Visa fullständig version : Lycka är..
skumrask
2008-10-14, 12:40
En katt på magen
skumrask
2008-10-14, 12:41
Ett snabbt bredband
(ni fattar)
att hundvakten knäpper på sin mobiltelefon.
att gå med en vän längs vattnet, i ett soligt Stockholm
ett barn på magen
ett fittforum
Pomperipossa
2008-10-14, 19:39
...ett vamt mål mat
Storpotäten
2008-10-14, 23:24
att knulla sin sambo i provhytten på Lindex bara för att man blev kåt...
var det någon som kom på er? :unsure:
Sven Hedin
2008-10-14, 23:48
att knulla sin sambo i provhytten på Lindex bara för att man blev kåt...
Varför prövade du kläder på Lindex? :unsure:
Svimfärdig
2008-10-15, 02:01
...att orka leva EN dag till. Varje dag. Helst.
Blir lite I-landsproblem över triviala Lyckan är nu, Svimmis. :( Men jag är rätt glad över en ledig dag mitt i veckan.
Storpotäten
2008-10-15, 10:14
nej .. ingen kom på oss
hahah Sven ! vart brukar du gå för att prova stayups :D
skumrask
2008-10-15, 12:44
Att vakna upp efter en blöt kväll och ha plånböcker, nycklar och mobil intakt.
Svimfärdig
2008-10-16, 21:32
Blir lite I-landsproblem över triviala Lyckan är nu, Svimmis. :( Men jag är rätt glad över en ledig dag mitt i veckan.
Ledig mitt i veckan är alla väl förunnat. Och jag var väl låg när jag svarade. Tror att jag skrivit för mycket lågt skit (när jag väl skrivit...på div. ställen) för att NÅN ska tro på att jag vill leva...så jag ska passa på att lugna alla. Jag MÅR ok. Klarar motgångar. Är bara jääävligt tråkig just nu.
Blir mer knulla och könsord när jag masat mig ur svackan och blivit av med min underbara PMS som började idag och den här gången vill den inte vara nådig.
F.ö så är väl lycka att nån jävla kukskalle avbokar sin satans besiktningstid så att jag kan få en i morron! Dom går åt som smör i en varm bastu. :tunga:
En dubbel dos dulcolax när man är riktigt förstoppad.
skumrask
2009-02-05, 14:51
Att vakna i en främmande lägenhet och det finns juice i kylskåpet, internet, samt en trevlig lapp på köksbordet.
(Och en massa trevliga böcker, samt två dagstidningar. GP och Bohusläningen (?))
Lycka är ett eget
http://img13.imageshack.us/img13/2438/amningja2.jpg
Sven Hedin
2009-02-05, 19:54
Fan så rätt du har! Ett sånt vill jag också ha. :)
Fan så rätt du har! Ett sånt vill jag också ha. :)
Detta finns på Kungsmässan där pippi var idag. Imorgon åker vi dit, du och jag Sven.
Sven Hedin
2009-02-05, 21:56
Ja det gör vi.
Vem skall amma?..:tihihi:
Sven Hedin
2009-02-05, 23:18
Det tänkte jag inte på... Men det kanske redan sitter nån där så att man kan glida in bakom ett nummer av Vi föräldrar eller Allt om bröllop? :unsure:
Lycka är ...
...att få ett gratisex av en tidning som heter Familjeliv trots att man inte har familj..:D
Lycka är ...
...att få ett gratisex av en tidning som heter Familjeliv trots att man inte har familj..:D
Grattis! Passa på att glädja dig åt det. Jag får prenumerationserbjudanden* på Hemmets Journal! :tunga: Undrar just vad de vill säga med det? Jag har mina aningar... :mad:
* personliga! Såna det står Till: Lotta Forsberg.
Kära Lotta, bla bla bla...
"grati-sex"? :unsure:
Lycka är att kursen når säljlimit precis innan stängningsdags, och sen dyker som en sten de efterföljande dagarna.
(ja, jag har varit stadd vid extremt dålig kassa men nu leker livet igen :veryhappy: )
TS har så rätt. Lycka är en katt på magen.
Kickan har också rätt. Tänk om man skulle ge sig på day trading?
Christer
2015-03-15, 22:05
Katter är håriga och rivs. Sedan är de förvisso rätt så söta, men det kompenserar inte att de hårar och rivs.
Men day trading låter kul! Jag ska prova att köpa lite Framfab och Fermenta. Från botten finns bara en väg... :)
Katter är håriga och rivs. Sedan är de förvisso rätt så söta, men det kompenserar inte att de hårar och rivs.
Men day trading låter kul! Jag ska prova att köpa lite Framfab och Fermenta. Från botten finns bra en väg... :)
Lycka till. :)
Mina gamblingsaktier är Oasmia. Titta på dem istället. Och det är ett riktigt tips.
Sven Hedin
2015-03-18, 19:50
Haha, jag läste "gambiaaktier" :D
Haha, jag läste "gambiaaktier" :D
Motsvarar det nigeriabrev fast på börsen?
Hoppsan! http://www.gambiagrupperna.org/skank-din-aktieutdelning-skattefritt
Christer
2015-03-26, 22:42
Jag vill gärna köpa aktier i Hobbex. Går det, tror ni? :unsure:
Sven Hedin
2015-04-06, 20:08
Kanske att det finns från ScanTrend att komma över? :unsure:
Christer
2015-04-06, 20:09
Kanske att det finns från ScanTrend att komma över? :unsure:
ScanTrend är ju aldrig fel! Särskilt inte överraskningslådan med duvor i alabaster! :)