handdator

Visa fullständig version : Vad titta på TV?

N.E.R.D
2008-11-21, 18:38
Jag tittar nästan aldrig på TV, men ibland så ligger jag i sängen och slötittar.

Har ni förslag på något man kan se förutom 2 1/2 men eller simpsons som är det enda som verkar finnas på mina kanaler :whistle:

Jag har boxer

Finns det någon bra serie nu?
Gillar lost, men det dröjer än

Kickan
2008-11-21, 18:54
Nä du har redan hittat de två som är nåt att ha.
*har också boxer grundpaket*

Christer
2008-11-21, 20:22
Det finns i princip inget värt att se på TV. Om man ska offra sig är det dock CSI på måndagar på femman och Brottskod försvunnen på lördagar på ettan som gäller. Och så ABC-nytt ibland. :)

CodeMAN
2008-11-21, 20:25
Ingenting på "tvåan"? Det finns nog mycket att se där... :p

5:an visar en ny science-fiction-serie, kallad "Fringe (http://www.tvinfo.se/show/fringe/)". "Heroes" är grym också, även om den andra säsongen intar har börjat än.

Sedan har vi "Cold Case" på 9:an, "Stargate Atlantis" på 6:an, och "House" på 4:an.

Svimfärdig
2008-11-22, 22:33
Law & Order CI och Law & Order SVU! Bra saker. Som start. Fyller på när jag orkar. :)

Miriam
2008-11-22, 23:26
Law and Order SVU :heart:
Jag är kär i Christopher Meloni det har jag varit enda sen han var gay och hånglade i OZ.

Sen är det bra handling och så också.:skamsen:

http://i152.photobucket.com/albums/s175/HereThere76/ChristopherMeloni.jpg

http://maddoginthecity.files.wordpress.com/2007/04/chrispicshower.jpg

Svimfärdig
2008-11-23, 04:22
Du o jaaa Mirre... du o jaaa... :proud:
Meloni + OZ = :drool: :devil:
Klart den bästa serie som jag sett. EVVAH!

Svimfärdig
2008-11-30, 08:12
Tankar OZ som en idiot nu! Ska ha en orgie!

Hmm jag är helt betuttad i Vincent D'orororororfirirro nu. :skamsen: Sitter och...märker att jag flummar iväg när jag kollar på Law&Order CI nu. Tänker mer på hur hans händer ser ut och hur det skulle kännas att...
Men iaf! Bra serie och bra karaktär. Robert Goren. :)
Helt jävla hjärntvättad eftersom dom visar ett antal avsnitt per natt. Lackar som FAN om det är "MrBig" istället för min Goren. Så gör man bara inte! Sabbar min kärleksstund...ffs.

Gillade Cold Case med men missar det alltsom oftast. Man ska orka kolla upp när serierna går och det är överkurs.

Miriam
2008-11-30, 08:21
Visst är det irriterande när det är den där töntiga Big i stället och hans mesiga partner.

Kommer du i håg att Gorens partner var med i OZ ett tag hon blev avrättad efter det att hon hade fått barn.

Åh OZ du kommer att drabbas av kåtsslag i soffan.

Svimfärdig
2008-11-30, 08:29
Visst är det irriterande när det är den där töntiga Big i stället och hans mesiga partner.

Kommer du i håg att Gorens partner var med i OZ ett tag hon blev avrättad efter det att hon hade fått barn.

Åh OZ du kommer att drabbas av kåtsslag i soffan.
Ja! Fyfan! Jävla MrBig-skitskalle!

Nej? Inte ett minne! Lär få se det sen... Intressant. Det är f.ö många från Oz som är med i L&O, lite kul att se dom igen.

LÄTT att jag kommer att få...hoho...ser fram emot det. Saknar det där savande och slafsandet i soffan. :evillaugh:

Miriam
2008-11-30, 22:55
Tänk när du kommer till sexscenerna med Beecher och Keller :drool: sen kan du se om dom hur många gånger du vill eftersom du har tankat ner det.
Vi kommer inte att se mycket av dig här framöver.

Svimfärdig
2008-12-01, 04:03
Tänk när du kommer till sexscenerna med Beecher och Keller :drool: sen kan du se om dom hur många gånger du vill eftersom du har tankat ner det.
Vi kommer inte att se mycket av dig här framöver.
:drool:

:boff:

:ass: :yes:

Jag är inte förtjust i gaysex men fan vad dom scenerna och deras kärlek är bra skildrade.

CodeMAN
2009-04-11, 23:03
Ok, det kommer lite för sent, men på trean går "The Producers".

Låt mig börja med att säga att jag HATAR musikaler. Varför måste alltid sjungas i en film som egentligen ska berätta en story med repliker?

Men The producers karisma vann. Myyyycket bra skådespeleri, roliga artister, intressanta låtar och repliker, osv...

Se den om du får tillfälle!

Fortune
2009-04-11, 23:23
Ok, det kommer lite för sent, men på trean går "The Producers".

Låt mig börja med att säga att jag HATAR musikaler. Varför måste alltid sjungas i en film som egentligen ska berätta en story med repliker?

Men The producers karisma vann. Myyyycket bra skådespeleri, roliga artister, intressanta låtar och repliker, osv...

Se den om du får tillfälle!
Av detta utläser jag att du har blivit omvänd. :peka:

CodeMAN
2009-04-11, 23:27
Av detta utläser jag att du har blivit omvänd. :peka:
Nej, jag är lesbisk, eller rättade sagt "metrosexuell".. :yes:

Fortune
2009-04-11, 23:28
Nej, jag är lesbisk, eller rättade sagt "metrosexuell".. :yes:
Jag känner mig lite bögig jag med. Jag gillar mest män. Asexuell är ett ord som far i mitt huvud men det kan väl ändå inte stämma? :unsure:

CodeMAN
2009-04-11, 23:32
Jag känner mig lite bögig jag med. Jag gillar mest män. Asexuell är ett ord som far i mitt huvud men det kan väl ändå inte stämma? :unsure:
Asexuell är man om man inte känner nåt öht. Du är en avhållsam sexmissbrukare, precis som Mröff.

"Keep it gay, keep it gay, keep it gaaaaaay!". :cool:

Fortune
2009-04-11, 23:35
Asexuell är man om man inte känner nåt öht. Du är en avhållsam sexmissbrukare, precis som Mröff.

"Keep it gay, keep it gay, keep it gaaaaaay!". :cool:

"Asexuell är man om man inte känner nåt öht"..Känner nåt för vad? :unsure:

Fast det andra lät roligare. :innocent:

CodeMAN
2009-04-11, 23:43
"Asexuell är man om man inte känner nåt öht"..Känner nåt för vad? :unsure:
Känner nåt för att äta nötter... Vad tror du? "a-sexuell", "s-e-x-u-e-l-l", sexsexsex, zeks....

Det går att titta på "The Producers" även om man är asexuell. Måste köpa DVDn med...

Fortune
2009-04-12, 00:21
Känner nåt för att äta nötter... Vad tror du? "a-sexuell", "s-e-x-u-e-l-l", sexsexsex, zeks....

Det går att titta på "The Producers" även om man är asexuell. Måste köpa DVDn med...
Nötter?....hmmm...funderar mest på hur stora dom är? :unsure:

Gullan
2009-05-09, 07:33
*slumpbump*

The Producers på trean. Okej men NÄR?

CodeMAN
2009-09-01, 22:47
Little Britain USA: Den rockar fett! :p

Tisdagar, kl 22:30.

Christer
2009-09-01, 23:06
Ehh, jag brukar kolla på Mario Kart Wii på TV:n i bland. :)

Ulvena
2009-10-09, 21:07
Anders Borg hos Skavlan nu, jag gillar dem bägge två. :)

Svimfärdig
2009-10-10, 00:40
Repriser repriser repriser, känns som att det inte är mycket annat på TV nuförtiden.
Skavlan har jag sett 2 halva prg med. Förstår inte vad han har men man kanske måste se mer. Fast jag är inte intresserad så det blir ju svårt då.