Visa fullständig version : Frågor som besvaras av en annan.Fatta.
Hej.
Jag behöver en frågetråd fast inte vilken frågetråd som helst utan en där frågan ställs till en person men en annan ska svara.
Jag börjar.
Mröff: Vilken är din favoriträtt?
Ulvena ska svara.
:tihihi:
skumrask
2008-11-06, 17:31
Ulvena svarar att Mröffs favoriträtt är något orientaliskt, kanske kyckling med pilaffris. Eller cous-cous.
Ulvena svarar att Mröffs favoriträtt är Pitepalt.
Skumrask: Vad för sorts bil skulle du helst vilja äga.
Pippi svarar.
Skummis: Varför svarar du på andras frågor?
Svimmis skall svara.. :tihihi:
Både skummis och ulvena har rätt. Jag gillar libanesiskt och naturligtvis PALT.
Svimfärdig
2008-11-06, 17:59
Skummis tycker att han har all rätt att lägga sig i allt och alla. Så ere. Karln har ett tvång att uttrycka sina åsikter och tankar överallt så snart han är inloggad. En fin egenskap...om man gillar egoister. Och det gör ju jag. :p
Ulvena svarar att Mröffs favoriträtt är Pitepalt.
Skumrask: Vad för sorts bil skulle du helst vilja äga.
Pippi svarar.
Pippi svarar att Skumrask vill äga en Rolls Royce. En silvrig.
Sven Hedin: Vilken är din favoritlåt?
Torsten ska svara.
Svimfärdig
2008-11-06, 21:28
Sven Hedin ska svara på frågan: Vilket är Codys bästa sexminne?
Skumrask ska svara på frågan: Vilken diagnos skulle pippi få om hon gjorde en psykutredning?
Vilket är mitt bästa sexminne? Svimmis ska svara.
Vilken är Svennes favorit på julbordet? Mroeff ska svara.
Svimfärdig
2008-11-06, 21:45
Miriams bästa sexminne har jag all info om. Ingen LEK! Det var en solig dag i...vem fan bryr sig. Såhär gick det till. M var utklädd till en liten fransk servitris och in kommer en svartmuskig karlakarl. Det var en date för en massa år sen. Han sa inget utan klev bara in genom dörren...gick fram till denna porriga varelse, tog tag i henne bakifrån. Bet henne lite på halsen och drog upp kjolen med ena handen och greppade ett bröst med andra. Eftersom M inte hade trosor så var det bara att böja henne framåt över köksbordet och lirka in den. Han tog henne hårt och brutalt! Hon kom nog 3-4 gånger i snabb takt. Det var nog fan det bästa hon varit med om. Tyvärr höll inte förhållandet men det gör inget. Det minnet lever kvar starkt hos henne och hon brukar återvända till det när hon onanerar. Det är fan nästan att jag själv blir våt när jag tänker på deras heta sex... :skamsen:
Svenne gillar i princip allt som innehåller kött och är fett på julbordet. Grönsaker och annan "kaninmat" är inte lika populärt. Julskinka är lite för mager mat för Sven, däremot kan nog en fin rullsylta med viss kryddning slinka ner. Röror är populära. I Svens hushålle finns det nog en mängd olika majonäsfyllda röror med diverse skaldjur på bordet.
Efterrättsbordet är en favorit annars. Minst en två-tre alladinaskar åker ner. Likaså de gröna marmeladkulorna från Fazer.
När julbordet är genomgånget somnar Sven på soffan, och vaknar först morgonen därpå och börjar dagen med att öppna kylskåpet och äta rester.
Hur är svimmis i sängen?
Gabriel Knight skall svara.
Sven Hedin
2008-11-07, 00:38
Sven Hedin ska svara på frågan: Vilket är Codys bästa sexminne?
Codys bästa och starkaste sexminne är från en gång på ön Corfu då han hamnade i lag med en äldre kvinna.
Det var en kväll i juni när temperaturen hade stigit till outhärdliga femtiotre grader som den då bara tjugoåriga Cody steg in på den luftkonditionerade telefonstationen. Tanken var att för en näve Drachmer kunna ringa hem och be sina föräldrar om mera pengar, men ödet ville annorlunda och när samtalet var kopplat så fick han stiga in i ett sånt där bås som dom hade på den tiden.
När han vek upp dörren, det var en sån där med gångjärn på mitten, så fann han sig stå öga mot öga med den tidigare användaren av telefonen. Hon hade tydligen dröjt sig kvar och stod nu och slickade sig om munnen. Det var en stadig grekiska med skarpa drag, en kvinna som i mångt och mycket påminde om en knubbig Mararetha Krook, och Cody han tänkte att nu så var det nog äntligen dags...
Det tog inte många sekunder innan grekiskan hade dragit igen dörren bakom honom, och innan Cody hade förstått vad som hände så satt hon på knä framför honom. Det var det skönaste han varit med om och när hon med teckenspråk förklarade att hon ville avsluta det i tvåan så nekade han inte det heller. Hon var trång som synden och het som en vulkan och efter bara ett par sekunder så tömde han sig djupt inne i sin nyfunna partner.
Lika raskt som Codys knappförsedda gylf alldeles nyss hade åkt upp så var kvinnan borta. Han tittade på sin slaknade manlighet med en känsla av tillfredställelse och förnöjsamhet, och när han för att torka av det värsta sträckte sig efter efter kvinnans kvarlämnade kvitto så kunde han läsa Ελληνική Ελ Δημοκρατία, som ju för oss andra som förstår grekiska betyder ungefär; Thank you for your call, Mister Papadopoulus...
Svimfärdig
2008-11-07, 00:41
Hahahahaha underbart. :heart:
skumrask
2008-11-07, 05:20
Det här var osedvanligt korkad tråd, även för att vara obsklassen.
Totalt färglös historia dessutom.
kunde han läsa Ελληνική Ελ Δημοκρατία, som ju för oss andra som förstår grekiska betyder ungefär; Thank you for your call, Mister Papadopoulus...
Jo just det! :lol:
Svimfärdig
2008-11-07, 10:10
Det här var osedvanligt korkad tråd, även för att vara obsklassen.
Totalt färglös historia dessutom.
Men vad du är tråkig då. :unsure: Vad roar herrn?
Jag väntar ju på min diagnos! Hallå! Ge mig den för fan. :pippi:
skumrask
2008-11-07, 11:18
Men vad du är tråkig då. :unsure: Vad roar herrn?
Jag var på osedvanligt dåligt humör, efter att blivit väckt mitt i natten och tvingad att sätta mig i en taxi. Sedan blev min mobil krossad också.
Svimfärdig
2008-11-07, 11:23
Jag var på osedvanligt dåligt humör, efter att blivit väckt mitt i natten och tvingad att sätta mig i en taxi. Sedan blev min mobil krossad också.
Du är förlåten. Hmm trist med mobilen. Sömn kan man ta igen men trasig mobil är värre. :|
skumrask
2008-11-07, 11:24
Jag väntar ju på min diagnos! Hallå! Ge mig den för fan. :pippi:
Du har ej fullständigt gymnasiebetyg.
Du hade svårt att sitta still i skolan. Du blev lätt uttråkad av skoluppgifter som du fann tråkiga och under din förmåga.
Du hade rätt tidig sexualdebut.
Du har haft många olika typer av jobb, en del i vårdyrken.
Du har 1-2 barn, du är inte vän med fadern direkt.
Du har rökt men gör det inte längre. Kanske snusar du?
Du har ställt upp på privata nakenbilder.
Hur är svimmis i sängen?
Det vill jag också veta... :skamsen:
Codys bästa och starkaste sexminne
Han... öh, asså, minnet menar jag, ehrm, var stark som faen...öh. :evilgrin39:
Det vill jag också veta...:skamsen:
Du bad om det...jag överlämnar frågan till dig att besvara...shoot! :D
Hmm, sex med svimmis... :innocent:
Man borde nästa nämna gräs i sammanhanget, eftersom there's no sex like grässex. Vi pratar om långsamt, utdraget sex som driver en till vansinne, särskilt en hett puma som svimmis. Hon är undergiven och dominant på samma gång. Precis när hon ber om att suga av dig en gång till så delar hon dig en örfil, och ger order om att slicka henne i röven samtidigt.
Vad gör man? Jo, man lyder. Ordet "slampa" betyder "jag dyrkar dig gudinna" för henne. Ibland kan man inte bestämma sig om man ska pattknulla, rövknulla, bli avsugen, eller bli rövknullad själv...
Och precis när man tror att man nu är klar, och ska kramas och mysa så känner man ett finger i röven. Och så börjar man om igen... Och igen. och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. Och igen. :tihihi:
Sven Hedin
2008-11-07, 17:37
Mroeff: Har du någonsin umgåtts med tankar på att inta ungefär hälften av din föda rektalt?
Östen får svara på det.
Tack Sven, nu kommer vi bringa reda i denna viktiga fråga en gång för alla. :D
den_delade_smurfen
2008-11-07, 18:47
Skumrask: Beskriv din största framgång.
Koolaid svarar på frågan.
skumrask
2008-11-07, 19:47
Skumrask: Beskriv din största framgång.
Koolaid svarar på frågan.
Skulle inte tro det. Men bra sätt att döda tråden.
Sven Hedin
2008-11-08, 10:18
Åh vilken kul tråd! Jag tar en till medans vi väntar på att Östen skall dyka upp:
Svimfärdig: Du skall ut och åka nattåg med Pippi. Ni har naturligtvis en egen sovkupé och plötsligt så vill du...ha henne. Ungefär hur går du till väga?
Cody bör veta hur det skall gå till.
Sven Hedin: Du har fått tag i en dykarklocka i metall från förra seklet och får lite snuskiga fantasier kring denna. Vem tar du med dig i klockan och vad händer.
Pippi får svara på frågan.
Mroeff du har träffat världens underbaraste man svaret på alla dina drömmar han vill göra dig men barn och gifta sig med dig omedelbart.
Du känner att detta är rätt på alla plan intellektuellt sexuellt och ekonomiskt.
Men han vill att ni ska bo i hans stora fina hus utanför Töre 5 mil till närmaste affär och det finns inte heller bredband mobilen har dålig täckning och er närmaste granne är en djupt troende laestadian familj med 13 barn.
Din stora kärlek är författare och säger sig behöva friden där uppe hur gör du?
Ulvena får svara.
Sven Hedin: Du har fått tag i en dykarklocka i metall från förra seklet och får lite snuskiga fantasier kring denna. Vem tar du med dig i klockan och vad händer.
Pippi får svara på frågan.
Iomed att Sven hittade den en vacker morgon när han letade snäckor på stranden så var ju den kvinnliga badvakten där. Frun var hemma med tjuriga barn och Sven ville vara för sig själv en liten stund. Han började med att spankulera runt dykarklockan lite och se intresserad ut samtidigt som han kliade sig fundersamt på hakan.
Klonkade på den lite med en pinne för att höra om det var nån tuff resonans. Detta lockade ju givetvis till sig badvakten (vilket den sluge Sven redan räknat ut).
- Du kan la krypa in där, säger Sven.
Vilket hon gör.
Sven: Skrik något.
Badvakten: iiiiiiih
Sven: Äh jag får komma in och hjälpa till.
Så bökar han sig in. Trångt som en marknad på Kviberg blev det så Sven måste lägga händerna på Badvaktens boppar. Hahaha hon vill det!
Han får ju alltid till det den där Sven. Sen smeker han henne till extas. Sen kryper han ut. Och går hem.
Sven Hedin
2008-11-08, 11:20
Jag är så fylld av...någonting så jag vet inte till mig... Vilken story! :notworthy:
Imponerande Pippi. :notworthy:
Jag ger mig sjutton på att Sven genast tar bilen för att leta upp en dykarklocka.
Torsten: Du har varit och inhandlat en ny datapryl. När du kommer hem ser du att försäljaren packat ner en vibrator i påsen (som du inte har betalat för). Hur tolkar du det och vad gör du?
Miriam får svara.
Sven Hedin
2008-11-08, 11:35
Ulvena: När du kommer hem från gymmet så står Ulven och pratar i telefon. När han har lagt på luren så kliar han sig på hakan och förklarar att han just har tackat ja till ett swinger-party i Upplands Väsby. Det är en dryg vecka kvar och dina förväntningar stegras för varje dag som går, men sånt där kräver ju både mentala och praktiska förberedelser... Hur ser det kommande programmet ut?
Mroeff får svara.
Eftersom ett träningsprogram skall läggas upp tar Ulvena genast upp telefonen och ringer PTM. Hon berättar om projektet hon vill att han skall leda, och han tackar med glädje ja.
PTM har nämligen under en längre tid smygtittat på Ulvenas rumpa som blir mer och mer vältränad. Ibland brukar han ta på den. Han säger att det är för att hon skall få en bra ställning så hon slipper skador. Det är det inte dock, utan när Ulvena åkt hem så går han in på sitt lilla kontor och drömmer om allt han vill göra med den rumpan, eller hela Ulvena närmare bestämt. Han brukar ha eftermiddagen fri från övriga uppdrag för att ge sig tid att drömma, utbildad i sk. mindfulness som han är.
Ulvena åker målmedvetet till PTM och programmet sätter igång. Först är det mental träning där Ulvena skall visualisera sig vara med en annan man än Ulven. PTM ser hur Ulvena blir lite blossande röd på kinderna. Det verkar gå hem tänker PTM. Han har ju tidigare introducerat Mindfulness och att stanna kvar i nuet för henne. Och han är den ende som är där nu. PTM är en muskelkille, men faktiskt riktigt smart trots det.
Sedan är det dags för mer konkreta övningar. Eftersom Ulvena är en lite romantisk typ, och det har PTM räknat ut, så mjukstartar programmet med att hångla. "Professionellt" tar PTM på sig den andra rollen.
När de tus läppar möts säger det PANG, och de fortsätter att kyssas på gymmet. Sedan brottar de ner varandra bredvid träningsbollen, och fortsätter att hångla. Utan att bry sig det minsta om vad alla andra i gymmet tycker. Vad som sedan händer, när de går inte på PTMs kontor vet ingen.
Det vet däremot jag, men det säger jag inte.
Ulven får ställa in swingerspartyt i Upplands Väsby. För Ulvena har börjat "swinga" på egen hand med PTM. Träningskostnaderna minskar, för de får hon gratis och hur ofta hon vill. Det tycker Ulvena är att slå två flugor i en smäll, för då kan hon handla en massa andra saker för de pengarna.
Mroeff: Har du någonsin umgåtts med tankar på att inta ungefär hälften av din föda rektalt?
Östen får svara på det.
Det tror jag nog, hon verkar ju vara rätt analfixerad åtminstone. Flytande föda borde man väl kunna få ut lite näring ur om man intar den bakvägen :)
Är det någon som testat att ta en fylla den vägen med spritindränkt tampong?
Sven Hedin
2008-11-08, 12:21
Gullan: Du har beslutat dig för att besöka Old Style Weekend i Uddevalla nästa höst. Du är lite orolig för att inte smälta in så för att vara på den säkra sidan så köper du inte bara en 750-sida utan du tänker låta tatuera dina underarmar... och skaffa en del piercing. Vad väljer du för klassiska motiv och kommer det att bli någonting intimt?
Fortune får svara.
Gullan: Du har beslutat dig för att besöka Old Style Weekend i Uddevalla nästa höst. Du är lite orolig för att inte smälta in så för att vara på den säkra sidan så köper du inte bara en 750-sida utan du tänker låta tatuera dina underarmar... och skaffa en del piercing. Vad väljer du för klassiska motiv och kommer det att bli någonting intimt?
Fortune får svara.
Självklart blir det en tatuering som är ett självporträtt, nånting i stil med den här:
http://image32.webshots.com/33/3/18/72/246931872EsvkTP_ph.jpg
Alla piercingar blir intimpiercingar, så att dom bara känns.
Svimfärdig
2008-11-08, 14:13
Hahaha ett gäng våta drömmar! :whistle:
Ser ingen bild Fortune, var tog den vägen?
Vem ska svara då ditt pucko? Någon annan svarar http://img.photobucket.com/albums/v111/ruskigbuss/emoticons/fighting25.gif
Mröff svarar på denna :)
Svimfärdig
2008-11-08, 15:43
Vem ska svara då ditt pucko? Någon annan svarar http://img.photobucket.com/albums/v111/ruskigbuss/emoticons/fighting25.gif
Mröff svarar på denna :)
Ja, hmm helst Fortune själv eftersom jag körde en OT där ba... JAG FÅR DET! :skamsen: Vill ju se bilden. Men ja, man kan göra det som du gör det med. Be nån annan svara vart bilden är och vem som ska svara på det i sin tur... Fuck nu är jag ju helt yr och svimfärdig!
Det kan man undra, provar igen:
http://i10.photobucket.com/albums/a132/Nette40/246931872EsvkTP_ph.jpg
Imponerande Pippi. :notworthy:
Jag ger mig sjutton på att Sven genast tar bilen för att leta upp en dykarklocka.
Torsten: Du har varit och inhandlat en ny datapryl. När du kommer hem ser du att försäljaren packat ner en vibrator i påsen (som du inte har betalat för). Hur tolkar du det och vad gör du?
Miriam får svara.
Först blir Torsten arg och tänker att försäljaren tror att han är bög.
Men sen kommer Torsten i håg att den kvinnliga försäljaren tittade på honom på ett särskilt sätt och Torsten inser att hon menade att Torsten skulle använde den på henne.
Torsten går tillbaka till butiken och säger till kvinnan du glömde skicka med batterier.
Hon går och hämtar ett 4-pack aa batterier.
Torsten säger djärvt ta med dom hem till mig i kväll så bjuder jag på mat.
Det blev en lyckad kväll som följdes av fler.