handdator

Visa fullständig version : Irritationsobjekt på teven.

Mröff
2008-11-03, 19:32
Nu är jag skitirriterad på Josefine Sundström i Stjärnor på is. :tunga:

Maken till att ta ett plojprogram på för stort allvar, leka isprinsessa vid hög ålder och att inneha noll självdistans.

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/dynamic/00772/01s06-josefine-15_j_772208b.jpg

Svimfärdig
2008-11-03, 22:17
Ensam fittmamma söker. Den där lilla jävla...mörka med skallen på bröstkorgen. Eller nästan iaf.
Hmm ja fan finns en massa jag stör mig på men jag tittar inte på skiten. :)
Lagom less på den mesta skit som kommer nu. Vad fan är "Stor i Japan" för skit? Och "Hål i väggen"? "Singing Bee"? HAAAAAAAAAATA!
Åååh så mycket skiiiiiiiiiiiiiiiiit!

:mad::unsure::yawn:

Fortune
2008-11-03, 23:53
H*n var smart den där som kom på avstängningsknappen. :kaffe:

Östen
2008-11-04, 00:32
"Hål i väggen" Det låter nästan som det skulle kunna vara nån scen ur en p-rulle :unsure:

Sven Hedin
2008-11-04, 00:34
Dom har såna uppe i böglabyrinten på Wandas.

Svimfärdig
2008-11-04, 16:31
H*n var smart den där som kom på avstängningsknappen. :kaffe:
:tunga:

Mröff
2008-11-04, 18:37
Vem har sagt att det inte är skoj att irritera sig på folk på teve. Jag skulle vilja påstå att det är ett stort nöje.

Svimfärdig
2008-11-04, 23:19
Vem har sagt att det inte är skoj att irritera sig på folk på teve. Jag skulle vilja påstå att det är ett stort nöje.
Faktiskt. Skulle just säga det. "Fan vad ska man DÅ störa sig på om inte TV:n?" :D
Perfekt när man har PMS. Mycket bättre än att pissa ner nån man känner eller sura på någon som inte förtjänar det. Eller när man bara vill gnälla av sig. Me like.
Inte sällan TV:n får sig en skopa... MOGET! Nej men förjävla skönt.

Mröff
2008-11-04, 23:57
För närvarande är jag irriterad på alla vinjetter som tevekanalerna konstruerat till det amerikanska presidentvalet.
Softat, vita huset, amerikanska flaggor och ankare med namn som vänder sig mot kameran.

Hallåååååååå....Claes Elfsberg som stoltserar i en vinjett som tagen ur en såpa typ Dallas.:rolleyes:

Fortune
2008-11-05, 00:52
:tunga:

:peka:

Fortune
2008-11-05, 00:53

Kanske jag borde testa någon gång, istället för att stänga av eller byta kanal? :hmm:

Fortune
2008-11-05, 00:54
Faktiskt. Skulle just säga det. "Fan vad ska man DÅ störa sig på om inte TV:n?" :D
Perfekt när man har PMS. Mycket bättre än att pissa ner nån man känner eller sura på någon som inte förtjänar det. Eller när man bara vill gnälla av sig. Me like.
Inte sällan TV:n får sig en skopa... MOGET! Nej men förjävla skönt.

Ahhh! DÄR kom förklaringen, jag har ju ingen PMS. Jag väntar med att irriterar mig på TV-programmen tills jag blir klimakteriekärring. :yawn:

Svimfärdig
2008-11-05, 01:21
Kanske jag borde testa någon gång, istället för att stänga av eller byta kanal? :hmm:
Du är vuxen...bara det som är "felet". :)

Ahhh! DÄR kom förklaringen, jag har ju ingen PMS. Jag väntar med att irriterar mig på TV-programmen tills jag blir klimakteriekärring. :yawn:
Iaf EN förklaring. Fan irriterar du dig på då? :unsure: Och rätt att vänta iofs, ovärt att sitta och vara irriterad bara för att.

Fortune
2008-11-05, 07:56
Du är vuxen...bara det som är "felet". :)

Ameh!! Kul att få uppkört såhär direkt på mogonen. :tunga: :cry:

Iaf EN förklaring. Fan irriterar du dig på då? :unsure: Och rätt att vänta iofs, ovärt att sitta och vara irriterad bara för att.[/quote]
Inte så mycket faktiskt. Jag inväntar klimakteriekossestadiet, då ska jag irritera mig på ALLT! :kaffe:

Mröff
2008-11-17, 21:58
Suck...fotbollsgala på fyran...:trist:

CodeMAN
2008-11-17, 22:00
Suck...fotbollsgala på fyran...:trist:
Du måste skaffa dig fler kanaler, så att det blir fler objekt att bli irriterad på.

Eller skaffa en DVD-apparat. Fotbollsgala suger hästsvans.

Mröff
2008-11-17, 22:01
Jag inser att fyra kanaler begränsar mig, när det gäller att irritera sig...:(

Sven Hedin
2008-11-17, 22:12
Jag har säkert trettiofem kanaler och det är ändå bara skit. Så länge det inte finns Discovery, och det gör det inte hos mig, så är det bara skräp. Du hade inte ens tyckt om vuxenprogrammen.

CodeMAN
2008-11-17, 22:14
Discovery är astrevlig. Jag blir aldrig irriterad på något som de visar, inte ens reklampauserna, då de är mycket kortare hos Discovery än någon annan kanal.

Sven Hedin
2008-11-17, 22:20
Discovery is the shit! :)

Kickan
2008-11-17, 22:25
Jag och ungarna skrattar oss harmynta åt "hål i väggen". :skamsen:

Och Josefine Sundström är den enda kvarvarande kvinnan i "stjärnor på is", och hon är BÄST.

Fler åsikter? :pippi:

Mröff
2008-11-17, 22:26
Discovery är en gubbkanal...:tihihi:

Jag får knottor på huden av obehag när jag ser Josefin Sundström, därför ser jag inte på stjärnor på is längre.

Svimfärdig
2008-11-17, 22:27

Jag får knottor på huden av obehag när jag ser Josefin Sundström, därför ser jag inte på stjärnor på is längre.
Då är jag med gubbe. :(

Stjärnor på is och Hål i huv...väggen är verkligen skit. SKIT SA JAG!

Kickan
2008-11-17, 22:30
SKIT SA JAG!Jaa :veryhappy:

CodeMAN
2008-11-17, 22:33
Skulle det kännas bättre om jag säger att jag dricker te och käkar mandelkubb samtidigt som jag tittar på Discovery?

Svimfärdig
2008-11-17, 22:33
Skulle det kännas bättre om jag säger att jag dricker te och käkar mandelkubb samtidigt som jag tittar på Discovery?
HAHAHAHA!

Kickan
2008-11-17, 22:34
Jag har Discovery och kan rapportera att det bara är skit.

Svimfärdig
2008-11-17, 22:35
Sa du SKIT? :w00t:

CodeMAN
2008-11-17, 22:35
Du är ju ingen gubbe, din reaktion är naturlig. Vad föredrar du att titta på annars då?

sås på slipsen
2008-11-17, 22:38

I helvete heller. Mythbusters rockar! http://i19.photobucket.com/albums/b200/slipsen/flinos/punk.gif

Svimfärdig
2008-11-17, 22:40
I helvete heller. Mythbusters rockar! http://i19.photobucket.com/albums/b200/slipsen/flinos/punk.gif
Ja! Overhauling med. Miami Ink (iaf se färdiga tats, hatar deras jävla stories).

Kickan
2008-11-17, 22:42
Vad föredrar du att titta på annars då?
Hål i väggen, 2½ män, Stilpoliserna, Stjärnor på is. Åsså vädret :).

Men jag kan knappt titta på Sjärnor på is heller, för jag irriterar mig nåt så inihelvete på programledarparet Gynnings och Bergs otrolig "fiffiga" idé att kalla varandra för efternamen, hela tiden, hela tiden.... Antar att det skall visa lite fräsch manlig bonding fast mellan tjejer, men det blev dumt redan efter 10 ggr.

Sven Hedin
2008-11-17, 22:45

Så där brukade jag också göra när jag fortfarande hade denna gudagåva till kanal. Nuförtiden så blir det i bästa fall lasagne framför National Geographic, eller som värst; billigt plockgodis från Willys framför ett budgetprogram om flygolyckor i Mexico.

Mröff
2008-11-17, 22:47
Nu var det ett tag sedan jag hade discovery, men det som gick att titta på då var ett program om gigantiska maskiner, som jättestora truckar och hangarfartyg...

Sven Hedin
2008-11-17, 22:50
Ha! Det har jag fortfarande. Det går på National Geographic och häromdan så handlade det om fabriken där John Deere bygger skördetröskor.

Mröff
2008-11-17, 23:02
Ha! Det har jag fortfarande. Det går på National Geographic och häromdan så handlade det om fabriken där John Deere bygger skördetröskor.

Men National Geographic är ju ytterligare en kanal jag inte har...:tunga:

Miriam
2008-11-17, 23:03
Nu var det ett tag sedan jag hade discovery, men det som gick att titta på då var ett program om gigantiska maskiner, som jättestora truckar och hangarfartyg...

Men du Mröff på barnkanalen finns det ett program för dig.
Jag såg att du även kan köpa dig en dvd.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=70030&lid=puff_1015341&lpos=extra_0 (http://www.obsklassen.se/redirector.php?http%3A%2F%2Fsvt.se%2Fsvt%2Fjsp%2FC rosslink.jsp%3Fd%3D70030%26lid%3Dpuff_1015341%26lp os%3Dextra_0)

Mröff
2008-11-17, 23:04
Del 4. - handlar om en dumper som kan lastas med 25 ton grus och sten. :w00t:

En sådan har jag kört....

De har extrapris på dvd:n.....tjoho.

Miriam
2008-11-17, 23:07
Det är ett skitspännande avsnitt kan jag tala om.
Jag är mamma jag har sett alla avsnitt flera gånger.

Mröff
:D

Jag känner en stor samhörighet med dig Miriam...

sås på slipsen
Del 4. - handlar om en dumper som kan lastas med 25 ton grus och sten. :w00t:

En sådan har jag kört....

De har extrapris på dvd:n.....tjoho.

Va? Har du?! :w00t:

*imponerad*

Mröff
2008-11-17, 23:08
Va? Har du?! :w00t:

*imponerad*

Ja, på en möhippa.
Då händer det grejer...

Fick köra grävskopa också. Vi tävlade i olika grenar..

http://www.syllerstorpett.com/index.html

sås på slipsen
2008-11-17, 23:21
Ja, på en möhippa.
Då händer det grejer...

Fick köra grävskopa också. Vi tävlade i olika grenar..

http://www.syllerstorpett.com/index.html (http://www.obsklassen.se/redirector.php?http%3A%2F%2Fwww.syllerstorpett.com %2Findex.html)

Trevligt.
Tänk om svensexorna var lika manliga. :mad:

Christer
2008-11-17, 23:29
Helvete, en skurk mördade ihjäl CSI Brown i aftonens avsnitt. Sådant irriterar mig.. :(

CodeMAN
2008-11-17, 23:30
Helvete, en skurk mördade ihjäl CSI Brown i aftonens avsnitt. Sådant irriterar mig.. :(
Är han död? I förra avsnittet verkade det som om det inte var helt säkert.

Christer
2008-11-17, 23:32
Är han död? I förra avsnittet verkade det som om det inte var helt säkert.
Dom begravde honom i kvällens avsnitt, så jag hoppas att han var död då, iallafall. :(

Mröff
2008-11-20, 17:09
Nu har jag tom fått vara irriterade på den amerikanska kanalen abc, eftersom de ställt in avsnitt av min favoritserie Dirty Sexy Money. Den simpla och icket godtagbara ursäkten är att det varit presidentval. Tycker jag inte är mycket till ursäkt.

Men men....nu är senaste avsnittet ute för nedladdning...:w00t:

Mröff
2008-12-30, 00:47
Nu är jag upprörd igen.

Såg just på sändningen av Volvo Ocean Race. En sådan tävling måste kosta multum, och hur fan har bilfabrikören råd när de är nedläggningshotade.

Ericsson har också med flera båtar.

Upprörande...:mad:

Gullan
2008-12-30, 09:41
Nu är jag upprörd igen.

Såg just på sändningen av Volvo Ocean Race. En sådan tävling måste kosta multum, och hur fan har bilfabrikören råd när de är nedläggningshotade.

Ericsson har också med flera båtar.

Upprörande...:mad:

Det brukar handla om att det är olika konton och alltså olika budgetar. Samma sak som när kommunalråd och höga chefer lyfter sanslösa löner (för att inte tala om deras pensioner...) och det inte finns pengar till böcker åt skolbarnen.

Östen
2008-12-30, 23:59
Jag stör mig på att meteorologerna inte längre använder pekpinnar när de presenterar väder. Ibland så täcker ju händer och rockärmar halva Götaland. Allt var tydligen bättre på Åsa Bodens tid :(

Kickan
2009-01-29, 09:48
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4285328.ab (http://www.obsklassen.se/redirector.php?http%3A%2F%2Fwww.aftonbladet.se%2Fn yheter%2Farticle4285328.ab)

Ett par som var med i Lyxfällan, har skulderna kvar (:o :o) efter programmet, trots att deras kreditkort klipptes.

Stackars stackars dem... vilken chock. Artikeln visar klart och tydligt att det varit bättre de fortsatt som förut. Då hade de åtminstone kunnat glädja sig åt nya prylar som trillar in, som tröst i bedrövelsen.

Sven Hedin
2009-01-29, 11:19
Jag ögnade igenom den där artikeln och såg att idiotjäveln hade varit och köpt lite klockor för 22000:- precis innan killarna från Skuldfällan kom dit. Hon tjejen var säkert inte utan skuld (haha) men det måste vara skönt att äntligen vara av med den där snubben.

Kickan
2009-01-29, 11:48
Det var tjejen som köpt klockorna och som var förbannad för att de sålt dem. Men skitsamma. Sickna puckon. De verkar ha trott att programmet skulle fixa till så att de hade pengar att fortsätta sin konsumtion.

Sven Hedin
2009-01-29, 13:49
Aha! Han måtte vara glad att vara av med henne. Kretiner!

Sven Hedin
2015-02-22, 17:30
Jag irriterar mig på den där äckliga människan som gör reklam för Vanish, hon vars make också tränar och alltså smutsar ner sina kläder hela tiden. Hon är skitvidrig men slår ändå inte den som var innan. Hon som "även i fortsättningen tänkte ha vita kläder på barnen" eftersom det såg... fräscht ut. :tunga:

Kickan
2015-07-18, 07:38
Jag irriterar mig på den där äckliga människan som gör reklam för Vanish, hon vars make också tränar och alltså smutsar ner sina kläder hela tiden. Hon är skitvidrig men slår ändå inte den som var innan. Hon som "även i fortsättningen tänkte ha vita kläder på barnen" eftersom det såg... fräscht ut. :tunga:
Kunde hon inte bajsa ner sig ordentligt en gång åtminstone?
Så folk får lite realistiska fläcktips.

<...>presenterar väder. Ibland så täcker ju händer och rockärmar halva Götaland.
Så är det. Nu har de även utvecklat vanan att luta sig fram över kartan (som tydligen inte finns :unsure: ) och liksom göra simtag för att täcka både Danmark och Göteborg. Alltmedan de sneglar mot textpromptern som en drunknande.

Vädret är också skit för övrigt. :(

Östen
2015-07-25, 20:31
Ja fy sjutton för vädret. Igår jag tvungen att ta mig glesbygdskavajen när det var dags för kvällsgrogg och cigarill på altanen och idag var det så regnigt att det inte blev någon cigarill alls :(

På hemväg från Borås idag sen eftermiddag visade för övrigt termometern i bilen elva grader...