Dags att uppdatera lite kanske, visst är ni vansinnigt intresserade av min strävan efter att få en fin kropp.
I helgen orkade jag inte stå emot kolhydratsuget utan åt choklad (visserligen mörk med typ 70% kakao i), saltlakrits, lite potatis och lite fiberpasta.
Jag tränade i söndags, rätt hårt, igår ägnade jag mig åt vardagsträning (läs: städade huset), i allafall så klev jag upp på vågen i morse fullt beredd på att jag skulle gått upp nåt kilo men det hade jag inte, jag hade gått ner ett kilo i stället, mycket märkligt. Kroppen behöver nog lite tillskott av kolhydrater för att orka bränna fett eller jag vet inte riktigt.
Tränade idag, 25 minuter kondition och sen ett corepass, faktum är att jag känner att jag blivit mycket starkare och dessutom börjar en del av musklerna synas. Jag är mycket nöjd med mig själv.
I morgon har jag PT-timme, det brukar vara tufft men himla kul, ja, jag har nog blivit träningsnarkoman, vilket känns underligt då jag under hela mitt liv försökt smita från all form av träning, jag hade dessutom 1:a i gymnastik under mina skolår. Tänk vad man kan ändra sig.