Visa fullständig version : Bajset
fnaskpojken
2008-07-02, 00:13
Hej!
Jag har jobbat på ett reningsverk en gång.. det luktade skit där..
Bajset samlas i stora basänger..
De hade en byggnad som var avstängd på reningsverket... där ingen jobbade.. åh där va alltid folktomt... så jag tog en madrass.. ja.. en sån man har till solstolar..
sen klättra jag upp i tornet.. la madrassen på golvet.. OCH SOV.. efter varje frukostrast...
det ni..
Vad hade du gjort med fru kos trast?
Bara för skojs skull låste jag tråden. Tyckte det chattades väl mycket.
Sen låste jag upp den igen. :rodna:
Jag har jobbat på ett reningsverk en gång.. det luktade skit där..
Det finns 10000-tals (kanke ännu mer?) olika varelser, allas avföring luktar likadana... Gud saknar fantasi, tycker man...
Mitt bajs är iallafall finast och luktar godast. :tounge:
Och så bajsar du troligen en gång i veckan... Tack vare en tråd på FB så vet vi nu killar hur ofta ni tjejer egentligen bajsar.
Du saknar väl snopp?
Och så bajsar du troligen en gång i veckan... Tack vare en tråd på FB så vet vi nu killar hur ofta ni tjejer egentligen bajsar.
Du saknar väl snopp?
Ibland har jag snopp...ibland inte...oj nu kom den in igen...ojojoj.
Ibland har jag snopp...ibland inte...oj nu kom den in igen...ojojoj.
Det låter skumt du. Du menar väl inte bajskorven som du ibland klämmer ut va?
Jag tror inte att man kan urskilja korven från varandra, det blir säkert gegga i slutändan.
:o
Jag funderar på om det märks i reningsverket om det är jul, då människor bajsar mer. Om det märks om någon (läs: superjippi) bajsat en jättekorv? :fundera:
Jag har sällan bajskorvar. Jag kör mer på harskit-stuket. Plupp,plupp,plupp.
:)
cAPS LOCK
2008-07-02, 20:32
vA? hUR KOMMER SIG DETTA?
vA? hUR KOMMER SIG DETTA?
Jag vet inte. Jag är unik.
Nu blev jag orolig. Nu kommer ju ni springa på reningsverket och kolla in min bajs. Nu när jag outat den.
cAPS LOCK
2008-07-02, 22:34
nI ÄR LITE ÄCKLIGA. dET TYCKER IALLAFALL JAG.
Christer
2008-07-02, 22:37
Själv föredrar jag att benämna det hela "fekalier" eller "exkrementer". Lite stil måste man ju ha.
Jag har börjat kalla mina skitpluttar för Svimfärdig. En ny grej jag börjat med som känns jättebra.
Svimfärdig
2008-07-03, 05:44
Jag har börjat kalla mina skitpluttar för Svimfärdig. En ny grej jag börjat med som känns jättebra.
:o :| :tounge:
Nu blev jag orolig. Nu kommer ju ni springa på reningsverket och kolla in min bajs. Nu när jag outat den.
hihi...gör det... :kaffe:
Jag tror jag går ner till mitt reningsverk nu med detsamma, och hör om min senaste laddning kom fram som den skulle. Kanske kan man få en ankomststämpel.
Jag gillar just ordet bajskorv, och är inte lika pryd eller korrekt som Christer som vill kalla det för fekalier...
Var tar bajset vägen när man bor i Gbg?
Jag måste ringa dit och höra om det blivit något stopp eller så efter den bamsekorven jag la i morse.
Christer
2008-07-03, 18:00
Jag måste ringa dit och höra om det blivit något stopp eller så efter den bamsekorven jag la i morse.
Det går via avloppsrören till Stena Lines terminal i hamnen. Där paketeras det i aluminiumfolie, torkas och säljs som rökheroin i Majorna. Återvinning, helt enkelt.
Aj fan, man borde kanske flytta från Majorna pronto...
Christer
2008-07-08, 14:20
Aj fan, man borde kanske flytta från Majorna pronto...
Nja, du behöver ju inte köpa rökheroin just där.
Sven Hedin
2009-01-02, 15:39
Det mesta går nog till Ryaverken men en hel del kan säkert gå över kommungränsen till det i Kallebäck. Sen så finns det ett par mindre som nog inte är i drift längre. Ett av dessa ligger nere vid älven, ungefär mellan Klädkällaren och den där stora metallskroten, och ett annat ligger i Frölunda.
Christer
2009-05-12, 23:38
*Slumpbump*
Nåå Östen, köpt något rökheroin på sistone? Tänk på att knark ÄR bajs. :yes:
Sven Hedin
2015-02-24, 22:44
Sicken jävla koll jag hade på reningsverk. :cool:
Christer
2015-03-15, 20:49
Gastkramande, faktiskt! :rolleyes: