handdator

Visa fullständig version : Bergrum, någon?

sås på slipsen
2008-11-17, 13:09
Tänkte om det fanns någon spekulant på ett mysigt bergrum här?
Sven, kanske? :)

http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/320810

skumrask
2008-11-17, 13:14
Old stuff..

Det här är ett av de tuffare ställena:
http://www.berg211.se/

Mröff
2008-11-17, 13:21
Det där ser ut att kunna vara en lämplig lokal för att disciplinera och uppfostra bedagade karlar i hur en kvinna skall behandlas på ett gentlemannamässigt korrekt sätt.
Sven H kunde ha kurser i att meka och Såsen byggnadskunskap. Miriam har hand om den mer handfasta erotiska uppfostran. Jag kör ett inledande ideologikritiskt program innefattande avprogrammering.

Någon som vill vara medfinansiär till en sådan verksamhet?

skumrask
2008-11-17, 13:28
Tja, föreslagna herrar kan väl knappast vara så dyra i drift så varför inte. Kunde ju vara kul att titta på kanske.

Mröff
2008-11-17, 13:32
Pippi får ha övningar i att skriva poesi. Svimmis kör de praktiska delarna av erotikkursen....;)

skumrask
2008-11-17, 13:35
Jag betvivlar att ens svimmis skulle ha något att lära mig på den fronten. Det är ensamt på toppen.

Mröff
2008-11-17, 13:37
Jag betvivlar att ens svimmis skulle ha något att lära mig på den fronten. Det är ensamt på toppen.

Det återstår att se.
Jag skriver in dig som deltagare på programmet redan idag.

skumrask
2008-11-17, 13:42
Jag, däremot, jobbar inte gratis. 700 spänn i timmen, det är taxan.

Mröff
2008-11-17, 13:45
Du skall gå på programmet.
Jag märker redan att den inledande avprogrammeringen kan bli en utmaning här.

Miriam
2008-11-17, 13:59
Det där ser ut att kunna vara en lämplig lokal för att disciplinera och uppfostra bedagade karlar i hur en kvinna skall behandlas på ett gentlemannamässigt korrekt sätt.
Sven H kunde ha kurser i att meka och Såsen byggnadskunskap. Miriam har hand om den mer handfasta erotiska uppfostran. Jag kör ett inledande ideologikritiskt program innefattande avprogrammering.

Någon som vill vara medfinansiär till en sådan verksamhet?

Ett mycket intressant förslag där jag tror jag skulle kunna vara till stor hjälp.
Jag kan även tänka mig att hålla matlagningskurser men herrarna så att dom kan laga en god måltid till sin kvinna en god måltid samt multipla orgasmer är varje kvinna värd.

Förra veckan blev jag kallad en korsning mellan Nigella och Jenna Jameson.
Så jag tror jag har tillräckliga kunskaper.

skumrask
2008-11-17, 14:08
Vad består programpunkterna av då? How not to get laid? Jag skulle kunna tänka mig att det finns en och annan här som skulle kunna gästföreläsa inom den disciplinen.

Vad beträffar matlagning har jag aldrig stött på en kvinna som lagar bättre mat än ergo.

Mröff
2008-11-17, 14:12
Det är ett holistiskt program, som innebär ett utvidgande och frigörande förhållningssätt. Utgåndspunkten är en hållbar manlighet relaterad till kvinnor.

skumrask
2008-11-17, 14:14
Jaha, konsten att inte få knulla någonsin alltså.

Skippar nog den kursen.

Sven Hedin
2008-11-17, 14:15

http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/320810

Absolut! Hade jag haft tre miljoner så hade jag nog bokat en visning. :)

Mröff
2008-11-17, 14:17
Haha...nä...efter kursen kommer du vara fullfjädrad på knulleri vilket naturligtvis kommer leda till nya möjligheter. Däremot kommer inte alla kurser ha ordet knulla i beskrivningen.
Utbildningen skall kombinera praktiska element liksom ha en teoretisk förankring. Vi kommer gå igenom allt från den mer jordnära orgasmen till den kosmiska.

Mröff
2008-11-17, 14:21
Absolut! Hade jag haft tre miljoner så hade jag nog bokat en visning. :)

Bli medfinansiär till mitt projekt, så kan du också vara med från början där vi undersöker lokalens möjligheter och bygger upp verksamheten.
Tjänstebostad är naturligtvis garanterad i bergrummet.

skumrask
2008-11-17, 14:22
Den jordnära orgasmen? Är den ekologisk?

Nä, jag knullar hellre en isbjörnshona än gå på sådant där tjafs.

Lära män att inte vara som män så att i slutändan ingen tänder på dem, nej du mröff den kursen får du nog hålla i din egen lilla låda.

Mröff
2008-11-17, 14:26
Kursen syftar inte på att förinta manligheten, utan att stärka den så den har en solid grund. Den kosmiska orgasmen bör nog vara en tillvalskurs i slutet av utbildningen.

Sven Hedin
2008-11-17, 14:38
Bli medfinansiär till mitt projekt, så kan du också vara med från början där vi undersöker lokalens möjligheter och bygger upp verksamheten.
Tjänstebostad är naturligtvis garanterad i bergrummet.

Du har PM!

Miriam
2008-11-17, 14:40
Min kurs kommer att innehålla ämnen som Så blir du en dominant hanne i sovrummet.
Så tar du i din kvinna hårt men inte obehagligt.
Tvåan utan smärta där har jag både manliga och kvinnliga deltagare.
Det har jag även i kursen så besegrar du dina kräkreflexer.

Mröff
2008-11-17, 14:46
Jag tycker det låter mycket lovande Miriam.
Hela utbildningen är även öppen för kvinnliga deltagare som sagt.

skumrask
2008-11-17, 14:50
Snark. När börjar Björnes nu igen?

Mröff
2008-11-17, 17:13
Bolibompa tar Cody hand om på utbildningen.

skumrask
2008-11-17, 17:25
Oj nu ejakulerade jag över hela datorskärmen.

Sven Hedin
2008-11-17, 20:13

På tal om unika boenden så såg jag igår på TV att den helt fantastiska fyrplatsen Godnatt utanför Karlskrona var färdigrenoverad. Jag hade aldrig hört talas om detta udda objekt men plötsligt så känner jag ett kolossalt behov av att ha just det där stället. Det verkar lygens att hitta några bilder från insidan men att döma av reportaget så var det ett tilltalande ställe... Absolut INGEN tomt att sköta, stora öppna spisar och hyggligt stort. Att taket var nygjort och golven nyslipade gjorde inte saken ett enda dugg sämre.

Den befästa fyren Godnatt:
http://web.telia.com/~u45534761/fyr%20godnatt%20256.JPG

Gullan
2008-11-17, 20:21
När jag tjänstgjorde i Karlskrona fick jag berättat för mig hur Godnatt fick sitt namn men ingenstans hittar jag berättelsen och jag kommer inte ihåg det. :(

Sven: Måste man ha 3 miljoner för att få titta på objektet? :unsure:

Sven Hedin
2008-11-17, 20:42
När jag tjänstgjorde i Karlskrona fick jag berättat för mig hur Godnatt fick sitt namn men ingenstans hittar jag berättelsen och jag kommer inte ihåg det. :(

Sven: Måste man ha 3 miljoner för att få titta på objektet? :unsure:

Försök! Jag blev jätteintresserad av det där stället. :)

Gullan: Ja... Dels så ligger det ju i Gävle, och det är ju långt dit, och sen så kanske jag hade drabbats av ett sånt ha-begär att det hade blivit alldeles ohållbart ifall jag inte hade kunnat köpa det.

Ulvena
2008-11-17, 21:05
På tal om unika boenden så såg jag igår på TV att den helt fantastiska fyrplatsen Godnatt utanför Karlskrona var färdigrenoverad. Jag hade aldrig hört talas om detta udda objekt men plötsligt så känner jag ett kolossalt behov av att ha just det där stället. Det verkar lygens att hitta några bilder från insidan men att döma av reportaget så var det ett tilltalande ställe... Absolut INGEN tomt att sköta, stora öppna spisar och hyggligt stort. Att taket var nygjort och golven nyslipade gjorde inte saken ett enda dugg sämre.

Den befästa fyren Godnatt:
http://web.telia.com/~u45534761/fyr%20godnatt%20256.JPG

Stora öppna spisar men du måste alltså köpa och forsla veden till dem från fastlandet?:unsure:

Ved ska man ju hugga själv från den egna skogen om det ska vara riktigt mysigt. :yes:

Sven Hedin
2008-11-17, 21:17
Jag kanske har massvis med egna stora skogar strax utanför stan... Där hugger jag upp träden i lagoma bitar och sen så fraktar jag ut veden i min kutter.

Christer
2008-11-17, 21:53
Sven gillar inte E-On, så han har en sådan häringa i sitt krypin för att få ström:

http://i320.photobucket.com/albums/nn349/lattjolajbans/Fredags%20Dc/DSC_0001.jpg

Sven Hedin
2008-11-17, 21:56
Jag har en kabel från land. Den där har jag ju till att smeka mitt kön med. -Mmmm.....Bolinder, säger jag.
Sen så får jag torka av den.

Mröff
2008-11-17, 21:56
Sven: Du verkar slippa klippa gräsmattan om du flyttar till fyren...

Sven Hedin
2008-11-17, 21:58
Jag slipper dessutom kratta löv och jag slipper tänka på att måla om...

Mröff
2008-11-17, 21:59
Kontentan: Fyren är som gjord för dig.
Enda nackdelen är väl att den inte har något garage...eller?

Sven Hedin
2008-11-17, 22:05
Ja det där är fyren för mig. Eller min führer som jag så skämtsamt brukar säga... Men garaget är inget problem. Hela bottenvåningen går ju att använda till tvåhjulingar, det finns en redig dörr må du tro, och bilen den kan jag ha parkerad inne hos militärerna.

CodeMAN
2008-11-17, 22:07
Bolibompa tar Cody hand om på utbildningen.
Att titta på bolibompa medans man röker egenodlat gräs vore grymt.

Går det odla saker där nere? Med hjälp av lampor typ? Jag ska förstås gå omkring i badrock hela tiden, ready för action (läs: blottning) så att säga...

sås på slipsen
2008-11-17, 22:51
Jag har en kabel från land. Den där har jag ju till att smeka mitt kön med. -Mmmm.....Bolinder, säger jag.
Sen så får jag torka av den.

Sparar du produkten av din njutning i ett kärl, att koka egen diesel av?

Sven Hedin
2008-11-17, 22:57
Ofta så är det redan diesel. Eller kanske mera som s.k. bunkerolja...

sås på slipsen
2008-11-17, 23:00
Ofta så är det redan diesel. Eller kanske mera som s.k. bunkerolja...

Det där var nästan manligare än att skita betong. :yes:

Gullan
2008-11-18, 07:28
Försök! Jag blev jätteintresserad av det där stället. :)

Gullan: Ja... Dels så ligger det ju i Gävle, och det är ju långt dit, och sen så kanske jag hade drabbats av ett sånt ha-begär att det hade blivit alldeles ohållbart ifall jag inte hade kunnat köpa det.

Nu ligger Gävle på lagom dagsutflyktavstånd för mig och eftersom jag begåvats med en hälft som tycker sånt här är häftigt så är det inte alls omöjligt att vi åker på visning. Just därför undrade jag om det var krav på att ha tre millar i plånkan. Vi har tidigare tittat på andra objekt som har varit lite för långt bort för att åka på visning men när de är i environgerna är det bara att åka, inte sant?

Jag ska se vad jag kan göra med Godnatt-storyn.

Svimfärdig
2008-11-18, 08:04
Av någon bisarr anledning så funkar inte hemnet för mig. Testat i både FF och IE men icke! Kollat firewall och skit med men det är inte blockat...så, kan någon vara vänlig att lägga upp bilder på annan sida? Vore hygglo.
Behöver bara picsen. Kan skita i resten.

Sven Hedin
2008-11-18, 11:07
Nu ligger Gävle på lagom dagsutflyktavstånd för mig och eftersom jag begåvats med en hälft som tycker sånt här är häftigt så är det inte alls omöjligt att vi åker på visning. Just därför undrade jag om det var krav på att ha tre millar i plånkan. Vi har tidigare tittat på andra objekt som har varit lite för långt bort för att åka på visning men när de är i environgerna är det bara att åka, inte sant?

Jag ska se vad jag kan göra med Godnatt-storyn.

Åk och kolla. :)
När ni ändå är i krokarna så kan ni ta en titt på fortet som ligger på ön utanför Furuviksparken. Men det kanske är stängt så här års?

Christer
2009-09-18, 22:08
*Bumpelibump*

Jag tog vägen förbi Sven Hedins garage härom kvällen. Rymligt, helt enkelt.

http://i320.photobucket.com/albums/nn349/lattjolajbans/Bergrum%20stockholm/_DSF0086.jpg

http://i320.photobucket.com/albums/nn349/lattjolajbans/Bergrum%20stockholm/_DSF0087.jpg

Sven Hedin
2015-02-27, 21:52
Åhhh! Det där hade jag sånär glömt av att jag hade. Bra att du påminde mig. :)

Christer
2015-03-15, 20:53
Ett riktigt mysigt ställe faktiskt. Av bilderna att döma.Jag skulle gärna ha en sådan källare för att inreda en man cave. :)