08-19, 10:18
Stämmer. Saxat från TV3:
Citat:
|
|
|
|
|
(#23)
|
(#24)
|
(#25)
|
|
Analfabet
|
2008-08-19, 12:22
Är det inte vanligt att träningsfanatiker ser ut äldre än vad de är, och går sönder mer och oftare.
Vi tar en liknelse med bilar. Om du kör järnet med din bil, går den sönder snabbare och blir sliten fortare. Du tänjer på bilens gränser, och ligger och balanserar på kanten till snabbhet/totalhaveri. Det verkar stämma på människor också. Exempelvis människor som böjer och vrider lederna med att träna karate och bli smidiga ett kort tag, hamnar vid relativt ung ålder i tillståndet "orörliga" pga utslitna leder. |
|
|
|
(#26)
|
|
Glad satanist
|
2008-08-19, 13:17
Nä nä, Anna Skipper är ingen träningsfanatiker när det kommer till henne själv. Det törs jag nog lova dig.
För att slippa underbygga det ännu mer vill jag påstå att om hon verkligen svettats och tränat, så skulle vi inte undkommit de bilderna. Inte på något sätt. |
|
|
|
(#27)
|
|
Glad satanist
|
2009-03-13, 11:24
Någon som såg programmet med Sanna Bråding?
Vet inte vad jag skall tycka riktigt. På det psykologiska planet var Anna Skipper (ännu en gång) ganska rätt ute. Men på det ätmässiga.... herregud. Hur kan man öht ge en person som har så extrema mat-och motionsvanor (äta var 3:e dag, springa flera mil) råd om att välja "hälsosam" mat. Det borde handla om att glömma allt vad hälsosamt heter. |
|
|
|
(#28)
|
|
Återanpassningsbar?
|
2009-03-14, 00:11
Brukar inte titta på det programmet heller (skrev just i Lyxfällan-tråden), iaf inte längre. Såg en del säsong 1, kanske 2...vet inte om dom är inne på 3 nu? Skitsamma. Tråkigt är det iaf. Programmet. Skipper. Konceptet. Allt. Bajs.
"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
|
|
|
|
(#29)
|
(#30)
|