Visa fullständig version : Låtar ni hatar.
Jag slölyssnar mycket på radio och det finns en låtjävel som jag håller på att kräkas av, de spelar den minst en gång i timmen och gör mig galen.
Låten är "I kiss the girl" (tror jag den heter, orkar aldrig lyssna på presentationerna).
Så har ni några hat-låtar?
"I kissed a girl and I liked it"... nanana na na.. :innocent:
Jag hatar denna:
He82NBjJqf8
Sven Hedin
2008-09-21, 17:33
Japp... det gör det, och det är främst två stycken, nämligen Isn't she lovely och I just called to say I love you med Stevie Wonder. Det är ÄCKLIGA låtar som jag avskyr!
I princip alla låtar där halva texten består av "baby baby" och Tomas Di Leva hör inte heller till favoriterna.
Japp... det gör det, och det är främst två stycken, nämligen Isn't she lovely och I just called to say I love you med Stevie Wonder. Det är ÄCKLIGA låtar som jag avskyr!
Där håller jag med dig fullständigt vidriga äckliga låtar är det.
Sen hatar jag av princip alla låtar som använder sig av barnkörer.
"We are the world" (heter den så) är också en fullständigt vidrig låt.
I princip alla låtar där halva texten består av "baby baby" och Tomas Di Leva hör inte heller till favoriterna.
Jag gillar Di Leva ska och titta på honom 18 oktober.
Sven Hedin
2008-09-21, 17:42
"We are the world" (heter den så) är också en fullständigt vidrig låt.
:blä:
Ni måste illustrera med youtubelänkar så att vi som inte har en aning om vad det är för äckellåtar också får veta. Hej Hej Monica är vomeringsmaterial.
SkcaYzSUsC4
Alltså, jag hade tänkt att posta Aquas "Barbie Girl", men jag råkade(!) se hela klippet utan att agera särskilt mycket... Vad händer med mig? :(
pxn567bHny8
Den är ju kul! :D Du insåg nog det. Det var vad som hände. :kaffe:
Det här en låt och artist som jag vill och borde hata. Men jag lyckas inte...:|
wE7vdlY0dYA
Jag lyckades. Det var skitlätt. :proud:
Jag lovar, jag fuskade inte. Har aldrig hört tidigare, vet varken vad låten eller sångaren heter.
elbastardo
2008-09-21, 20:43
Nu är jag inte riktigt med i logiken - skall vi sitta här och göra reklam för låtar vi hatar? Vafalls?
Varför ens lägga ner känslor på något man inte gillar? (Hat är ett väldigt, väldigt starkt ord som jag inte gärna blandar in när det gäller så triviala saker som musik. Men det är jag det.)
Jag ogillar typ allt som spelas på radio.
Även fast jag har en bred musiksmak.
Fast 70-talsrock piskar allt :peka:
Svimfärdig
2008-11-22, 23:45
Låten är "I kiss the girl" (tror jag den heter, orkar aldrig lyssna på presentationerna).
Så har ni några hat-låtar?
Den nynnade och småsjöng gudsonen på i dag. :(
Jag pallar inte ens lista alla låtar jag hatar eller inte tål. Skiter i att lyssna på det bara. Lyssnar inte på radio och tittar inte på ZTV. "/me goes emo" om jag skulle vara piskad till att stå ut med skiten som spelas där.
Sven Hedin
2009-03-14, 08:53
We built this city och Nothing's gonna stop us now med saligen avsomnade Starship är två riktiga kräkmedel som förvånade nog inte har nämnts tidigare i tråden.
Jag hatar inte men jag tycker väldigt, väldigt illa om San Quentin med Johnny Cash. Det beror nog mer på vad den representerar för mig än på själva låten.
All hiphop särskilt på svenska och ännu mer särskilt på skånska.:blä:
We built this city och Nothing's gonna stop us now med saligen avsomnade Starship är två riktiga kräkmedel som förvånade nog inte har nämnts tidigare i tråden.
Inte så konstigt. De borde nämnas i Braiga slagdänge-tråden istället. :yes:
Jag diggar allt med 70-talet att göra, förutom allt "Jefferson ..."-tramset. Att de hette "Airplane" innan gör saken bara värre.
Den här hatar jag.
zynp8wSq34U
Hon sjunger Stek istället för steg det stör ihjäl mig :skamsen:
sås på slipsen
2009-03-14, 19:12
Du har fel. :yes:
Så, slutdiskuterat. :)
Det är du som har fel.
I den här tråden hatar vi låtar.
:proud:
Det är du som har fel.
I den här tråden hatar vi låtar.
:proud:
Japp, här ska det hatas. Därför fick Olle en egen tråd:
http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1188
/C.
Tack Codeman, nu blev det rätt. :heart:
Nu måste jag hata nån låt också men jag känner mig inte på hathumör, We are all the winners kanske? :unsure: Fast jag gillar att skråla med i den. :skamsen:
Pomperipossa
2009-03-19, 09:53
Take Me Home Country Roads är min absoluta hatlåt.
http://www.youtube.com/watch?v=oN86d0CdgHQ
Sven Hedin
2009-03-19, 11:07
Sandi Thom - I wish I was a punk rocker, det är en låt som jag verkligen hatar. Den är rakt igenom skitvidrig.
Sandi Thom - I wish I was a punk rocker, det är en låt som jag verkligen hatar. Den är rakt igenom skitvidrig.
Håller med fullständigt och totalt.
Musiken är vidrig rösen är hemsk men värst är texten.
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair.
Håller med fullständigt och totalt.
Musiken är vidrig rösen är hemsk men värst är texten.
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair.
:lol::lol:
Dåligt informerad om pönken...
Sven Hedin
2009-05-30, 23:51
Nytt kräkmedel i samma anda som de där två jätteäckliga med Starship:
u_cJm8IUcmc
Ja, det var nog en av de mer vidriga musikaliska stycken jag hört på länge...:blä: