Visa fullständig version : Min granne är en kamelont
Det är sant. Ibland går det in en tjej och nästa gång kommer det ut en neger. Och en gång kom det ut en gammal tant. Vad är det för hemska genetiska expiriment dom håller på med? Bör jag tipsa AB?:innocent:
Det där får du undersöka närmare. Kanske redan ikväll. Prova gå in till grannen och se vad du kommer ut som...:D
Det där får du undersöka närmare. Kanske redan ikväll. Prova gå in till grannen och se vad du kommer ut som...:DVåga men tänk om jag kommer ut som Elvis?:kaffe:
Seså, ta nu en bild innan du går in och posta i tråden här på OBS.
Sedan går du in till grannen och postar bild efteråt...:innocent:
Seså, ta nu en bild innan du går in och posta i tråden här på OBS.
Sedan går du in till grannen och postar bild efteråt...:innocent:När jag flyttade in bodde det en liten skinntorr gubbe där. Samma namnskylt fortfarande konstigt nog. Gissar att han bara väntar på att fylla på frysen med mina sexiga och attraktiva gener i sin genbank. Och visst är Torsten fin men vem vill ha flera sådana ränna omkring på stan?:(
När jag flyttade in bodde det en liten skinntorr gubbe där. Samma namnskylt fortfarande konstigt nog. Gissar att han bara väntar på att fylla på frysen med mina sexiga och attraktiva gener i sin genbank. Och visst är Torsten fin men vem vill ha flera sådana ränna omkring på stan?:(
Då är nog min första gissning inte helt fel, jag tror att det är hemtjänsten som leker kamelont. :rolleyes:
Sven Hedin
2008-11-15, 01:08
Det är sant. Ibland går det in en tjej och nästa gång kommer det ut en neger. Och en gång kom det ut en gammal tant. Vad är det för hemska genetiska expiriment dom håller på med? Bör jag tipsa AB?:innocent:
Kanske bor du vägg i vägg med en könsklinik? Alla bättre såna där har säkert en bakdörr för folk som inte vill gå ut igenom väntrummet med alla sina nyutskrivna recept och pinsamma diagnoser. Det är säkert den dörren du ser i din uppgång, och hon den där tjejen var nog någon ur personalen. Tanten du såg hade nog varit där för sin halsgonorré och negern han hade antagligen fått bagg i grenen.
sås på slipsen
2008-11-15, 01:11
Kanske bor du vägg i vägg med en könsklinik? Alla bättre såna där har säkert en bakdörr för folk som inte vill gå ut igenom väntrummet med alla sina nyutskrivna recept och pinsamma diagnoser. Det är säkert den dörren du ser i din uppgång, och hon den där tjejen var nog någon ur personalen. Tanten du såg hade nog varit där för sin halsgonorré och negern han hade antagligen fått bagg i grenen.
Dr Hedin på veneeeriska kliniken har ställt diagnos. :yes:
Bagg i grenen, har det något med uppblåsbara får att göra? :unsure:
Sven Hedin
2008-11-15, 01:14
Tacka för det. :)
sås på slipsen
2008-11-15, 01:15
Tacka för det. :)
:puh:
Skönt att se att jämställdheten fungerar även i mer ovanliga förhållanden.
Om jag inte sovit nu hade jag postat. Men är det egentligen kört och det är den nya Torsten som postar? Visst börjar det lukta lite alien om Torsten? Varför vaknade jag med två navlar? Och varför skriver jag här? Skjut mig någon och rädda världen.:(
Asså, hon driver säkert en bordell, det är jag hundra på. De som ständigt går in och kommer ut, är hennes, hör å håpna, kunder... :yes: